De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Guru, The [DVD]

  1. #1

    Standaard Guru, The [DVD]

    Guru, The [DVD]

    Ramu vertrekt vanuit India naar Amerika om filmster te worden. Het loopt echter héél anders...

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Persoonlijk vond ik dit een erg vermakelijke komedie met een (voor komediebegrippen) origineel verhaal. Het hele indische sfeertje van de film sprak me ook erg aan.
    Zeker een aanrader, cijfer: een 8

  3. #3

    Standaard

    Leuk tussendoortje. In de bios gezien en nog een keer op dvd, hij blijft leuk. Vooral het liedje dat Ramu zingt en dat dansje erbij werkt op je lachspieren! Toen ik terugfietste van de bios zag ik dan nog een aantal medebioscoopgangers dat dansje nadoen. Zo zie je, het werkt aanstekelijk.
    Welcome to... "The Family"

  4. #4

    Standaard

    Leuke komedie. Muziek vond ik wel grappig, Indiase muziek afgewisseld met Westerse muziek.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  5. #5

    Standaard

    Ook ik ben wel te spreken over deze film en heb de DVD inmiddels dan ook aangeschaft.

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Zogenaamd voor mijn vriendin aangeschaft 8) en hij kon mij zeer bekoren. De cast was erg goed en speelde lekker de muziekale stukken waren ook erg goed qua aankleding en muziek.

    Al met al een goede romantische komedie waarvan er niet zo veel goede gemaakt worden. Het is nu eenmaal moeilijk om orgineel te wezen en dat is deze film zeker.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  7. #7

    Standaard

    Ik heb 'm een 7 gegeven. Eigenlijk is de film een 6 waard, maar door Marisa Tomei mee te laten spelen krijgt 'ie van mij een extra punt

    De film is in de traditie van de Bollywood-films kleurrijk en voorzien van aanstekelijke muziek. Zonder de typische Hollywood-elementen zou de film zeker beter uit de verf zijn gekomen. Desondanks: in een tijd waarin we bestookt worden met absoluut niet-komische comedies (Rob Schneider/Tim Allen/Adam Sandler) is dit absoluut een verademing.
    #Do you go to the movies/find a friend in a film/holding hands with the heroes/fall in love with the heroine# --- "Movies" van Hothouse Flowers

  8. #8

    Standaard

    Gewoon een lekkere film voor een keer huren. Lekker pakkende muziek en gewoon een leuke, vrolijke film.. Moet zeggen dat ik er op voorhand wel iets meer van had verwacht, maar dat mag de pret niet drukken...

    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •