De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lachen met Ab - Deel 2 [DVD]

    Lachen met Ab - Deel 2 [DVD]

    In zijn programma vertelt het roze konijn Ab Normaal, oorspronkelijk begonnen als stripfiguur, allerlei moppen aan het aanwezige publiek.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik heb diep en oprecht medelijden met de reviewer die deze ondankbare en zware taak toebedeeld kreeg...

  3. #3

    Standaard

    ben het helemaal met Mark S eens.


    Ik hoop dat ze die zogenaamde "zanger" (in de ruimste zin des woords) er buiten gelaten hebben, dan zou het nog interesant kunnen worden.
    Maar 10x naar dezelfde moppen luisteren gaat ook vervelen.
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

  4. #4

    Standaard

    Mijn oprechte dank voor het medelijden...

    Die "zanger" hebben ze er inderdaad uitgelaten, maar veel "interessanter" is het daarmee niet geworden.

  5. #5

    Standaard

    Wat ik wel eens zou willen weten hoeveel van deze DVD verkocht worden.. blijkbaar is er een markt voor.

  6. #6

    Standaard

    Dit soort humor is idd bedoeld voor zeer laag-intelligente mensen
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #7
    Anonymous
    Guest

    Standaard


  8. #8

    Standaard

    Ach ja, je mag een gegeven konijn niet in de bek schij... eehh kijken...

  9. #9

    Standaard

    Ere wie ere toekomt. Je hebt je er knap doorheen geslagen Koen!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  10. #10

    Standaard

    Dat je als reviewer de dvd mag houden heeft natuurlijk een keerzijde:

    Als je als reviewer zegt: Nee bedankt, maar ik ga dit echt niet reviewen, wordt dat dan opgevat als een weigering van een dienstbevel?
    Of zijn er morele gronden denkbaar waarop je van deze verplichting vrijgesteld kan worden?
    Of geschiedt het reviewen door middel van lootjes trekken?

  11. #11

    Standaard

    We hebben de DVD van Ab Normaal toegestuurd gekregen, waarna ik me vervolgens "opgeofferd" heb om de recensie te schrijven.

    En zo erg was het schrijven van de recensie nu ook weer niet, persoonlijk vind ik het namelijk ook wel eens leuk om een stuk over een minder goede/interessante DVD te schrijven (zie mijn recensies van de Steven Seagal-films). Kan ik mooi wat opgekropte cynische humor in kwijt .

    Nadeel is natuurlijk wel dat je de betreffende DVD ook daadwerkelijk van begin tot eind aandachtig moet bekijken...

  12. #12

    Standaard

    Maar je hebt in ieder geval geen last van een enorme trapleuning tijdens het kijken
    Grtx,
    Edwin
    Well thank you very much! Can I be in charge for a while!?!

  13. #13

    Standaard

    Persoonlijk vond ik Ab Normaal in de strip "De Stamgasten" wel erg grappig!! Ik vind het daarom erg zonde dat Toon van Driel zijn stripfiguur zo heeft verlaagd in die KT show (om nog maar te zwijgen over die idiote klte stem). Okee, de strip is ook niet van erg hoog nivo, maar dat is tenminste nog wel grappig. (en zeker leuk om zo'n stripboek te pakken als je stevig kleien moet )

    Wat me trouwens opviel is dat de sommige mensen niet eens de strip konden !! Ze kenden hem alleen van de T.V. <zucht>
    Do or do not, there is no try!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pjot77
    Wat me trouwens opviel is dat de sommige mensen niet eens de strip konden !! Ze kenden hem alleen van de T.V. <zucht>
    Das niet normaal meer

  15. #15

    Standaard

    Allemaal IQ even naar beneden afstellen (tot onder de 80 blijkbaar):
    "Ken je die recencist die die DVD van Ab Normaal moest bespreken?
    Die vond er niks aan!"

  16. #16

    Standaard

    Lachen met Ab Normaal was/is al een dom achterlijk programma (voor domme, achterlijke mensen ), maar waarom ze dit gedrocht op dvd uitbrengen is voor mij een raadsel.
    Het feit dat er blijkbaar een doelgroep is voor dit soort dvd's verbaasd me nogal, omdat de groep die dubbel ligt om het programma van Ab Normaal meestal zelf niet eens een dvd speler hebben. (laat staan dat ze weten hoe je een dvd speler aan moet zetten )

  17. #17

    Standaard

    Toevallig kwam ik langs deze review en ik wil graag Theo Maassen citeren over dit onderwerp:

    ''Dat de mensen die hier om lachen stemrecht hebben is het failliet voor onze democractie''

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •