De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ondertiteling valt (deels) buiten beeld

    Sinds ik een nieuwe dvd-speler heb, wil het weleens voorkomen dat als er een lange zin tussenzit bij de ondertiteling dat ie deels aan de linkerkant van het beeldscherm buiten beeld valt. Tis maar een klein stukje maar wel erg storend vind ik. Kwam het eerst alleen tegen bij de dvd van The Others maar nu blijkt dat het probleem zich bij meerdere dvd's openbaard. Bij mijn vorige dvd-speler had ik dit niet. Moet ik nog iets instellen ofzo met beeldschermformaat? Het gekke is dat de rest van het beeld niet afgeknipt lijkt te worden..
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat het lettertype op je DVD speler iets te groot is afgesteld. mogelijk kun je in een van de menu's van de DVD speler je lettertype veranderen en/of kleiner maken.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    Ik denk dat het lettertype op je DVD speler iets te groot is afgesteld. mogelijk kun je in een van de menu's van de DVD speler je lettertype veranderen en/of kleiner maken.
    Hey dank je, zal er straks eens naar kijken!
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  4. #4

    Standaard

    Heb het al opgelost! Had met de instelling van het beeld te maken. Ben alleen ff de naam kwijt maar de zijkanten werden er vanaf geknipt, dus niet echt breedbeeld. Nu heb ik hem op letterbox gezet en nu is ie wel goed.
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •