De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

  2. #2

    Standaard aardige film, beroerd beeld.

    oh, wat hebben ze nu weer uitgehaald.

    de film op zich is best te pruimen. sommige momenten zelfs zeer gaaf. maar het lijkt wel alsof je naar een lo res mpgje zit te kijken. die jaggies lijken veel op wat sommige playstation2 spellen ook hebben. zeker als de kleurencontrast erg verschillend is (zwart op wit, zwart op rood, zwart op blauw) dan is het stoorend. zelfs op een goede tv is dit te zien. op een pc is dit helemaal niet te pruimen.

    zonde zonde zonde......... gelukkig heb ik hem gehuurd in plaats van gekocht.
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  3. #3

    Standaard

    Typische actiefilm uit de jaren '90.
    Veel knokpartijen, snelle actie en humor.
    Stallone en Snipes zijn de perfecte personen als vijanden en Bullock de mooie toets in het geheel.
    De nog jonge Sandra Bullock laat hier nog niets zien van het talent dat ze later wel tentoonspreid in meer serieuze films.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Topic van 16 jaar oud, lol.
    En wat is daar het probleem van? Als je Tarkus volgt dan weet je dat hij altijd heel kort zijn bevindingen van een film op het forum schrijft. Wat we heel erg waarderen.
    Waarom zou hij geen film van 16 jaar oud mogen kijken?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Lijkt mij juist goed dat hij de moeite neemt om op het forum te zoeken om het juiste topic te plaatsen, daar kunnen anderen nog wel een voorbeeld aan nemen....

  8. #8

    Standaard

    Voor mij ook geen probleem Tarkus. Integendeel bedankt voor de tv tip ik ga straks de bluray nog eens uit de kast halen en bekijken vanavond.

  9. #9

    Standaard

    Ik vind het ook prachtig dat Tarkus zijn mening over oude films bij oude reviews plaatst. Ga zo door
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik vind het ook prachtig dat Tarkus zijn mening over oude films bij oude reviews plaatst. Ga zo door
    Inderdaad, zo worden er oude artikelen en reviews weer onder het stof vandaan gehaald. Altijd leuk om reviews uit de begintijd van DVD.NL te lezen en hoe de standaard in de loop van de jaren zich heeft ontwikkeld.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •