De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Koda AM915 met Proline 2100

    Hallo Allemaal,

    Ik heb een vraag, wat ik wel vaker heb

    Ik heb een dvd speler Proline 2100
    met

    1) compositie video uitgang
    2) s-video uitgang
    3) analoge geluidsuitgang R
    4) analoge geluidsuitgang L
    5) digitaal geluid coax uitgang
    6) 21-pin scart kabel uitgang

    Nu weten jullie voor de duidelijkheid wat er allemaal opzit aan aansluitingen.

    Ik wil een speakerset gaan kopen, dolby surround.
    Nu heb ik er een gezien voor 169 euro bij bang en oulosfen (als ik het goed spel) van het merk KODA (de AM915 )

    Nu wil ik deze op me dvd speler gaan aansluiten, als ik hem koop zonder versterker of reciever enz... te gebruiken.

    Het is bij sommige dvd spelers mogelijk (van die home cinema sets), maar ik weet niet of dit ook met die van mij kan.

    Voor zover ik kon zien zaten er alleen maar van die gekleurde aansluitingen op, en is dus (denk ik) alleen maar analoog?

    Dus me vraag is: werkt dit samen?

    En voor nog meer duidelijkheid is hier de link naar de officele website van Koda, en ik heb de site met de juiste speakerset al opgezocht. http://www.koda.com.hk/AM915.html

    Ik hoop dat iemand me kan helpen, als ik nog iets van belang moet melden, dan hoor ik dat wel...

    Alvast bedankt

    Jerry

  2. #2

    Standaard

    heeft er iemand inforamtie / een antwoord?
    Of een link naar een goede website waar ik het antwoord zelf kan vinden, het is namelijk niet dat ik dit hier post omdat ik even makkelijk en snel een antwoord wil, want ik zoek zelf ook uren en uren op het internet, maar proline is bijvoorbeeld heel erg onbekend, ze hebben geen offficiele website enz...

    En de Koda is wel weer veel bekender en heeft een goede website, maar ik snap niet alle informatie die daar staat / of de informatie die ik zoek is er niet

    Dus dan vraag ik het maar even aan de experts,

  3. #3
    djoeri
    Guest

    Standaard

    Als ik dat zo lees heeft jou dvd speler geen dd en dts decoder aan boord(alleen passthrough). En bij het koda setje staat alleen compatible en dan weet je nog niet zeker of er wel een dd,dts decoder inzit. Dus dat moet je nog zien te achterhalen. Maar als het kan zou ik wel eerst ff zo'n setje testen. Eventueel in samenwerking met jou dvd speler.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door djoeri
    Maar als het kan zou ik wel eerst ff zo'n setje testen. Eventueel in samenwerking met jou dvd speler.
    Het setje ga ik ook eerst wel beluisteren, het gaat mij erom of dat samen werkt ofdat ik een aparte decoder nodig hebt, maar ik denk inderdaad ook niet die mijn dvd speler dat heeft, maar wat betekent dat? houdt het dan zo in zo op, of zijn er nog meer mogelijkheden? zijn er bijvoorbeeld setjes met een ingebouwde decoder en versterker?
    (in de subwoofer bedoel ik dan, niet in de dvd speler, ik zie wel vaak setjes met ingebouwde versterker, maar met decoder???????)

    Jerry

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •