De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Neverending Story

    Ik zag net in de folder van bart smit dat de dvd van "The Neverending Story" nu €7,50 kost. Nu had ik een vraagje: is deze film aan te raden?

  2. #2

    Standaard

    The NeverEnding Story is zeker aan te raden. Een erg mooie fantasyfilm. Maar je kunt voordat je 'm koopt bij Bart Smit beter eerst even rondkijken bij andere winkels, want bij VanLeest bijvoorbeeld heb ik 'm recentelijk zien liggen voor 5,99.

    Recencies van deze release kun je overigens vinden via onderstaande links.

    http://www.dvdinfo.be/bespreking.cfm?reviewnr=343
    http://www.dvd-home.nl/review/r2/neverend1.htm

  3. #3

    Standaard

    is zeker een leuke film
    maar ken je deze niet van vroeger of ben je niet zo oud :wink:

    en volgens mij lag die bij frs voor 4.99 of bij de mm
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  4. #4

    Standaard

    Een beetje gedateerd maar nog steeds vreselijk leuk.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  5. #5

    Standaard

    een aardige film...
    heb er nog eentje voor je liggen (in Elst Gld!!!) die je voor 5 euro mag meenemen...

    scheelt je weer een trip naar de FRS in Arnhem Centrum

    gr. Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    heb er nog eentje voor je liggen (in Elst Gld!!!) die je voor 5 euro mag meenemen...

    scheelt je weer een trip naar de FRS in Arnhem Centrum
    ik ga eerst even kijken bij de blokker, cdnas (die ken je wel denk ik) en intertoys. Heb hem liever nieuw.

    maar ken je deze niet van vroeger of ben je niet zo oud
    Nee, ben 15

  7. #7

    Standaard

    The neverending story is echt super leuk , echt een aanrader , Willow ook trouwens !
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  8. #8

    Standaard

    Staat ie een beetje behoorlijk op de dvd? of moeten we het weer doen met 4:3 en/of DD2.0?

    Amaray?
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Staat ie een beetje behoorlijk op de dvd? of moeten we het weer doen met 4:3 en/of DD2.0?

    Amaray?
    Dit zijn de specificaties van The NeverEnding Story:

    Beeld: 16x9, 2.35:1 anamorphic widescreen
    Geluid: Engels en Frans Dolby Digital 2.0
    Ondertiteling: Nederlands
    Extra's: Photogallery

  10. #10

    Standaard

    Ik heb hem vanmiddag gekocht en ga hem vanavond kijken

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markje
    Ik heb hem vanmiddag gekocht en ga hem vanavond kijken
    Veel kijkplezier. We horen natuurlijk graag wat je ervan vindt!

  12. #12

    Standaard

    Ik heb hem gezien en ik vond het een prachtige film! Echt een toppertje! Vooral de scenes met Falkor (de geluksdraak)

  13. #13

    Standaard

    heb hem ook al vaker in de winkels zien liggen en elke keer denk ik van zal ik hem meenemen. Toch maar een keer doen zo te horen

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Misskiss
    heb hem ook al vaker in de winkels zien liggen en elke keer denk ik van zal ik hem meenemen. Toch maar een keer doen zo te horen
    Dat moet je zeker doen, vooral omdat je 'm al kunt hebben voor zo'n 6 a 7 euro's.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Misskiss
    heb hem ook al vaker in de winkels zien liggen en elke keer denk ik van zal ik hem meenemen. Toch maar een keer doen zo te horen
    Dat moet je zeker doen, vooral omdat je 'm al kunt hebben voor zo'n 6 a 7 euro's.
    daarom dat is niet duur... heb er al vaker naar zitten kijken en vastgehouden van neem ik hem mee of niet... tot dusver niet gedaan

  16. #16

    Standaard

    Zeker doen! Je moet wel opletten dat je wel de film krijgt en niet de tv-serie. Je moet deze cover iig hebben:


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markje
    Zeker doen! Je moet wel opletten dat je wel de film krijgt en niet de tv-serie. Je moet deze cover iig hebben:

    Zoals je al zei in je eerste post heb hem ook bij de bart smit zien liggen.

    Maar ik zal er op letten

  18. #18

    Standaard

    Ik heb vandaag de DVD van Gulliver's Travels gekocht, de originele tekenfilm uit eind jaren 30 en op de binnenkant van de inlay staat onderstaande te lezen.

    Binnenkort verkrijgbaar:

    The NeverEnding Story: The Original Version HI-BIT Versie met Dolby Digital 5.1 en DTS 5.1.

    Er komt dus een nieuwe versie uit van deze DVD, volgens de R2 Database van DVD-Home op 4 november a.s., met verbeterde beeld- en geluidskwaliteit. HI-BIT zal wel zoiets zijn als Superbit, denk ik.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Ik heb vandaag de DVD van Gulliver's Travels gekocht, de originele tekenfilm uit eind jaren 30 en op de binnenkant van de inlay staat onderstaande te lezen.

    Binnenkort verkrijgbaar:

    The NeverEnding Story: The Original Version HI-BIT Versie met Dolby Digital 5.1 en DTS 5.1.

    Er komt dus een nieuwe versie uit van deze DVD, volgens de R2 Database van DVD-Home op 4 november a.s., met verbeterde beeld- en geluidskwaliteit. HI-BIT zal wel zoiets zijn als Superbit, denk ik.
    Beterz , deze films verdienen echt een goede verzorgde dvd !!!, weet je of deel 2 ook opnieuw word uitgebracht???
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    Beterz , deze films verdienen echt een goede verzorgde dvd !!!, weet je of deel 2 ook opnieuw word uitgebracht???
    Dat denk ik niet, de rechten voor de Benelux van deel 1 liggen bij Dutch FilmWorks en die van deel 2 bij Warner Bros.

  21. #21

    Standaard

    idd een hele leuke family film
    Toppertje

    EN wilow ook
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  22. #22

    Standaard

    Een van m'n favo-films uit m'n jeugd, wat was ik blij toen ik Falkor in 't echt mocht aaien . Ook de al eerder genoemde Willow is 'n topper en natuurlijk The Dark Crystal niet te vergeten.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •