De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard NTSC probleem TH-a75r

    Ik heb een TH-a75r cinema set van JVC. Als ik hier een NTSC-DVD op afspeel dan loopt het beeld niet vloeiend. De kleuren, contrast e.d. zijn perfect. Ook op het geluid in niets aan te merken. Enkel dat schokkerige beeld. Nu heb ik het idee (mede na overleg met Fred) dat het om de NTSC/PAL conversie gaat, die niet goed verloopt. Een schakelaartje omzetten of een instelling in het menu (auto/pal/ntsc) zou dan op de meeste spelers de oplossing bieden, ware het niet dat beide opties niet op deze speler terug te vinden zijn. Althans ik kan ze niet vinden (ook niet in de gebruiksaanwijzing).

    Volgens de website van JVC zou de speler NTSC signaal aan moeten kunnen.

    De aansluiting is via een hoogwaardige scartaansluiting en de TV kan NTSC-signaal aan.

    Wie-o-wie kan me helpen.

  2. #2

    Standaard

    Hoi,

    Je moet even kijken in de setup van je DVD-speler. Dat is het On screen configuratieprogramma waarin je onder andere aan kunt geven of je je JVC hebt aangelsoten op een breedbeel of niet e.d.

    In die setup kun je aangeven of de speler PAL, NTSC, of op Auto moet staan. De laatste hangt af van je speler.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    Hoi,

    Je moet even kijken in de setup van je DVD-speler. Dat is het On screen configuratieprogramma waarin je onder andere aan kunt geven of je je JVC hebt aangelsoten op een breedbeeld of niet e.d.

    In die setup kun je aangeven of de speler PAL, NTSC, of op Auto moet staan. De laatste hangt af van je speler.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  4. #4

    Standaard

    heb ik gekeken, maar ik zie het er echt niet tussen staan. ik zie:

    monitor type:
    16:9 normal
    16:9 auto
    4:3 leterbox
    4:3 ps

    still mode:
    field
    frame

    screen saver:
    on
    of

    mp3/jpeg:
    mp3
    jpeg

    ook in de andere tabbladen kan ik niets terug vinden.

  5. #5

    Standaard

    Probeer anders even in de setup van je TV te kijken of je die op NTSC, PAL of auto kunt zetten. Wanneer die op auto staat, zet 'm sdan eens op NTSC.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  6. #6

    Standaard

    die staat op ntsc, maar het probleem blijft.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  7. #7

    Standaard

    niemand???
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •