Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard American Pie the Wedding

    Gisteren "AP the wedding" gezien, ik heb blauw gelegen en vond het echt de leukste van de 3.
    Heeft verder iemand 'm al gezien, en wat vonden jullie?
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  2. #2

    Standaard

    Ik kijk er erg naar uit! Waar heb je die gezien?

    Heet ie niet gewoon American Wedding trouwens?
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  3. #3

    Standaard

    ik heb 'm in Pathe de Kuip gezien.
    En de originele titel was in eerste instantie inderdaad American Wedding, maar dat hebben ze aangepast omdat veel mensen de link met american Pie niet legden.
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  4. #4

    Standaard

    een super leuke film, kijk even op mijn website voor de review maar ook een verslag v.d premiere van afgelopen dinsdag!.. Jason Biggs was ook aanwezig!

    ps: voor de mensen wie hem ff niet voor zich kunnen halen, hij speelde ook in American Pie 1 en 2... als Jim "The Piefucker" Levinstein.

  5. #5

    Standaard

    Een collega van me is ook geweest en heeft helemaal dubbel gelegen van het lachen dus ik denk dat ik hem ook maar moet gaan kijken, lijkt me echt lachen.

  6. #6

    Standaard

    Deze lijkt me ook erg leuk ja en ga ik zeker kijken in de bios. Vooral m`n vriendin is helemaal weg van de AP reeks dus ook als ik `em niet leuk vond moest ik toch mee. :wink:
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  7. #7

    Standaard

    Ben benieuwd ga hem ook zeker kijken

    Zit binnenkort bij de Arena in Amsterdam op school dus zit erg dichtbij Pathe Arena

  8. #8

    Standaard

    Ik heb al afspraken gemaakt deze week voor American Pie the wedding.
    Ik had van de week nog deel 2 gekeken en ik kan echt niet wachten tot deel 3.
    Zo te horen wordt dit een toppertje
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  9. #9

    Standaard

    Ik had hem 7 sept al gezien (Utrecht Premiere Nacht, ook Veronica Guerin en Matchstick Man) en ik heb ook blauw gelegen met name bij die dansscene met Stifler en die 80's muziek

  10. #10

    Standaard

    Hoe zit het eigenlijk met de muziek in deze film? Net zo goed als in de vorige 2?
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  11. #11

    Standaard

    De muziek is weer van hetzelfde genre,beetje rock,pop
    Een aangename soundtrack,vooral de openingstitel is typisch american pie stijl!

    Vondt deze film echt een topper en leuker als deel 2!
    http://www.denniskoppen.nl

    "When this baby reaches 88 miles per hour, you're gonna see some serious sh*t" - Doc. Emmet L. Brown "Back to the Future"

  12. #12

    Standaard

    Ik zag gisteren een voorstukje van deze film en daarbij stond bij de kijkwijzer dat hij geschikt is voor alle leeftijden . Foutje zeker?

  13. #13

    Standaard

    ik heb hem afgelopen zaterdag gezien en voor de fans van de vorige 2 delen (of degene die de vorige 2 gewoon goed vonden ) is het zeker een aanrader ik vond dit misschien zelfs wel bijna de beste al is het gemis van Vicky ( Tara Reid) heel moeilijk op te vangen natuulijk
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  14. #14

    Standaard

    Geen Vicky 'im coming' Lathum meer?.. :wink:

    Wist wel dat er een paar van de vaste cast niet meer mee deden met deel 3, maar wist niet wie. Ik moet hem nog steeds gaan kijken. Vond deel 1 en 2 geweldig.
    "I'm gonna get divorced. No marriage counselling, no trial separation, i'm gonna get fuckin' divorced."

    http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=tijntje

  15. #15

    Standaard

    Ik ben ook heel erg benieuwd naar deze film, hoop er volgende week heen te gaan!

    Hier nog een interview met Jason: http://www.filmfocus.nl/news/nieuwsb...d=4761&ma_id=0

  16. #16

    Standaard

    heb gehoord dat ie echt lachen is van een maat die hem al in de sneak had, mn zus is er nou naar toe, en ik hopelijk zeer binnenkort

  17. #17

    Standaard

    Toen ik een tijd geleden hoorde dat AP3 de ondertitel "The American Wedding" zou krijgen was ik er bang voor...afgelopen met de jeugdperikelen en de Stiffmeister.
    Maar niets is minder waar.......ik geloof dat ik deel 3 het leukste vind van allemaal; alhoewel de eerste 2 ook gewoon erg lachen zijn natuurlijk.

    Maar zeker een aanrader, dit 3e deel!
    Arrivederci

  18. #18

    Standaard

    na al 3 keer in de bioscoop te hebben gezien kan ik er nog steeds blauw om liggen van het lachen, niet de leukste van de 3 maar wel een met het leukste verhaal vind ik (kan ook komen omdat Alyson Hannigan een hoofdrol speelt)

  19. #19

    Standaard

    Vond dit dus juist de minste van de 3. Deel 1 was cool, 2 al minder en deze nog minder. Mis gewoon de sfeer van de eerste film en ik vond de grappen ook gewoon stukken minder en er zaten ook gewoon minder grappen in.
    [spoiler:dcc811e04f]die hele dansscene met in die homobar vond ik ook helemaal niet zo leuk, ja even maar ging veel te lang door, beetje te geforceerd allemaal zoals eigenlijk de hele film[/spoiler:dcc811e04f]

  20. #20

    Standaard

    ik vond die dansscene ook een beetje te ver gaan, het duurde te lang en hoefde niet echt er in te zitten aan de andere kant was het wel grappig om Stifler zo te zien.

  21. #21

    Standaard

    Kom net van de film af en hij is echt ontzettend stoer. Ik vond de grappen nu iets "volwassener". Anders dan in deel 1 & 2.
    Het stukje met die 2 mooie dames was echt stoer. Er zaten leuke stukjes in die je gewoon moet zien. De muziek vond ik een stuk minder want in deel 1 en 2 was de muziek veel en veel beter, vond ik dan.
    Maar toch de moeite waard.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  22. #22

    Standaard

    Ik hem me wel geamuseerd afgelopen donderdag met Pie III. Niet alles was even leuk natuurlijk maar toch zaten er een paar hele leuke scenes in die flink op de lachspieren werkten. Alleen jammer dat er toch wel een helehoop personages niet meer van de partij waren. Wat mij betreft mogen ze er nu ook mee stoppen, nog een 4e deel erachteraan hoeft van mij niet en vind ik alleen maar afbreuk doen aan het geheel.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  23. #23

    Standaard

    Ik heb hem gisteravond gezien en heb er erg om moeten lachen. Uiteraard waren niet alle grappen even leuk, maar de meesten waren erg leuk. Vooral die scene waarbij [spoiler:a3426e2ae4]Stifler die hondendrol in zijn mond stopt was erg grappig (smerig, maar grappig).[/spoiler:a3426e2ae4]

  24. #24

    Standaard

    Zag hem zondag en vond het na 1 het leukst, het 2e deel was meer van het zelfde als 1. Ik vond het ook goed dat juist finch, jim en stifler ook al de leuksten uit 1 en 2 nu ook weer de prominenten waren. Eddy kay thomes ( kevin) was gelukig weining aanwezig. De anderen zoals vicky en OZ vond ik toch nooit leuk, zeker niet in 2. Dit deel had ook een andere sfeer vond ik als 1 en 2. Kan de vergelijking met 1 makkelijk aan vind ik. Alleen 1 heeft het voordeel dat het toen een iets wat vernieuwende status had.

  25. #25

    Standaard

    Helemaal kapot gelachen, vooral Stiffler was geweldig in de dans scene met bear(die heerlijk speelde) echt een super komedie en kan niet wachten op de Unrated DVD ( met 25 mins extra )


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •