Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 108 worden weergegeven.

Discussie: ouwe meuk 4

  1. #1

    Standaard

    is ie nergens anders te pre-orderen voor een mooi prijsje ?

  2. #2

    Standaard

    Er komt toch ook een 3 dsic??

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mradem
    Er komt toch ook een 3 dsic??
    Ja die 3 disc versie is wel meer de moeite waard ook vanwege de echte beelden/docu van die oorlog zelf, ook de hoes is een stuk mooier. dit is weer het volgende waar ik naar uit zit tekijken.

    prijs is nog niet echt bekend.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  4. #4

    Standaard

    Op alle grote DVD sites wordt er "nog" geen 3 dvd versie aangeboden, daarom ga ik er voorlopig nog maar niet vanuit dat ie komt en al helemaal niet in nederland.

  5. #5

    Standaard

    Ik ga zelf effe proberen om mijn houdige bestelling van de 2 DVD versie om te zetten naar de 3 DVD versie bij dvdzone2.com en dan hoor ik (hopelijk) vanzelf wel of het lukt of niet. Maar wanneer je op hun site kijkt krijg je wel de indruk dat deze 3 DVD versie gaat komen, mede door een foto van de gebruikte hoes.



    Dit zegt natuurlijk niet echt veel, maar geeft mij wel hoop
    Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

  6. #6

    Standaard

    ik heb hem al een tijdje in de pre order bij dvdzone2.com staan en ik heb nog geen mailtje gehad dat het niet doorgaat ofzo.

    kortom, de 3disc komt er gewoon als je het mij vraagt.....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arriën
    Ook Nederlands ondertiteld, ook de audiocommentaren
    Waar kan je dat vinden? Staat niet op de site... (ik geloof je wel hoor, maar ben benieuwd waar ik dat voortaan op kan zoeken)

  8. #8

    Standaard

    Bij Play.com, hier: £17.99

    Ook Nederlands ondertiteld, ook de audiocommentaren

    VETTE BULL

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sender
    Waar kan je dat vinden? Staat niet op de site... (ik geloof je wel hoor, maar ben benieuwd waar ik dat voortaan op kan zoeken)
    Staat nog niet op de site, maar wel in de screenshots. Kijk hier maar eens.
    En hier staan ook de audiocommentaren bij

  10. #10

    Standaard

    Ik heb een e-mail gekregen van dvd-home.nl en zij zeggen ook dat de 3-disc versie niet in Nederland uitkomt.
    Maar dat moeten ze nog aanpassen in hun database.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YamYamRKK
    Ik heb een e-mail gekregen van dvd-home.nl en zij zeggen ook dat de 3-disc versie niet in Nederland uitkomt.
    Maar dat moeten ze nog aanpassen in hun database.
    Het is wel zo dat die 3de disc gewoon een extra docu is over somalië. Interessant als achtergrond, maar niet essentieel voor de film. Dan maar zonder en fijn de UK versie kopen...

  12. #12

    Standaard

    Voor 4 Euro extra heb je er wel een extra DVD bij, dus ik heb mijn bestelling maar effe aangepast (als dat lukt).
    Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast



    VETTE BULL
    Dus toch geen vette bull he manneke?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arriën


    Dus toch geen vette bull he manneke?
    http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000071910

    En nu weten we het helemaal zeker, nu de vraag nog of de Engelse versie al dan niet gecut zou zijn. Iemand een idee ? Deze titel wordt trouwens wel opvallend duur, maar gelukkig heeft Play dan nog free shipping.

  15. #15

    Standaard

    Dus toch geen vette bull he manneke?


    Waar zie jij dan in godsnaam NL subs en dan ook nog eens bij het audio commentaar ??

    En over een 3-disc versie is niks bekend, alle goede DVD sites hebben geen 3-disc versie aangekondigt.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    En over een 3-disc versie is niks bekend, alle goede DVD sites hebben geen 3-disc versie aangekondigt.
    Ik heb er geen weet van maar is DVDZONE2.com dan geen goede site ofzo ?
    Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

  17. #17
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    Waar zie jij dan in godsnaam NL subs en dan ook nog eens bij het audio commentaar



  18. #18

    Standaard

    Kijk daar heb ik wat aan, vreemd genoeg staat er niks in de specs over NL subs, dus dit is dan inderdaad zeer handige info.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast




    Waar zie jij dan in godsnaam NL subs en dan ook nog eens bij het audio commentaar ??
    Als je gewoon even verder had gekeken dan je neus lang was, had je al 2x kunnen zien dat het waar was. Ron en Jeroen hadden de linkjes al lang gegeven

  20. #20

    Standaard

    JA w8 is ff, die gasten hebben het hier over de 3-disc versie die er voorlopig dus niet komt en de R2 BHD 2-disc versie waar de NL subs op staan is dat een NL R2 of een UK R2 want de R2 UK versie bij play heeft geen NL subs, dus als jullie het hebben over de 2 disc NL R2 release dan tuurlijk heeft die NL subs nogal wiedes, maar het draait in deze thread dus om een 3-disc versie met NL-subs en die heb ik dus nog nergens gezien.

  21. #21

    Standaard

    Ja, wel verwarrend al die verschillende releases door elkaar, maar ik had het over de UK 2-DVD versie. Die is dus met NL ondertiteling en dus goedkoper waarschijnlijk dan de Nederlandse uitgave...
    Over die 3-DVD heb ik nog niet veel gehoord, maar de titel van deze thread is: Black Hawk Down: Limited Edition (2 DVD)

  22. #22

    Standaard

    wel vreemd dat de UK versie NL subs heeft, PLAY wat toch een zeer professioneel bedrijf is en altijd alle specs zeer nauwkeurig weergeeft rept met geen woord over NL subs, omdat ik "hindi" er ook als taal zie tussen staan heb ik het idee dat het een R4 versie is maar we zullen zien, met BHD ga ik in elk geval niet w88 en koop de eerst verkrijgbare versie met NL subs no mather the price

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    wel vreemd dat de UK versie NL subs heeft, PLAY wat toch een zeer professioneel bedrijf is en altijd alle specs zeer nauwkeurig weergeeft rept met geen woord over NL subs, omdat ik "hindi" er ook als taal zie tussen staan heb ik het idee dat het een R4 versie is maar we zullen zien, met BHD ga ik in elk geval niet w88 en koop de eerst verkrijgbare versie met NL subs no mather the price
    Alle DVD's in R2 zijn UK versies bij Play...echnie geen R4's. En de 3-disc is niet meer dan een extra DVD met een Somalie docu, dus de rest van de uitgave zal identiek zijn aan de 2-disc...

  24. #24

    Standaard

    Ik heb zojuist ook de 3DVD versie besteld bij dvdzone2.com. Gewoon betaald met creditcard, ik mag aannemen dat als deze versie niet uitkomt dat dan mijn geld word terug gestort? Of word het pas afgeschreven zodra de DVD geleverd word?
    Dream your Dream...
    Mijn DVD Collectie

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bram Hendriks
    Ik heb zojuist ook de 3DVD versie besteld bij dvdzone2.com. Gewoon betaald met creditcard, ik mag aannemen dat als deze versie niet uitkomt dat dan mijn geld word terug gestort? Of word het pas afgeschreven zodra de DVD geleverd word?
    Volgens mij komt dat wel goed. Ze schrijven het pas af wanneer ze het op voorraad hebben en kunnen uitleveren (volgens mij).
    Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •