De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard is het verstandig om...

    Even snel een klein vraagje, kon zo gauw niet een thread over 24 seizoen 2 vinden, is het verstandig om hem te bestellen bij play? zonder dat ik probs krijg met de duane?
    alvast bedankt...


  2. #2

    Standaard

    Ik heb met boxsets tot dusver geen problemen gehad.

    boxsets:
    Futurama 1, 2 en 3
    Family guy 3
    Life of birds
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #3

    Standaard

    dan bestel ik hem denk maar, gisteren eerste aflevering gezien en heb geen zin om steeds een week te wachten


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    dan bestel ik hem denk maar, gisteren eerste aflevering gezien en heb geen zin om steeds een week te wachten
    Gelijk heb je. Ik heb 24 seizoen 2 gevolgd op BBC2. Het was een kwelling om een week te wachten. 24 is zo'n goeie serie dat je meer wilt zien.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  5. #5

    Standaard

    ik heb de dubbel box van seizoen 1 en 2 samen ook zonder douane kosten binnen gekregen. Net zoals de andere boxen en vele dvd's die ik daar besteld heb.


  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Officieel kan je bij play douanekosten krijgen, maar dat is volgens mij nog nooit bij iemand uit nederland gebeurd.

  7. #7

    Standaard

    Klopt. Ik heb het ook nog nooit gehad (tevens nog nooit gehoord) maar officieel zouden ze je douanekosten kunnen opleggen. Dit komt omdat Jersey niet binnen de EU valt als ik het goed heb.

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V
    Officieel kan je bij play douanekosten krijgen, maar dat is volgens mij nog nooit bij iemand uit nederland gebeurd.
    Naar mijn weten is dit wel bij forum leden voorgekomen.
    Weet alleen niet meer 100% zeker of dat ook in combinatie met Play was.
    Kan ook een ander bedrijf geweest zijn.
    Maar een enkele keer is het dus al wel voorgekomen.

  9. #9

    Standaard

    ach heb hem gister besteld
    hij is onderweg, mijn tin box was ook zonder problemen verstuurd en die is wel wat groter als de 24 box


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •