De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LOTR - The Two Towers: Collector's Edition (7 Disc Set)!!!

    Het moet niet gekker gaan worden met al die Giftsets. Een 7 disk???

    Zie hier: EzyDVD

  2. #2

    Standaard

    Het is gewoon de giftset die in november gaat uitkomen, samen met Tolkien: Master of the Rings, een oude documentaire die al bijna twee jaar los te verkrijgen is. Niets bijzonders dus. Die docu kunnen ze waarschijnlijk niet aan de straatstenen kwijt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Nee joh, als je de 5-disc bestelt, krijg je er de Master of the Rings (heb ik trouwens al) gratis bij. Dus: 5+2=7...
    There is only one real truth: causality!...

  4. #4

    Standaard

    7? Ik heb wel gelezen over een 4 disk en een 5 disk met beeldjes van Gollum, waarvan 1 disk over deze figuur.

  5. #5

    Standaard

    Ja, tuurlijk weet ik dat het gewoon de 5 disk is met een 2 disk docu DVD erbij, maar ging mij er meer om hoe het gebracht werd bij EzyDVD. Ze verkopen het immers wel als een 7 disk op hun site.

    Het ging mij eerder om de eerste shock (net als bij mij toen dit in mijn mailbox zat!) dan om werkelijk te discussieren over de inhoud (en zin) van het pakket.

  6. #6

    Standaard

    Lekker gratis...ik heb de 4 disc editie voor €25 in de pre-order staan bij DVDSoon. Bij Ezy is ie het dubbele (bijna dan). Zo kan ik ook iets 'weggeven'...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  7. #7

    Standaard

    Het is eigenlijk niet eens een echte 7-disc: een van de 2 extra schijven is een cd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •