Pagina 1 van 23 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 552 worden weergegeven.

Discussie: Rijbewijs

  1. #1
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard Rijbewijs

    Ja, gister mn rijbewijs gehaald, net mn roze papiertje opgehaald! Eindelijk niet meer afhankelijk van Steven :P

    Wie zijn hier nog meer de eerste keer geslaagd?
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  2. #2

    Standaard

    Ik ben druk bezig met lessen op het moment, dus ik kan je nog niet zeggen of ik de eerste keer zal slagen. Gefeliciteerd in ieder geval!

  3. #3

    Standaard

    Ook ik ben de eerste keer geslaagd. Was nou niet bepaald moeilijk
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #4

    Standaard

    Gefeliciteerd
    Ik heb 'r 4 keer over gedaan (in een grijs verleden).
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #5

    Standaard

    als ik m'n ongeluk niet gehad had had ik bijna af moeten rijden..

    Je moet maar mazzel hebben om in 1 x te slagen..

    IIg gefeliciteerd ennuh komt er ook een autotje? en wat voor 1 als die erkomt?

  6. #6

    Standaard

    Ik vrees dat ik er nu niet meer in zou slagen om het rijbewijs nog te halen.
    Ik denk niet dat de examinator het op prijs stelt als je constant op alles en iedereen rondom je loopt te vloeken.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  7. #7

    Standaard

    Ik kan helaas zeker niet zeggen dat ik in 1x geslaagd ben, ben uberhaupt nog niet geslaagd al hoop ik daar zeer binnenkort wel verandering in te brengen...heb al 4x examen gedaan...en makkelijk...zeker niet...je moet net geluk hebben met de examinator...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  8. #8

    Standaard

    Ik ben de 4e keer geslaagd. De 2e en de derde keer had ik hele irritante examinatoren. Van die mannetjes die 5 meter voor een kruising gaan zeggen dat je links- of rechtsaf moet slaan. Nou dan zit je dus niet rielekst in die auto hoor.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  9. #9

    Standaard

    Met de auto ben ik dadelijk bij de eerste keer geslaagd. No problem.
    Wat de motor betreft, daar ben ik nog niet eens op mijn examen geraakt omdat ik een half uurtje ervoor ben gevallen en mijn voet brak

  10. #10

    Standaard

    Ik was ook de eerste keer geslaagd. Kantje boord zei m'n examinator. Hij vond dat ik te rustig reed en teveel voorrang verleende. En ik maar denken dat ze dat op prijs zouden stellen! Maar gelukkig zag meneer Brak (zo heette de examinator) wel in dat ik normaal gesproken een stuk vlotter rijd. Een hoop mensen vertellen vaak verhalen over examinatoren die je expres laten zakken en dergelijke, maar Brak bleek een uitstekende kerel te zijn dus ik heb me prima vermaakt dat ritje. Dat mag ook wel eens gezegd worden!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Max Davidse
    Ik kan helaas zeker niet zeggen dat ik in 1x geslaagd ben, ben uberhaupt nog niet geslaagd al hoop ik daar zeer binnenkort wel verandering in te brengen...heb al 4x examen gedaan...en makkelijk...zeker niet...je moet net geluk hebben met de examinator...
    idd geluk moet je wel ffies meehebben ook al beweren vele van niet

    Ik ben zelf de 2e keer geslaagd, en ik had het gevoel dat ik slechter reed dan tijdens me 1e examen, dus ik voelde bui al hangen maar toch gehaald :\ vond het nogal raar mja who cares als ik dat roze ding maar heb.

    feli trouwens Lars_JJ !

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    idd geluk moet je wel ffies meehebben ook al beweren vele van niet
    Zeker weten dat je wat geluk moet hebben. Ik reed de keer dat ik geslaagd was niet anders dan de keren ervoor. Ik had 't geluk dat ik een verkeersbord zag dat de examinator niet had gezien, waardoor ik de goede kant op reed terwijl de examinator zich in eerste instantie afvroeg waarom.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  13. #13

    Standaard

    Was bij mij ook kantje boord de eerste keer, maar wel geslaagd. En dat na slechts 14 lessen van een uur!

  14. #14

    Standaard

    khoop binnekort ook te gaan slagen, ben nu weer begonnen met rijlessen.
    Toevallig net precies wel m'n theorie examen gehaald , 1e keer, maar dat is niet echt 'n prestatie .
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  15. #15

    Standaard

    ga straks voor de 3e keer afrijden. De 1e keer ging niet goed. Maakte 3 fouten.De 2 x maakte ik geen enkele fout alleen reed ik niet doortastend genoeg. Sukkels. Als ik een vrouw was had ik het gehaalt een buurmeisje van me net 18 kwam naar me toe (ook 2e keer trouwens) ja ik had een ingreep maar ik heb het toch gehaalt. de examinator en ik konden het wel vinden met elkaar. AAAAAAAAAAArgh. een andere vriend van me deed alles fout en ja hoor hij haalde het ook. Het is gewoon willekeur. Heb wel al een auto trouwens.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    ga straks voor de 3e keer afrijden. De 1e keer ging niet goed. Maakte 3 fouten.De 2 x maakte ik geen enkele fout alleen reed ik niet doortastend genoeg. Sukkels. Als ik een vrouw was had ik het gehaalt een buurmeisje van me net 18 kwam naar me toe (ook 2e keer trouwens) ja ik had een ingreep maar ik heb het toch gehaalt. de examinator en ik konden het wel vinden met elkaar. AAAAAAAAAAArgh. een andere vriend van me deed alles fout en ja hoor hij haalde het ook. Het is gewoon willekeur. Heb wel al een auto trouwens.
    Succes! En hopen op een vrouwelijke examinator. Heeft bij mij ook geholpen. 8)
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Ik ben de 4e keer geslaagd.
    Ook ik ben pas de 4e keer geslaagd.... 8) :P.

  18. #18

    Standaard

    Zelf in 1x geslaagd (had al vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen), ondanks / dankzij een zeer strenge, nuffige examinactrice

  19. #19

    Standaard

    Lol ik heb er 4x over gedaan maar ik had dan ook de lompste dingen waar ik op zakte. Te dicht langs de kant rijden bijvoorbeeld of te weinig kijken. Ik heb in ieder geval de auto niet uitgevonden want ik wist maar net dat zo'n ding kon rijden toen ik er voor het eerst als lesser instapte

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    Lol ik heb er 4x over gedaan maar ik had dan ook de lompste dingen waar ik op zakte.
    We gaan de 4x groep oprichten... .

  21. #21

  22. #22
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Ik heb ook het voordeel gehad dak niet nerveus was, beetje zenuwen ja, maar toen ik al na letterlijk 100 meter rijden een compliment kreeg was da ook weg. En mn examinator schijnt een strenge te zijn, maar ik had gewoon foutloos gereden...
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  23. #23

    Standaard

    Ik ben nog volop bezig met mijn rijlessen en natuurlijk hoop ik dat ik het de 1e keer ook haal. Die lessen zijn zo verschrikkelijk duur. Ik vind het zeker geen schande als mensen het na 4 keer ofzo pas gehaald hebben. Je zakt op de kleinste dingetjes en slaagt soms met ingrepen. Bij de 1 heb je gewoon meer geluk dan bij de ander, denk ik. In ieder geval gefeliciteerd met je rijbewijs!
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lars_JJ
    Ik heb ook het voordeel gehad dak niet nerveus was, beetje zenuwen ja
    DE hoofdoorzaak bij mij was dat ik er absoluut niet tegenkan als mensen me op de vingers kijken........dan word ik nerveussss en ga ik rare dingen doen die ik normaal niet doe..... .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Doe ik anders nooit hoor!!
    :wink:

  25. #25
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ben voor zowel de auto, motor en vrachtwagen de eerste keer geslaagd.
    Heb je (ik) dan een beetje geluk of niet

Pagina 1 van 23 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •