Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Identity

  1. #26

    Standaard

    Zeker doen, is echt een hele vette film. Met een super einde en een geweldig verhaal. Zeker doen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #27

    Standaard

    Ik zal echt nooit de slechte recensie van Veronica Magazine begrijpen...hartstikke spannende film!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  3. #28

    Standaard

    Zo zie je maar weer: ik vind dit een "on-noem-lijk" slechte film, met een totaal onlogisch plot!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Zo zie je maar weer: ik vind dit een "on-noem-lijk" slechte film, met een totaal onlogisch plot!
    Daar kan ik je helaas geen ongelijk in geven, de film heeft een van de meest vergezochte plots - en eindes- die ik ooit gezien heb. Maar de sfeer is zo goed getroffen hier.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  5. #30

    Standaard

    Heb hem laatst gezien, maar het einde helaas niet... volgens de gids het laatste kwartiertje. Alles nadat ze erachter komen dat ze allen op de 10e zijn geboren. Ondanks dat ik hem nog eens wil zien, wil ik heel graag het einde nu al weten. Kan iemand me het einde even uitgebreid vertellen? (tussen spoilertags natuurlijk) Hou me niet langer in spanning!
    "...I was watching a movie with a friend. I fell in love with the actress, she was playing a part that I could understand."
    Neil Young in "A Man Needs a Maid"

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TeaDoggy
    Heb hem laatst gezien, maar het einde helaas niet... volgens de gids het laatste kwartiertje. Alles nadat ze erachter komen dat ze allen op de 10e zijn geboren. Ondanks dat ik hem nog eens wil zien, wil ik heel graag het einde nu al weten. Kan iemand me het einde even uitgebreid vertellen? (tussen spoilertags natuurlijk) Hou me niet langer in spanning!
    PM

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TeaDoggy
    Heb hem laatst gezien, maar het einde helaas niet... volgens de gids het laatste kwartiertje. Alles nadat ze erachter komen dat ze allen op de 10e zijn geboren. Ondanks dat ik hem nog eens wil zien, wil ik heel graag het einde nu al weten. Kan iemand me het einde even uitgebreid vertellen? (tussen spoilertags natuurlijk) Hou me niet langer in spanning!
    PM
    Hey bedankt! Klinkt inderdaad nogal ingewikkeld allemaal... Toch maar huren dan binnenkort... Wil het natuurlijk wel snappen.
    "...I was watching a movie with a friend. I fell in love with the actress, she was playing a part that I could understand."
    Neil Young in "A Man Needs a Maid"

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •