De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Paradise, Hawaiian Style [DVD]

    Paradise, Hawaiian Style [DVD]

    Presley als charmeur en piloot die door een jaloerse vriendin in de problemen komt.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    En daar hebben we nummer 3 van de 31...gaap :wink:
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno
    En daar hebben we nummer 3 van de 31...gaap :wink:
    Alleen commentaar op de DVD-recensie a.u.b.
    Opmerkingen over het aantal Elvis DVD's die op de markt zijn, kan in "DVD-Algemeen" of "DVD Regio 2"...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno
    En daar hebben we nummer 3 van de 31...gaap :wink:
    Alleen commentaar op de DVD-recensie a.u.b.
    Opmerkingen over het aantal Elvis DVD's die op de markt zijn, kan in "DVD-Algemeen" of "DVD Regio 2"...
    Dit is een opmerking over de recensie volgens mij, namelijk dat het de derde van velen is. Ik kan moeilijk een reactie op deze recensie in een andere thread, onder een ander thema gaan plaatsen. Dat wordt een beetje warrig.
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno
    Dit is een opmerking over de recensie volgens mij.
    Een opmerking die niets toevoegd... In een dergelijk geval zou je er dus ook voor kunnen kiezen om gewoon niets te posten.
    Eric van Ballegoie

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno
    Dit is een opmerking over de recensie volgens mij.
    Een opmerking die niets toevoegd... In een dergelijk geval zou je er dus ook voor kunnen kiezen om gewoon niets te posten.
    Een opmerking die toevoegt, dat er bij mij de vrees bestaat dat we alle 31 DVD's gaan doornemen, ook niet absoluut 100% serieus bedoeld. Maar als ik hier alle Elvis-adepten over me heen krijg omdat ik niet éénzijdig positief genoeg ben, dan zal ik me bij de volgende 27 titels beheersen...have mercy 8)
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Een opmerking die niets toevoegd... In een dergelijk geval zou je er dus ook voor kunnen kiezen om gewoon niets te posten.
    Als we al die gevallen op het forum zouden verzamelen, zouden we er zo heel wat meer kunnen vinden (incl. dit).
    Als niet-Elvisfan zou ik het trouwens ook niet erg vinden als dit de laatste recensie van zijn films geweest was. Maar ja... Er zijn natuurlijk ook heel veel Elvis-adepten en die zullen ze best kunnen smaken.

  8. #8
    Jeroen_Elvis
    Guest

    Standaard

    Ik als groot Elvis fan vind het leuk dat deze films besproken worden ik heb er zelf ook een paar en er zullen nieuwe bijkomen ga zo door.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •