De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Philips 28PW8718 of Sony KV-28FX68 Breedbeeld TV?

    Ik ben op zoek naar een nieuwe tv... breedbeeld uiteraard... iemand idee of deze iets zijn:

    Philips 28PW8718
    Sony KV-28FX68

    vooral icm DVD. Waarom philips beter is of waarom sony. Heb nu Philips breedbeeld, maar heb ook sony's gezien die iets sprankelendere kleuren hebben zegmaar. Graag jullie mening

  2. #2

    Standaard Re: 28PW8718 iemand ervaring mee met DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderT
    Ik ben op zoek naar een nieuwe tv... breedbeeld uiteraard... iemand idee of deze iets is: Philips: 28PW8718 vooral icm DVD.
    deze heb ik wle eens gezien bij een vriend van mij. Ik moet zeggen dat ik er niet echt onder de indruk van was. Het beeld deed me eigelijk niets. Misschien dat het aan de instellingen lag hoor. De JVC en Sony TV's vind ik er toch wel stukken beter uit zien! anders moet je maar een keer bij kieskeurig.nl gaan zoek, daar kun je iig goed zien wat het kost en wat de specs zo ongeveer zijn.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #3

    Standaard

    Ben inderdaad al op kieskeurig geweest... heb ook verschillende dingen gelezen erover 3 dingen om precies te zijn. Het is nogal een nieuw model.. en de reviews die er staan geven allemaal een 10 of een 9... rede genoeg om dus is wat meer rond te vragen... want 10-9 is wel erg hoog.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderT
    Ben inderdaad al op kieskeurig geweest... heb ook verschillende dingen gelezen erover 3 dingen om precies te zijn. Het is nogal een nieuw model.. en de reviews die er staan geven allemaal een 10 of een 9... rede genoeg om dus is wat meer rond te vragen... want 10-9 is wel erg hoog.
    iedreen geeft daar een 1 of een 10 aan een product zo ongeveer. Die mensen hebben vaak ook niets anders gezien en weten dus ook niet hoe het beter of slechter kan en DUS zijn ze tevreden OF niet en geven ze hoge cijfers of niet.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #5

    Standaard

    Een TV is moeilijk te beoordelen als ie bij iemand thuis staat of in de winkel omdat de afstelling behoorlijk ranzig kan zijn. Mijn persoonlijke mening is dat Philips en Sony gewoon hele goede buizen maken en ook Loewe zit in het duurdere segment met topkwaliteit (Philips) buizen.
    Mijn Sony is ISF gecalibreerd (zie HTForum.nl) en in feite kun je pas 2 kijkdozen vergelijken als ze beide ISF gecalibreerd zijn. Anyway: ik vroeg dus aan degene die de ISF calibratie uitgevoerd heeft wat hij de beste buizen vindt. Hij is immers steeds met die dingen bezig en weet zo het beste wat wél en niet goed is. Hij vindt zelf Philips het beste en daarna Sony (hoewel Sony nooit goed te krijgen is vwb symmetrie). JVC - daar heb ik specifiek naar gevraagd omdat een vriend er een wilde kopen - is hij niet van onder de indruk. Persoonlijk heb ik ook niet zoveel op met JVC. Het ziet er (van een afstand) vaak leuk uit, maar de kwaliteit is niet zoals het eruit ziet. En de bediening (ook weer persoonlijk) is een beetje vaag. Sony is wat bedieningsgemak betreft voor mij nog altijd kampioen.
    Dus mijn €0,02: koop een Philips PixelPlus of een Sony en laat 'm aub ISF calibreren. Die paar €'s erbij verhogen je kijkplezier enorm en je buis gaat nog eens langer mee (contrast staat meestal veel te hoog, slecht voor de levensduur). Volgens de expert is zo'n PixelPlus niet te evenaren als ie goed is afgesteld.

    Doe er je voordeel me, zou ik zeggen.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •