De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard paradigm waar te koop?

    Een vriend van mij heeft een een subwoofer van het merk Paradigm (www.paradigm.com) de PDR-10 en om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een mooier geluid gehoord dus wil mijn nieuwe HT set alle boxn van pardigm omdat deze boxen ook bekend staan als beste prijs/prestatie/kwaliteits verhouding van de wereld (al 12jaar) alleen er is hier in nederland heel moeilijk aan te komen vanwege amerikaans merk. (vriend van mij had 'm via kennis gekocht 2e hands) heeft iemand Paradigm boxen en zoja hoe is hij er aan gekomen, of weet iemand waar ik dit super mooie product kan aanschaffen (dichter bij al denemarken)

  2. #2

    Standaard

    Over welke serie hebben we het?

    Koop niets blind.
    Het feit dat een sub goed klinkt wil niet zeggen dat alle speakers van de firma goed zijn.
    Maak eerst een budget en kijk dan wat je ervoor kan krijgen.

    De Cinema 70 van paradigm kost in Denemarken 699 kronen da's zo'n 90 euro p/s
    Is niet veel geld, maar er zit totaal geen laag in die speakers.

    Ik denk dat de reden dat je er hier moeilijk kan aankomen de volgende is:

    Met het importeren van deze serie komt er gewoon teveel geld bij en word de prijs kwaliteit verhouding teniet gedaan.

    Mooi voorbeeld is de powerbuy op een ander forum met een subwoofer. Ding kost 599 dollar dat zou 540 euro moeten zijn, maar door de btw verzendkosten douane etc. kwam die op zo'n 900 a 1000 euro.

    Volgens mij zijn er binnen europa, voor het zelfde geld, evengoed presterende of betere te verkrijgen.
    HT: Horen, Zien en Beleven

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •