Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 130 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    deze film is dus alleen geen "topper" omdat we weten dat er een 4-disc komt? Echt belachelijk...als je kijkt naar wat er allemaal als "toppers" zijn benoemd, dan hoort deze ook "topper" te zijn.

  2. #52

    Standaard

    Och, hij staat momenteel al ruim aan kop in de top 50: hij heeft momenteel een 9,24 t.o.v. de nummer 2 (de FOTR 4-disc) die een 8,53 heeft.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    deze film is dus alleen geen "topper" omdat we weten dat er een 4-disc komt? Echt belachelijk...als je kijkt naar wat er allemaal als "toppers" zijn benoemd, dan hoort deze ook "topper" te zijn.
    Inderdaad , slaat echt nergens op , zoveel films , die echt wel minder zijn dan deze zijn wel topper !
    Dit is toch een damn goed verzorgde dvd met lekker veel extra's en een zeer goede film !
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico de Vos
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Waarom is hij eigelijk geen topper? Hij heeft toch een 9 gemiddeld!
    Hij heeft 'maar'vier bolletjes voor de extra's.
    Deze discussie laait elke keer weer op. Ik vind de kwaliteit van de extra's niet super, maar vergeleken met andere titels (bv Rules of Engagements) komt ie er wel karig van af moet ik zeggen.

    Aliens heeft trouwens ook maar 4 schijfjes voor de extra's en is toch Topper. Hoe kan dat dan ?

    Maar goed, het lijkt me belangrijker wat iedereen er zelf van vindt..
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Aliens heeft trouwens ook maar 4 schijfjes voor de extra's en is toch Topper. Hoe kan dat dan ?
    Een DVD is tegenwoordig een Topper wanneer op alle criteria, inhoud wegens persoonlijke smaak uitgezonderd, vier-en-een-half schijfjes wordt gehaald.

    In het verleden lag deze eis een stuk lager, maar dat is aangepast omdat langzamerhand alle DVD's een dergelijke kwaliteit behaalden...

    Verdere discussie over beoordeling in deze thread achterwege laten a.u.b.
    Bij kritiek eventueel een PM naar de schrijver van de recensie. (sorry Nathan )

  6. #56

    Standaard

    Film is op zich best goed, maar het beeld is me iets te flets naar mijn smaak. Liever dan wat groener dan zo weinig kleur in een film (geldt wat mij betreft voor elke film op dvd).
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  7. #57

    Standaard

    Qua DVD moet dit dus echt een topper zijn (sorry Alex :wink: ), qua film is dat niet zo. Dus is de waardering ok. Mijn probleem met deze hype is dat je steeds weer een jaar moet wachten op iets wat eigenlijk 1 film hoort te zijn.
    Een film van 9 uur werkt niet, weet ik best, niet gaan zeuren Maar het haalt de magie van deel 1 weg, hoe knap nr 2 en nr 3 ook zijn.
    Ben bang dat nr 3 wel veel centjes binnenhaalt maar verder een grote terleurstelling wordt.
    En dan heb ik het over FILM en niet over special effects (deel 2) en dergelijke...
    Hoop vurig dat ik ongelijk krijg...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Beperkt regisseur??????

    Kijk eens wat een project dit is! Kijk naar de cast! Nee hoor, ik denk dat het volbrengen van een dergelijk project alleen door een goede regiseur volbracht kan worden.
    Volgens mij is er een verschil tussen een goed regisseur en een goed zakenman met talent om een groot project te managen... Er zal weinig twijfel zijn dat Jackson in de laatste zeer goed geslaagd is.
    Maar dat is ook wat een regisseur behoord te doen. Maar afgezien daarvan vind ik juist wel dat de emoties goed zijn. En laten we ook even eerlijk kijken. De film duurt al ruim 9 uur, wil je nog meer gaan uitdiepen dan mag je wel een film maken die net zolang duurt als het boek
    olgens mij is het de taak van de regisseur alles goed in beeld te brengen, meer niet! De producer zorgt ervoor dat het project goed verloopt (qua tijd en geld...). Dat Peter Jackson bij deze film beide petten draagt wil niet zeggen dat er geen verschil is...
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PietM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Beperkt regisseur??????

    Kijk eens wat een project dit is! Kijk naar de cast! Nee hoor, ik denk dat het volbrengen van een dergelijk project alleen door een goede regiseur volbracht kan worden.
    Volgens mij is er een verschil tussen een goed regisseur en een goed zakenman met talent om een groot project te managen... Er zal weinig twijfel zijn dat Jackson in de laatste zeer goed geslaagd is.
    Maar dat is ook wat een regisseur behoord te doen. Maar afgezien daarvan vind ik juist wel dat de emoties goed zijn. En laten we ook even eerlijk kijken. De film duurt al ruim 9 uur, wil je nog meer gaan uitdiepen dan mag je wel een film maken die net zolang duurt als het boek
    olgens mij is het de taak van de regisseur alles goed in beeld te brengen, meer niet! De producer zorgt ervoor dat het project goed verloopt (qua tijd en geld...). Dat Peter Jackson bij deze film beide petten draagt wil niet zeggen dat er geen verschil is...
    Deels waar, maar hou er wel rekening mee dat de regisseur ook de camerateams moet "managen" meewerkt met de geluidsproductie, special effects. Hij moet iedereen met de neuzen in dezelfde richting krijgen en houden, Script filmbaar houden. Dat doe je niet zomaar als je ook nog eens op verschillende locaties teglijkertijd aan het filmen bent. Daar heeft de producer weer niks mee te maken (wel indirect natuurlijk)

    De regisseur is in feite de dirigent van een orkest en die moet ervoor zorgen dat al die instrumenten afzonderlijk 1 groot geheel word.

  10. #60

    Standaard

    Uiteraard zit ik ook te wachten op de 4 disc, maar om mijn 'honger te stillen'heb ik deze ook aangeschaft. Perfect beeld en geluid!!!!
    Ben benieuwd of er duidelijk verschil komt tussen deze geluidstrack en de DTS track op de 4 disc uitvoering.
    Een hoop extra's voor zien van nlo maken deze uitgave meer dan compleet en dat voor een schappelijke prijs!
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Film is op zich best goed, maar het beeld is me iets te flets naar mijn smaak. Liever dan wat groener dan zo weinig kleur in een film (geldt wat mij betreft voor elke film op dvd).
    Dat digital colorgrading is met een reden toegepast om een bepaalde sfeer te geven aan de film. In alle scene's in de buurt van Mordor zijn lijken de kleuren weggezogen. Ik vind het wel wat toevoegen aan de film, maar in sommige scene's in Ithilien en Osgiliath overdone. Het beeld is dan af en toe bijna zwart/wit.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Qua DVD moet dit dus echt een topper zijn (sorry Alex :wink: ), qua film is dat niet zo. Dus is de waardering ok. Mijn probleem met deze hype is dat je steeds weer een jaar moet wachten op iets wat eigenlijk 1 film hoort te zijn.
    Een film van 9 uur werkt niet, weet ik best, niet gaan zeuren Maar het haalt de magie van deel 1 weg, hoe knap nr 2 en nr 3 ook zijn.
    Ben bang dat nr 3 wel veel centjes binnenhaalt maar verder een grote terleurstelling wordt.
    En dan heb ik het over FILM en niet over special effects (deel 2) en dergelijke...
    Hoop vurig dat ik ongelijk krijg...
    Ik verwacht juist dat het derde deel uit de trilogie het klapstuk wordt en dat Jackson alles uit de kast haalt. :wink:

  13. #63

    Standaard

    Ik heb alleen deel 1 gezien en ik ken het boek niet,maar ik weet wel dat de makers van deze film het beter doen dan die van de Harry Potter films.

    Als julie meschien straks de 4de en 5de film gaan zien van de Harry Potter films,ga daarna de boeken maar eens lezen.
    (Deze delen worden vast een ramp als ze maar 2x een film van 2,5uur gaan maken. Teken Petition)
    Iedereen die deel 2 ook al heeft gezien,moet ook maar eens het boek er bij pakken.

    De Hp boeken zijn juist een succes door dat er ook dingen naast het werkelijke verhaal worden vertelt (zoals romantische onder onsjes,die LOTR ook heeft.) en dat miste je in Cos en daarom ging het zo snel voor bij.

    Alleen deel 1 is eigelijk nog heel trouw geweest op Toverdranken weg gelaten([spoiler:41cff18b84]had tussen het Shaken en Voldomort moeten komen.[/spoiler:41cff18b84]) na dan.

    Julie mogen dus heel blij zijn,dat oa Peter Jackson & A Film het zo hebben aangepakt en ook nog zonder Tolkien.

  14. #64

    Standaard

    SE? Kom op, jullie weten dondersgoed dat dat er alleen maar opgekwakt is om meer mensen over te halen die DVD's te kopen. Op regio 1 zit daar een band die aangeeft of het fullscreen of widescreen is, en omdat er hier geen fullscreen is hadden ze dus wat over. Nu zit er zo'n afgrijselijke holografische rand, terwijl er op de rug nog gewoon Widescreen Version staat. Dat ziet er niet uit. Gelukkig is de film zelf wel supergoed.

    - Marc, die nu misschien overdrijft en niet zo moet zeuren.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno
    En nadat de 3e film als 2-disc en 4-disc is uitgekomen verschijnt dan de 12 (of meer) disc super-collectors box :wink:

    Maar alle gekheid op een DVD'tje: is hierover misschien al iets bekend?
    dat vraag ik mij dus ook af!!! lijkt me wel ontzettend cool

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    De Hp boeken zijn juist een succes door dat er ook dingen naast het werkelijke verhaal worden vertelt (zoals romantische onder onsjes,die LOTR ook heeft.)
    Eh, die romantische onderonsjes in de LOTR-films vind je in de LOTR-boeken nou weer net niet terug. Jackson volgt de boeken minder letterlijk dan je denkt. Vooral in het tweede deel worden complete scènes (waaronder die romantische flash-backs) opgevoerd die Tolkien niet geschreven heeft.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik vond TTT dus echt een stuk minder dan FOTR. Niet alleen laat Jackson zien dat zijn kunde als regisseur redelijk beperkt is, hij heeft het verhaal bovendien enorm veranderd ten opzichte van het boek. )
    Ik denk dat je niet meteen moet roepen dat er iets mis is met de kunde van Jackson
    want bij dit soort films heeft de regisseur niet echt veel te vertellen
    De studio wil waarschijnlijk een kortere versie en andere producenten hebben
    (helaas) tegenwoordig ook erg veel in de pap te brokkelen

    Daarom denk ik dat je moet opassen om meteen de regisseur als enige zondebok aan te wijzen (we kennen het hele verhaal er achter immers niet.....)

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Ben bang dat nr 3 wel veel centjes binnenhaalt maar verder een grote terleurstelling wordt.
    En dan heb ik het over FILM en niet over special effects (deel 2) en dergelijke...
    Hoop vurig dat ik ongelijk krijg...
    Als Jackson in het derde deel de sfeer van het boek 'raakt', dan wordt Return of the King niet alleen het meest spectaculaire, maar ook het meest emotionele deel van deze epische trilogie. Die film krijgt er een extra lading bij van Shakespeariaanse alure ([spoiler:e4651c5d1f]allemaal rond Denethor's houding ten opzichte van zijn zoons, en zijn houding ten opzichte van de rechtmatige koning van de mensen -de functie die Denethor nu zelf inneemt en niet wil afstaan. Daarnaast krijgen we nog de verhaallijn van Frodo die in toenemende mate z'n verstand aan het verliezen is dankzij de invloed van de Ring en de manier waarop Sam en Frodo hiermee omgaan[/spoiler:e4651c5d1f]).
    Ik verwacht dus dat je hoop uitkomt. :wink:
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zerrax
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik vond TTT dus echt een stuk minder dan FOTR. Niet alleen laat Jackson zien dat zijn kunde als regisseur redelijk beperkt is, hij heeft het verhaal bovendien enorm veranderd ten opzichte van het boek. )
    Ik denk dat je niet meteen moet roepen dat er iets mis is met de kunde van Jackson
    want bij dit soort films heeft de regisseur niet echt veel te vertellen
    De studio wil waarschijnlijk een kortere versie en andere producenten hebben
    (helaas) tegenwoordig ook erg veel in de pap te brokkelen

    Daarom denk ik dat je moet opassen om meteen de regisseur als enige zondebok aan te wijzen (we kennen het hele verhaal er achter immers niet.....)
    Tja,

    Ik denk dat een zondebok helemaal niet aan de orde is. Het is gewoon een fantastische film, of je het boek nu letterlijk gevolgd wilt zien of niet.

    Er is altijd wel wat mis, maar als je kijkt naar het succes van de film is de enige conclusie dat PJ en cast & crew hun werk verdomd goed gedaan hebben.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    In de lange versie komen de half-bomen (ben de naam ff kwijt) volgens mij ook aan bod, zij waren het namelijk die de vluchtende orcs bij Helm's Deep hebben weggevaagd. Lijkt me cool om dat in de verlengde versie te zien!
    Huorns.
    Ik hoop ook echt dat die er in komen (maar ik dacht het niet, naar wat ik zoal heb gelezen) want zij vormen een essentiële clue tot de overwinning in Helm's Deep.
    Een week of twee/drie geleden stond op een aantal internet-pagina's een voorbeschouwing/opsomming van wat er zoal te verwachten viel in de extended version van Two Towers. Volgens mij komen de Huorns daar wel degelijk in voor aan het einde van de slag om Helmsdiepte.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zerrax
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik vond TTT dus echt een stuk minder dan FOTR. Niet alleen laat Jackson zien dat zijn kunde als regisseur redelijk beperkt is, hij heeft het verhaal bovendien enorm veranderd ten opzichte van het boek. )
    Ik denk dat je niet meteen moet roepen dat er iets mis is met de kunde van Jackson want bij dit soort films heeft de regisseur niet echt veel te vertellen De studio wil waarschijnlijk een kortere versie en andere producenten hebben (helaas) tegenwoordig ook erg veel in de pap te brokkelen
    Volgens mij heeft Peter Jackson in veel interviews juist benadrukt dat hij zo'n beetje alle vrijheid kreeg die hij wilde hebben. Dat is een van de redenen waarom hij niet wil dat de extended versions director's cut worden genoemd. De bioscoop-versie is immers net zo zeer zijn versie als de wat langere dvd-versies.
    De grootste beperking die Jackson zal hebben ondervonden is de maximale tijdsduur van 3 uur -niet zo zeer beperkingen m.b.t. inhoud van de films. De montage komt daardoor iets te gehaast over.
    Wat de vaardigheden van Jackson als regisseur betreft: Ik zie daar in deze films nauwelijks tekortkomingen in. Het viel me juist op dat hij emoties wèl goed wist te verbeelden. Dit viel me namelijk bij een aantal scènes en bij een aantal acteurs erg op: Theoden's verdriet bij de grafheuvel van z'n zoon, z'n trotse houding als hij Aragorn erop wijst dat hij nog steeds de koning van Rohan is, z'n bijna schuldige blik als hij Eowyn vertelt dat Aragorn gesneuveld is (de blik van een koning die z'n manschappen moet opofferen om z'n volk te redden), z'n uitbarsting als Aragorn in Helmsdiepte voorstelt Gondor om hulp te vragen, z'n zenuwachtige, bijna apathische houding als hij zich voorbereid voor de slag om Helmsdiepte (terwijl hij het gedicht voorleest), Grima in z'n bijna openlijke hunkering naar Eowyn, diezelfde Grima in z'n arrogante houding ten opzichte van zo'n beetje iedereen, en weer diezelfde Grima als hij voor het eerst de troepen van Saruman overziet, Gollum in héél veel scènes -maar vooral in de Sméagol/Gollum-dialoog/monoloog, de blik die Legolas en Aragorn uitwisselen als die laatste onverwacht toch nog opduikt bij Helmsdiepte, de wanhoop die druipt van de voorbereidingen voor de slag om Helmsdiepte (er worden kinderen in wapenuitrusting gehesen), enz. enz.

    Volgens mij beheerst de man de kunst om emoties te laten zien juist wèl erg goed. Ik vind hem als regisseur juist uitblinken in dit epos. Hij schuwt het gebruik van SFX niet, maar laat ze nauwelijks overheersen. Hij kiest regelmatig een aantal onorthodoxe, maar daardoor interessante camera-standpunten. Het gebruik van muziek om de beelden en dialogen te ondersteunen maakt de films nog sterker dan ze toch al zijn en hij beschikt over het vermogen om het beste in acteurs naar boven te halen -iets wat niet van alle regisseurs die zich aan dit genre wagen gezegd kan worden (ahumGeorgeLucasahum).

    Maar goed, iedereen z'n eigen mening.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #72

    Standaard Commentaar

    Ik wil hierbij even iedereen herinneren dat Peter Jackson in TTT het personage Gimli totaal verkracht heeft.
    Mij lijkt het trouwens dat frodo en co naar Osgiliath gaan om enkel en alleen het personage van Faramir te verdiepen: Faramir en Boromir staan beiden voor dezelfde keus maar Faramir is wijzer (heel kort gezegd). Dat de film soms beter is dan het boek vind ik werkelijk belachelijk, het boek heeft zoooooo veel meer sfeer en zooooooo veel meer diepgang. Ook dankzij de liederen (die vaak weer verwijzen naar de Silmarillion), maar het is natuurlijk begrijpelijk dat ze die er uit halen. Over het acteerwerk, ik vind dat degene die Sam speelt echt prutswerk aflevert, veel te oppervlakkig (arme domme tuinman houdt heel erg veel van zn baasje en af en toe houdt hij voor de lol een trieste monoloog), voor de rest valt er weinig te klagen. Elrond wordt ook nog een beetje tekort gedaan om hem neer te zetten als een doorsnee pa die het beste voor zn dochtertje wil. Wat ik echt vreemd vind is de scene waarin Aragorn doodt lijkt te gaan. Waar slaat dat op? Wat heeft dat voor nut? De special effects zijn natuurlijk geweldig, alleen als Aragorn op die brug springt, nadat hij Gimli daar op heeft gegooit, is dat wel een erg onnatuurlijk beweging (je ziet het touw bij wijze van spreken hangen). Op zich natuurlijk best wel een toffe film.

  23. #73

    Standaard Re: Commentaar

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tomaz
    Ik wil hierbij even iedereen herinneren dat Peter Jackson in TTT het personage Gimli totaal verkracht heeft.
    Dan lijkt me het predikaat '12 jaar en ouder' wat aan de lage kant.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tomaz
    Dat de film soms beter is dan het boek vind ik werkelijk belachelijk.
    Smaken verschillen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tomaz
    (arme domme tuinman houdt heel erg veel van zn baasje en af en toe houdt hij voor de lol een trieste monoloog).
    In het boek is hij zelfs nog onderdaniger en sulliger dan in de film. Die schijnbare sulligheid maakt z'n opoffering alleen maar heroïscher. Als je het mij vraagt heeft Sean Astin de het karakter van Sam goed genoeg benaderd. En als ik de interviews over Return of the King mag geloven, wordt hij één van de grote helden van de laatste film. Jackson probeert dan namelijk bewust de sympathie te verleggen van Frodo naar Sam.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tomaz
    Elrond wordt ook nog een beetje tekort gedaan om hem neer te zetten ...
    In Fellowship krijgt hij wel degelijk de diepgang die hij verdient (Een trotse leider, die in het heetst van de strijd heeft moeten ontdekken hoe zwak het menselijk geslacht is. Toch realiseert hij zich dat hij Middenaarde aan de mensen moet overlaten omdat zijn eigen volk Middenaarde moet verlaten. De tragiek ligt er dik bovenop: Zelfs als hij de mensheid helpt, kan hij toch niet in Middenaarde blijven).
    De vooruitblik naar het graf van Aragorn heeft een duidelijk doel. Elrond heeft een gave, namelijk een vooruitziende blik. Hij weet dat zijn dochter van Aragorn houdt, maar hij weet ook uit ervaring dat dit alleen maar fout kan gaan. Hij probeert haar te overtuigen Aragorn op te geven en met haar eigen volk mee te gaan op hun tocht naar het Westen. Hij doet dit door haar voor te spiegelen hoe haar toekomst eruit zal zien als ze voor Aragorn kiest: Aragorn zal sterven en haar als onsterfelijke Elf achterlaten. Haar volk is dan al lang vertrokken, zodat ze gedoemd is als eenling met gebroken hart rond te zwerven in een wereld die niet meer de hare is.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #74

    Standaard Re: Commentaar

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tomaz
    (arme domme tuinman houdt heel erg veel van zn baasje en af en toe houdt hij voor de lol een trieste monoloog).
    In het boek is hij zelfs nog onderdaniger en sulliger dan in de film. Die schijnbare sulligheid maakt z'n opoffering alleen maar heroïscher. Als je het mij vraagt heeft Sean Astin de het karakter van Sam goed genoeg benaderd. En als ik de interviews over Return of the King mag geloven, wordt hij één van de grote helden van de laatste film. Jackson probeert dan namelijk bewust de sympathie te verleggen van Frodo naar Sam.
    Eerlijk gezegd heb ik aan het einde van RotK het boek, ook meer sympathie voor Sam dan voor Frodo. Het is toch dankzij Sam dat Frodo het volhoudt. Als hij er niet was geweest had Frodo nooit de verleiding van de Ring zo lang kunnen weerstaan.

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  25. #75

    Standaard

    DE film heh. Ik koop de 2 en de 4 disc editie met als belangrijkste reden dat ik niet al die tijd ga wachten tot de 4 disc er is en bij mij hangt het ook van de stemming en beschikbare tijd af of ik de film uitgebreid wil zien of juist kort.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •