Pagina 13 van 23 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 552 worden weergegeven.

Discussie: Rijbewijs

  1. #301

    Standaard

    Hij heeft niet veel aan rustig, als ie juist op drukke/chaotische wegen wil oefenen.

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Dus ik wil de komende tijd de meest drukke, onoverzichtelijke en chaotische wegen rijden.
    Kom es in Den Haag rijden zou ik zeggen
    Den Haag is een beetje uit de buurt, maar Rotterdam Noord en het Centrum is altijd erg druk en chaotisch. Dus daar kan ik de komende tijd wel op oefenen.
    moet je in zuid afrijden. daar is het wat rustiger.
    Ik rij ook op zuid af (die sport/bowling centrum). Daar woon ik ook in de buurt, maar op Noord kan ik lekker die onverwachte situaties oefenen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #303
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Mijn auto rijbewijs had ik in één keer, hetzelfde geld ook voor mijn motor en vrachtwagen rijbewijzen.
    Kan je wel vertellen dat je ook gewoon een beetje geluk moet hebben............

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Hij heeft niet veel aan rustig, als ie juist op drukke/chaotische wegen wil oefenen.
    maar met afrijden wil hij denk ik ook niet meer oefenen, maar gewoon zo makkelijk mogelijk afrijden :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  5. #305

    Standaard

    ik moet vanmiddag op voor mijn theorie, ik hoop echt dat ik in 1x mijn theorie haal. Dan kunnen we naar het praktijk examen toewerken.

    Heb nu 28 rijlessen gehad en volgens mijn instructeur ben ik klaar op enkele puntjes na.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    ik moet vanmiddag op voor mijn theorie, ik hoop echt dat ik in 1x mijn theorie haal. Dan kunnen we naar het praktijk examen toewerken.

    Heb nu 28 rijlessen gehad en volgens mijn instructeur ben ik klaar op enkele puntjes na.
    SUCCES ERMEE!!
    I always tell the truth. Even when I lie.

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    ik moet vanmiddag op voor mijn theorie, ik hoop echt dat ik in 1x mijn theorie haal. Dan kunnen we naar het praktijk examen toewerken.

    Heb nu 28 rijlessen gehad en volgens mijn instructeur ben ik klaar op enkele puntjes na.
    Veel geluk! Ik heb de mijne Maandag.

  8. #308

    Standaard

    Op 9 maart 1993 heb ik mijn rijbewijs cum laude gehaald. Omgerekend heeft het mij in totaal € 633,-- gekost, dus inclusief theorie en praktijkexamen.

    Sindsdien nooit problemen veroorzaakt. Of je moet het erg vinden als je een 1 week oude Seat Leon Topsport van € 30000,-- met de bumper tegen een muurtje rijdt in een parkeerkelder in Monte Carlo...Gelukkig verstond men toen geen woord van mij....
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 15-05-2007 om 11:17
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #309

    Standaard

    Succes Stephan!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #310

    Standaard

    Ik zal voor je duimen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    ik moet vanmiddag op voor mijn theorie, ik hoop echt dat ik in 1x mijn theorie haal. Dan kunnen we naar het praktijk examen toewerken.

    Heb nu 28 rijlessen gehad en volgens mijn instructeur ben ik klaar op enkele puntjes na.



    Je bent echt een stumper als je het niet haalt maar succes.


    Netjes om het rond de 30 lessen af te werken trouwens.

  12. #312

    Standaard

    vandaag de eerste keer opgegaan voor mijn autotheorie examen en met succes

    Deel 1 van het rijbewijs hebben we nu, nu deel 2 nog :razz:

    Benieuwd wat mijn instructeur morgen zegt..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  13. #313

    Standaard

    Gefeliciteerd, Stephan! Maar nu het moeilijke gedeelte nog... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #314

    Standaard

    Netjes, gefeliciteerd ieder geval vast met dit deel

  15. #315

    Standaard

    Gefeliciteerd en succes met het tweede deel.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #316

    Standaard

    Dank jullie wel
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  17. #317

    Standaard

    Helaas de wachttijden zijn zo verschrikkelijk lang hier in Maastricht. Die &#@*&% CBR ook! Ik kan pas 12 september op praktijk examen
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  18. #318

    Standaard

    Dan pas .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #319

    Standaard

    Damn, dat is echt belachelijk

  20. #320

    Standaard

    het is ook belachelijk, maar ja wat kun je anders. Mocht straks ergens iets vrij zijn en we kunnen ertussen (kans is klein) doen we dat, maar er vanuit gaan dat ik pas in september op examen kan.

    Hoe gek het ook klinkt, ik heb nog geluk; de meeste mensen die ik ken, hebben pas in midden-oktober examen..

    Triest triest en nog eens triest..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Helaas de wachttijden zijn zo verschrikkelijk lang hier in Maastricht. Die &#@*&% CBR ook! Ik kan pas 12 september op praktijk examen
    God damned! Ik moet ook in Maastricht CBR, das echt kloten.

  22. #322

    Standaard

    Je hebt echt geen geluk maar een klote rijschool! De meeste grote rijscholen kopen voortaan pakketten op waardoor iedereen gewoon binnen de maand op kon. Ik kon gewoon 2 weken later op. :s)

  23. #323

    Standaard

    Ik ook de eerste keer, op 22 aug 1988

    Maar wat doet deze topic op een DVD site????????????

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Maar wat doet deze topic op een DVD site????????????
    Hoort prima bij Overige Discussies...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Hoort prima bij Overige Discussies...
    Dat is waar, maar de laatste tijd zie ik wel vaker hele niet ter zake doende topics
    op de site verschijnen!

Pagina 13 van 23 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •