Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
De resultaten 326 tot 335 van 335 worden weergegeven.
  1. #326
    agionger
    Guest

    Standaard

    Heb sinds een maand de dvd "The last farewell tour" van Phil Collins. Werkelijk fantastisch geluid. Perfect demo materiaal. Bij de afdeling recenties wordt deze als dvd topper aangeduid en daar ben ik het persoonlijk helemaal mee eens.

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door agionger Bekijk bericht
    Heb sinds een maand de dvd "The last farewell tour" van Phil Collins. Werkelijk fantastisch geluid. Perfect demo materiaal. Bij de afdeling recenties wordt deze als dvd topper aangeduid en daar ben ik het persoonlijk helemaal mee eens.
    Idd een top dvd vooral dat laatste nummer "Take me home"
    Tis trouwens The first farewell tour maar mag de pret niet drukken
    Mijn DVD's

    Playstation 3 (250GB)
    Onkyo TX-SR702E
    Mordaunt-Short 908 Vloerstaanders
    Mordaunt-Short 905C
    R.E.L. Stampede
    Xindak Bekabeling
    Panasonic 42PX80E (ISF Calibratie)

  3. #328

    Standaard

    Der untergang of band of brothers. diverse stukken waar de 1000 bommen en granaten goed inslaan
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  4. #329

    Standaard

    Mijn Lijst:

    Lord Of The Rings FOTR: The Bridge Of Khazad Dum
    Matrix: Helicopter Scene
    Saving Privatie Ryan: Beach Landing
    Hounting: Klop, klop
    | REL | Denon | Parasonic | Dali | Monster | Oehlbach | Qlink |

  5. #330

    Standaard

    Als ik iets van muziek laat horen is het eerst nude van radiohead en dan direct erachter tiga you gonna want me (Tocadisco Mix) live @ Werchter 07.

  6. #331

    Standaard

    Tegenwoordig gebruik ik graag Phil Collins: Finally... The First Farewell Tour als demo materiaal voor vrienden en familie.

    Om een beetje een goed idee te krijgen van wat een surround receiver kan met stereo gebruik ik regelmatig de laatste cd van The Eagles; The Long Road Out of Eden.

    Als demomateriaal voor film zijn er zoveel goede opties. Degene die ik vandeweek nog heb gebruikt om mijn set even lekker te laten rammelen was Master & Commander met die geniale DTS track. Ook gebruik ik vaak T2: Judgement Day DTS. De intro in Toy Story 2 is ook geweldig goed. En een geniale demo voor je sub is nog altijd War of the World en dan het moment dat de eerste tripod uit de grond komt op dat kruispunt! En om een algehele indruk te krijgen van de subtiliteit die een losse componenten set je biedt gebruik ik de intro van LotR: The Fellowship met die schitterende stem en dan pak ik de eerste scene ook nog mee wanneer Gandalf The Shire in komt rijden. Die vogeltjes lijken door je huiskamer te fladderen.

    Ik ga nu maar eens Metallica luisteren...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #332

    Standaard

    Eigenlijk kun je wel stellen dat de LotR EE versie alle drie volledig als demo gebruikt kunnen worden! 8)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #333

    Standaard

    Opening van Saving Private Ryan en Bicycle Race van Queen (5.1 dts)
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

  9. #334

    Standaard

    Nu demonstreer ik gewoon met een Blu-Ray zoals Sunshine...erg imposant!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  10. #335

    Standaard

    als ik mijn set laat horen doe ik dit vaak met de filmp poseidon en dan de scene als de golf richting de boot komt

    Mvg Marco Buurlage

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •