De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: jungle book 2

  1. #1

    Standaard jungle book 2

    jungle book 2

    hebben mensen deze film al gezien? en is ie de moeite waard om te kopen! ik vond deel 1 geweldig namelijk!

  2. #2
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ja, is zeker de moeite om te kopen.
    Persoonlijk vind ik deze beter/leuker dan deel 1.

  3. #3
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Ja, is zeker de moeite om te kopen.
    Persoonlijk vind ik deze beter/leuker dan deel 1.
    Gevaarlijke uitspraak om te doen ... alhoewel ik je mening wel deel. :wink:
    Maar ja er zijn nou eenmaal mensen die alle Disney sequels bij voorbaat slecht vinden.

  4. #4
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Ja, is zeker de moeite om te kopen.
    Persoonlijk vind ik deze beter/leuker dan deel 1.
    Gevaarlijke uitspraak om te doen ... alhoewel ik je mening wel deel. :wink:
    Maar ja er zijn nou eenmaal mensen die alle Disney sequels bij voorbaat slecht vinden.
    Waarom gevaarlijk

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Ja, is zeker de moeite om te kopen.
    Persoonlijk vind ik deze beter/leuker dan deel 1.
    Gevaarlijke uitspraak om te doen ... alhoewel ik je mening wel deel. :wink:
    Maar ja er zijn nou eenmaal mensen die alle Disney sequels bij voorbaat slecht vinden.
    Daar ben ik er zo een van, hoewel ik er wel een hoop heb gezien. Maar om te zeggen dat Jungle Book 2 beter is dan deel 1 vind ik ronduit belachelijk. Jungle Book is een tijdloze klassieker, dit vervolgdeel een slappe manier om nog eens extra geld te verdienen (en waarbij ze bij gebrek aan creativiteit Shere Khan maar weer laten opdraven en zelfs exact hetzelfde nummer nog maar eens gebruiken ).

    De enige Disney sequel die ik tot nu toe leuk vond is Toy Story 2, maar daar is dan tenminste aandacht aan besteed. Niet scoren met een oude formule, wat dit in mijn ogen is

  6. #6
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Niet scoren met een oude formule, wat dit in mijn ogen is
    Maar het werkt wel :wink:

    Ik denk dat je met een andere instelling deze Jungle Book moet bekijken.
    Deel 1 en 2 vullen elkaar perfect aan.
    Jungle Book is zeker een regelrechte klassieker daar heb je gelijk in.
    Maar beteken dat dat je er dan geen deel 2 van mag/kan maken ??
    Daarnaast wordt iedere DVD/film uitgebracht om geld mee te verdienen dus dat lijk me ook het probleem niet zo.
    Dat ze exact hetzelfde nummer gebruiken is alleen maar fijn omdat dat voor iedereen herkenbaar is en het leg een leuke link naar deel 1.
    Daarnaast zijn er talloze voorbeelden waarbij een sequel minder geslaagd is dan deze.
    Kortom, voor mij is het een topper :wink:
    Beter een oude maar goede formule gebruiken dan een slecht bedachte nieuwe formule

    ps. het is belachelijk om iemand zijn mening belachelijk te vinden

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Maar het werkt wel :wink:

    Ik denk dat je met een andere instelling deze Jungle Book moet bekijken.
    Deel 1 en 2 vullen elkaar perfect aan.
    Jungle Book is zeker een regelrechte klassieker daar heb je gelijk in.
    Maar beteken dat dat je er dan geen deel 2 van mag/kan maken ??
    Daarnaast wordt iedere DVD/film uitgebracht om geld mee te verdienen dus dat lijk me ook het probleem niet zo.
    Dat ze exact hetzelfde nummer gebruiken is alleen maar fijn omdat dat voor iedereen bekend voorkomt en het leg een leuke link naar deel 1.
    Daarnaast zijn er talloze voorbeelden waarbij een sequel minder geslaagd is dan deze.
    Kortom, voor mij is het een topper :wink:
    Beter een oude maar goede formule gebruiken dan een slecht bedachte nieuwe formule
    Tuurlijk mogen ze van mij een deel twee maken (van mij mag hij zelfs precies hetzelfde als het eerste deel), maar om dan te zeggen dat hij beter is dan het eerste deel, ja dan heb je me kwaad gemaakt :wink: Je mag het een leuke film vinden, origineel is het allerminst en daarom kan het nooit beter zijn dan het eerste deel. Maar laat je niet door mijn mening leiden en koop hem gerust

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    . Maar laat je niet door mijn mening leiden en koop hem gerust
    Ik heb hem al gekocht
    Waarom ik hem wel beter vind als deel 1 heeft een simpele reden.
    Bij deel 1 dacht ik altijd al van "waarom is iedereen zo gek op de film""
    Hij is wel leuk maar hij is ook weer niet uniek.
    Van deel 2 kan ik gewoon veel meer genieten (zelfs voor deze naar de bios geweest samen met mijn zoontje)
    En bij mij gaat het om genieten en of het idee nu gestolen of oud is maak me dan niet uit.
    Geniet ik van een film dan is ie goed, geniet ik er niet van dan is de film slecht (in mijn ogen dan).
    In het geval van Jungle Book geniet ik meer van deel 2 dan van deel 1 en vandaar dat ik zeg dat ik 2 beter vind als deel 1. (die ikzelf een beetje langdraadig en saai vind)
    Is alleen maar een mening maar wel mijn mening JA :wink:

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ik weet niet of je ooit het boek hebt gelezen van Rudyard Kipling en het heet eigenlijk Junglebooks en stopte niet toen op de plek van de film en leek eigenlijk ook weinig op de film.
    Ja deel 1 is de klassieker maar dat maakt niet automatisch dat een film slecht is. Er zijn genoeg personen op dit forum die gek zijn van de Halloween serie en daarvan is de eerste ook gelijk de beste en de rest een melkkoe van de industrie.
    WD heeft een paar slechte sequels gemaakt okay, maar ook leuke, JB 2 is okay net als Peter Pan 2. Het is enkel een kwestie van smaak maar daarover zullen wij op Fora als deze altijd blijven twisten.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  10. #10
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Het is enkel een kwestie van smaak maar daarover zullen wij op Fora als deze altijd blijven twisten.
    Yep

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •