Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
De resultaten 301 tot 325 van 325 worden weergegeven.
  1. #301

  2. #302

  3. #303

  4. #304

  5. #305

  6. #306
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Slotje graag
    Niet bijster origineel bezig geweest

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...75#post1660775
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 11-01-2010 om 15:09
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #307
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #308

    Standaard

    Hier kan een slotje op:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...14#post1670214

    is verkocht
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Hier kan een slotje op:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...14#post1670214

    is verkocht
    Dit soort berichten hoef je hier niet te plaatsen. Het handelsforum wordt regelmatig bijgewerkt en als je de melding "Slotje" of "Verkocht" in de titel zet komt het vanzelf in orde.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #310

    Standaard

    nou ok dan. wil alleen het TKA gedeelte overzichtelijk houden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #311

    Standaard

    Dat is ook goed en heel fijn dat je dat wilt doen.
    Maar dat hoeft niet hier, het is makkelijker voor de moderators om de titel van je topic aan te passen met "slotje" of "verkocht". De meeste moderators kijken veel meer in het handelsgedeelte dan hier.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #312

  13. #313
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Don, waarschijnlijk omdat je net 2 tiende van een seconde trager was dan theregiment

    Neemt niet weg dat 'k ook liever op zijn minst een link had gezien in jou afgesloten draadje
    naar het andere draadje. Is wel zo netjes.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #314

    Standaard

    Verder stond het ook niet op de juiste plaats. Dit moest onder aanbiedingen meerdere DVD titels. Informatie over internetwinkels gaat specifiek over de (on)tevredenheid over een bepaalde winkel.
    Link naar de andere draad was ik vergeten, waarvoor mijn excuus

  15. #315
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Het is je vergeven, het nagenieten-van-de-vakantie syndroom heeft je nog te pakken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Verder stond het ook niet op de juiste plaats. Dit moest onder aanbiedingen meerdere DVD titels. Informatie over internetwinkels gaat specifiek over de (on)tevredenheid over een bepaalde winkel.
    Link naar de andere draad was ik vergeten, waarvoor mijn excuus
    Duidelijk. Niet echt een gedeelte van het forum waar ik vaak kom, maar ik wilde de actie even delen. Volgende keer zal ik wat beter kijken waar wat hoort

    Een linkje of reden zou inderdaad volgende keer wel prettig zijn

  17. #317

  18. #318

    Standaard

    Dit topic is nogal een zware bevalling. Het topic heeft een titel die het onderwerp nogal beperkt. Ik vermoed dat er meer te vertellen is over de beste man/vrouw dan het ietwat naar sensatielust neigende feit dat ze liever als vrouw dan als man door het leven gaat.
    Bovendien bestaat er al een topic over de Wachowski's waarin niets ontbreekt wat in dit nieuwe topic staat. 't Lijkt me beter er een slot op te gooien en dit bestaande Wachowski-topic even een zetje richting het goede sub-forum te geven.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #319

    Standaard

    Zoals ik ook al postte in het betreffende Lana topic: samenvoegen. Het is een nieuwsbericht met nieuwe foto, maar die is puur gepubliceerd vanwege de nieuwe film waarmee ze bezig zijn. Larry is al een paar jaar Lana dus dat is allerminst nieuws. Echter bestond dat nieuwsbericht niet in het bestaande Wachowski topic dus daar heeft het wel enige nieuwswaarde, hoewel wel een beetje verlaat.
    En ik ben het met je eens vwb de wildgroei aan sensatie beluste topics. Het is hier geen RTL BLVD en om nu voor elk apart sensatieberichtje op de zogenaamde "nieuwssites" a la MSN vind ik het forum niet goed doen...

  20. #320

    Standaard

    En in het kader van de wildgroei wil ik deze nomineren: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=86615 Kan prima in het huidige Titanic topic gezet worden lijkt me.

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Echter bestond dat nieuwsbericht niet in het bestaande Wachowski topic dus daar heeft het wel enige nieuwswaarde, hoewel wel een beetje verlaat.
    Ik kan het je sterker vertellen: Het bericht staat wel degelijk in het bestaande Wachowski-topic. Samenvoegen van het oude en nieuwe topic is daarom nog niet eens nodig.
    Laatst aangepast door mark t : 02-08-2012 om 09:34
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Ik kan het je sterker vertellen: Het bericht staat wel degelijk in het bestaande Wachowski-topic. Samenvoegen van het oude en nieuwe topic is daarom nog niet eens nodig.
    Hmmm idd, je hebt gelijk: zelfs PRECIES hetzelfde bericht als in het aparte topic. Idd sluiten die hap.

  23. #323

    Standaard

    Zowel Wachowski en Titanic topics samengevoegd met de bestaande topics.
    Maar niet na eerst een heleboel kabaal in het Titanic topic te hebben verwijderd...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #324

    Standaard

    Nou, nog niet al het kabaal, want in het Titanic topic staan nu een aantal reacties die niet meer van toepassing zijn....(inc die van mij). Die dus ook maar weghalen?

  25. #325

    Standaard

    Vooruit dan, heb ik die ook nog weggehaald.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •