De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wie wil voor mij een bestelling doen met z'n creditcard?

    Ik ben al jaren een groot van de serie friends. Zoals jullie misschien wel weten zijn er op regio 1 boxen uit met vele extra's. Ik verwacht niet dat deze nog in Nederland gaan uitkomen en omdat ik zelf helaas geen creditcard heb (ben pas 17) wil ik vragen of één van jullie via deze link de vier boxen bij amazon wil bestellen. Uiteraard worden alle kosten vergoed, plus de nog bijkomende verzendkosten. Alvast bedankt.

    groeten,
    -Phoenix-

  2. #2

    Standaard

    Vraagje: Waarom zou je voor ruim 112 euro deze 4 boxen bestellen bij amazon.com (met een grote kans op een hele grote douaneheffing? Bij Play.com heb je de eerste 4 series voor 4 x 26 euro = 104 euro met een minimale kans op een btw/douane-heffing. Bovendien heb je via Play de R2 versie met NL-ondertitels.....

    Niet persoonlijk hoor, maar ik doe niet aan het bestellen voor anderen middels mijn CC. Bovendien ben je nog wel erg "vers" op dit forum. Maar evengoed succes!
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  3. #3

    Standaard

    O ik zie nu net dat het je om de extraas te doen is....
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor je reactie.

    Bestellen bij een andere regio 1 shop, om douane kosten te vermijden is misschien een optie, maar ik heb begrepen dat ze bij amazon heel goed verpakken. Dan wil ik het risico van douane best lopen. Je bent altijd nog goedkoper uit dan in Nederland

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •