De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Nieuw systeempje

  1. #1

    Standaard Nieuw systeempje

    Ik had een vraagje. Is er iemand bekend met Quadral speakers ? Ik ben namelijk van plan om de 2x Aurum 90, 2x Aurum 70 en de Sub 10 Aktiv aan te schaffen. Dit alles ook in combinatie met een receiver van Onkyo, TX-NR900E.
    Nu zijn mijn vragen: 1) Iemand bekend met deze speakers ? En zoja, wat vinden jullie ervan ?
    2) Is dit een goede receiver ?

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wil deze apparatuur op korte termijn aanschaffen ...... mits het iets is

  2. #2

    Standaard

    Die speakers klinken in combinatie met een Onkyo reciever erg goed. De NR900E is een zeer mooie 7.1 reciever die zeer veel waar biedt voor zijn geld. Als ik het geld zou hebben zou ik hem graag kopen.

    Ik weet zeker dat je hiermee een oede koop doet. Heb je trouwens al naar de combinatie Onkyo NR900E en die Quadral speakers geluisterd?

    Als dit niet het geval is, raad ik je toch aan dit te doen voordat je tot aanschaf overgaat.

    Succes,

    Peter
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    Hoi,

    Ik heb de combinatie nog niet kunnen luisteren, omdat de Aurum 90, 70 en de Sub 10 nieuw in het assortiment zitten bij Quadral.
    Ik heb wel de Aurum 7 daar geluisterd, en die klonken al heel strak.

    Dus moet ik ze nu maar gewoon bestellen ? Ik denk niet dat ze de speakers zo laten komen om te laten luisteren.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pumbaa68
    Hoi,
    Dus moet ik ze nu maar gewoon bestellen ? Ik denk niet dat ze de speakers zo laten komen om te laten luisteren.
    Nooit onbeluisterd bestellen. Ook al vind je de voorganger of een ander uit de serie goed klinken.

    Maar dat bestellen om te beluisteren mag op zich geen probleem zijn.

    De importeur geeft via zijn dealer netwerk speakers als demo in bruikleen. Soms moet je even wachten tot een bepaalde speaker bij jouw dealer staat, maar dit is bij een echte dealer gewoon te regelen.
    HT: Horen, Zien en Beleven

  5. #5

    Standaard

    Oke, bedankt.
    Dan zal ik komende week eens bellen, dat ik ze eerst wil luisteren.
    Het is toch een hoop geld wat ik uitgeef.

  6. #6
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InSomNiaC
    Nooit onbeluisterd bestellen. .
    Ik moet zeggen dat ik bepaalde speakers best "blind" durf te kopen.
    Neem niet weg natuurlijk dat je dan altijd nog een risico blijft houden dat ze tegen vallen.
    Beluisteren is daarom altijd nog het verstandigste om te doen en moet daarom ook geen probleem opleveren bij de dealer.

  7. #7

    Standaard

    ga voor de hogere modellen van B&W en ik zou ze wel blind bestellen (uuuuh, doof, sorry ).
    Maar dat komt misschien ook omdat ik ze 1 keer gehoord heb (de nautilus en CDM serie).
    Mvg,

    Christiaan

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    en ik zou ze wel blind bestellen (uuuuh, doof, sorry ).
    Iets "blind" bestellen danwel kopen is een uitdrukking.
    Heeft niets met kijken of luisteren te maken. :wink:

    Maar toch zijn er ook mensen die niet van de Nautilus klank houden.
    Het verstandigste is gewoon om altijd naar speakers te luisteren alvorens te kopen.
    Voor jouw zo het een goede koop zijn wellicht maar voor een ander een miskoop omdat die klank zijn smaak niet is.
    Ik persoonlijk zal er ook wel raad mee weten 8)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •