De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Verdomde Makro-stikkertjes

    Zijn er hier ook mensen die zo'n ontzettende #$%^&-hekel hebben aan die stikkertjes/prijsjes van de Makro op CD's en DVD's. Soms kan je een hoesje nog wel vervangen maar meestal niet (i.v.m. speciale maten/vormen van doosjes en boxen).

    Heeft iemand de gouden tip hoe je deze stikkertjes zonder het hoesje te beschadigen (lees: heel erg vaal worden) kan verwijderen?!

    Thnx,
    Remon

  2. #2

    Standaard

    Heb er geen last van, de dvd's zitten meestal in seal.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  3. #3

    Standaard

    Die *** stikkertjes hebben ze ook bij intertoys

  4. #4

    Standaard

    Het wil wel eens help om heel licht met een aansteker de lijm onder de sticker warm the maken, ik heb zelf in een platen collector's shop gewerkt waar we deze methode gebruikte en als je maar voorzichtig genoeg bent (niet ongeveer 20 minuten met een brandende aansteker onder je verpakking!!!) krijg je alle stickers zonder beschadigingen weg. Meestal is 1 of 2 seconden al genoeg om de lijm enigzins op te warmen.

    Succes Marco

    PS : Dit alles moet je natuurlijk op eigen risico doen.

  5. #5

    Standaard

    hmm bij de makro izt er toch zo'n grote doorzichtige doos omheen? en die halen ze er daarna af en dan zitten er meestal geen stikkertjes meer op en is de verpakking gesealed!


  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat ie die DVD van de Maand stickertjes bedoelt of zo... ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #7

    Standaard

    V&D doet het ook,

    niet dat ik daar vaak koop maar ze hebben de mooiste air miles aanbiedingen!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #8

    Standaard

    Aceton lijkt me een goede oplossing. (HA ! Oplossing. get it ? )
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Aceton lijkt me een goede oplossing. (HA ! Oplossing. get it ? )
    Ja, idd. Aceton werkt bij mij ook altijd goed om die stikkertjes eraf te krijgen.

  10. #10

    Standaard

    En voor wie geen aceton in huis heeft: een goede haardroger, keukenrol en héél veel geduld...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Gewoon even naar de Makro gaan met de (beschadigde) hoesjes en vragen om een oplossing.

    Ik had het probleem een keer met van die lelijke Best Buy-stickers. Gewoon een briefje naar Warner gestuurd en ik kreeg netjes nieuwe covers thuisgestuurd.
    Klik hier voor een lijst van mijn dvd's...

  12. #12

    Standaard

    Ik heb dat ook bij zo'n Intertoys dvd (the Rock S.E.) zit er zo'n sticker op met electronische beveiliging , die krijg je er niet goed af.
    En Aceton lijkt me niet goed voor de Warner DVD's, dan haal je namelijk een deel van het karton weg.

  13. #13

    Standaard

    Heb nog nooit last gehad van een stickertje en hopen dat dat zo blijft :]

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    En als dat niet meteen lukt: niet meteen met een aansteker eronder gaan om het toch warm te maken he . Dan denk ik dat je niet alleen van je sticker afbent .
    mvg,

    Christiaan

  16. #16

    Standaard

    die stickers zijn idd altijd erg klote het is altijd weer een kunst om ze er zo goed en netjes mogelijk af te halen

  17. #17

    Standaard

    Met de plakzijde van de sticker een paar maal de resten van de lijm van je doosje aftrekken wil ook nog wel eens helpen. Toch is het stom dat ze zulke stickers gebruiken, is nl. helmaal niet nodig!!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans Bergshoeff
    Wasbenzine doet ook wonderen.
    en
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Het wil wel eens help om heel licht met een aansteker de lijm onder de sticker warm the maken, ik heb zelf in een platen collector's shop gewerkt waar we deze methode gebruikte en als je maar voorzichtig genoeg bent (niet ongeveer 20 minuten met een brandende aansteker onder je verpakking!!!) krijg je alle stickers zonder beschadigingen weg. Meestal is 1 of 2 seconden al genoeg om de lijm enigzins op te warmen.

    Succes Marco

    PS : Dit alles moet je natuurlijk op eigen risico doen.
    Vooral niet tegelijk doen....kun je gelijk nieuw hoesje kopen :P
    Receiver Marantz SR-8500
    Dvd-speler DV-7600
    Bose Acoustimass 10 serie 3

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •