Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 104 worden weergegeven.

Discussie: Blade 3: Trinity

  1. #26

    Standaard

    blade 1 hoort bij m'n lievelings films maar deel 2 viel me echt tegen. sommige dingen sloegen nergens op, denk hierbij aan die lichtgranaat, zon kerel zegt dat ze er al superlang mee bezig zijn, komt zon andere kerel eraan en maakt em ff in 3 seconde :s. laten we hopen dat deel 3 weer naar een status als in deel 1 terugkeert

  2. #27

    Standaard

    trailer/teaser valt toch al goed hoewel je weinig nieuws ziet mee dus ben wel benieuwd
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  3. #28

    Standaard

    Zal deze film puur gaan kijken om hem gezien te hebben, meer ook niet.
    Vond de eerste een hele goede , mar deel 2 vond ik absolute bagger!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  4. #29

    Standaard

    Ik vind de 2e juist beter. De vechtscenes zijn top.

  5. #30

    Standaard

    Blade 1 had het betere verhaal en een betere dosering van aktie en rust. Blade 2 had vooral mooie effecten en die gemuteerde vampieren waren erg leuk. Grootste moeite heb ik in beide films met de held! Ik vind Wesley namelijk niet kunnen bewegen. Hij is ontzettende traag en hoekig dus als we het van hem zouden moeten hebben denk ik dat vampieren een peuleschil aan hem hebben...
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  6. #31

    Standaard

    En als ze er ook een vette full bit rate dts track bij maken reserveer ik alvast een plaatsje naast 1 en 2... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godbluff
    Ik vind Wesley namelijk niet kunnen bewegen. Hij is ontzettende traag en hoekig dus als we het van hem zouden moeten hebben denk ik dat vampieren een peuleschil aan hem hebben...
    Ben ik gedeeltelijk met je eens. Ik vind zijn bewegingen erg krachtig en zo traag nu ook weer niet. Hij is geen Jet Li of Donnie Yen, maar je kan duidelijk zien dat de man al heel wat jaren martial arts traint. Verder is hij vrij gespierd dus daaraan kan het liggen. Beetje moeilijk te zien soms omdat de vechtscenes anders geschoten worden dan in HK.
    Brengt me bij het volgende punt: Als je Donnie Yen in je film hebt, LAAT HEM DAN WAT DOEN IPV ALLEEN MAAR DOODGAAN !!! Sorry dat moest er ff uit.

  8. #33

    Standaard

    Waar ik het van krijg is dat ze dan zo'n dubbele box uitbrengen op DVD met deel 1 en 2 om vervolgens toch nog een deel 3 te gaan maken. Als ik dat had geweten, had ik ze wel apart gekocht.
    "To sin by silence when they should protest makes cowards of men."
    > Mijn DVD-collectie

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Tja het is dan wachten op een deel 4............
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  10. #35

    Standaard

    Als je Donnie Yen in je film hebt, LAAT HEM DAN WAT DOEN IPV ALLEEN MAAR DOODGAAN !!!
    Hij heeft de choreografie van de vechtscenes gedaan. Hij had inderdaad wel een te kleine rol.

    Hier is trouwens een teaser van betere kwaliteit (quiktime) http://www.beproductions.net/movies/...aser_high.html
    Word trouwens het laatste deel.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door d-fens
    Waar ik het van krijg is dat ze dan zo'n dubbele box uitbrengen op DVD met deel 1 en 2 om vervolgens toch nog een deel 3 te gaan maken. Als ik dat had geweten, had ik ze wel apart gekocht.
    En dat is dus de reden dat ik ze wel los heb gekocht.

    Verder kan ik niet wachten tot ie in nederland uitkomt. Is er al een datum, want de amerikaanse release is in december al.

  12. #37

    Standaard

    Nieuwe materiaal beschikbaar!


    Gepubliceerd op vrijdag 13 augustus 2004

    Deze nieuwe clip uit Blade: Trinity werd een paar weken geleden voor het eerst vertoond tijdens de Comic-Con in Sand Diego. Nu is de clip ook online te zien bij Maxim.
    De Blade: Trinity clip bij Maximonline


    De exclusieve clip uit Blade: Trinity werd voor het eerst vertoond tijdens de Comic-Con enkele weken geleden. De comic beurs is niet alleen een platform is voor nieuwe comics, maar ook voor comic verfilmingen, merchandise van comic verfilmingen, comics die aan de hand van succesvolle films worden gemaakt en natuurlijk games met comic helden in de hoofdrol. Een uitstekende gelegenheid om de buzz rond de derde Blade film, die in Amerika op 10 december en in Nederland op 6 januari 2005 in première gaat, alvast aan te wakkeren.

    In Blade: Trinity wordt Blade (Wesley Snipes) [spoiler:cb3098f4e4]door de FBI het daglicht in gedwongen, waar hij zich aan moet sluiten bij The Nightstalkers; een clan van vampierjagers waarvan hij niet wist dat ze bestonden. Samen met de nightstalker Abigail (Jessica Biel) volgt Blade het spoor naar een eeuwenoud wezen dat ook al jaren achter Blade aan zit: de originele vampier Dracula.[/spoiler:cb3098f4e4]

    In de clip Jessica Biel als Abigail die in een metrostation door een aantal vampiers wordt aangevallen.


    Bron: Planet.nl

    Filmclip: http://www.maximonline.com/entertain.../blade_trinity

    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  13. #38

    Standaard

    trailer wat onduidelijk op med,maar ik zit hier echt op te wachten,lijkt me top!!net als bv die nieuwe resident evil,das echt top man...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  14. #39

    Standaard

    proper
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  15. #40

    Standaard

    Volgens mij doet Donnie Yen niet de choreografie van de derde Blade. Dat kan misschien wel tegenvallen als je alleen naar actie zoekt.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godbluff
    Ik vind Wesley namelijk niet kunnen bewegen. Hij is ontzettende traag en hoekig dus als we het van hem zouden moeten hebben denk ik dat vampieren een peuleschil aan hem hebben...
    Ben ik gedeeltelijk met je eens. Ik vind zijn bewegingen erg krachtig en zo traag nu ook weer niet. Hij is geen Jet Li of Donnie Yen, maar je kan duidelijk zien dat de man al heel wat jaren martial arts traint. Verder is hij vrij gespierd dus daaraan kan het liggen. Beetje moeilijk te zien soms omdat de vechtscenes anders geschoten worden dan in HK.
    Brengt me bij het volgende punt: Als je Donnie Yen in je film hebt, LAAT HEM DAN WAT DOEN IPV ALLEEN MAAR DOODGAAN !!! Sorry dat moest er ff uit.
    Het is wel zo dat, hoe gespierder je bent/wordt hoe houteriger je beweegt. kijk naar Schwarzenegger bijv. hij is wel enorm breedt maar zeker niet de snelste of eleganste in de bewegingen. Jet Li etc. trainen meer op snelheid en elegantie en minder op pure kracht.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door d-fens
    Waar ik het van krijg is dat ze dan zo'n dubbele box uitbrengen op DVD met deel 1 en 2 om vervolgens toch nog een deel 3 te gaan maken. Als ik dat had geweten, had ik ze wel apart gekocht.
    Euh tja, dat had je eigenlijk wel kunnen kunnen weten. Er is toch echt van begin af aan gerept over een trilogie mét Snipes in de hoofdrol. Doh!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  18. #43

    Standaard

    Zo te zien zou deel 3 wel eens beter kunnen gaan worden dan deel 2! :wink:

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door d-fens
    Waar ik het van krijg is dat ze dan zo'n dubbele box uitbrengen op DVD met deel 1 en 2 om vervolgens toch nog een deel 3 te gaan maken. Als ik dat had geweten, had ik ze wel apart gekocht.
    En dat is dus de reden dat ik ze wel los heb gekocht.
    En in die box zit de 1 disc editie en niet de 2 disc editie.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door d-fens
    Waar ik het van krijg is dat ze dan zo'n dubbele box uitbrengen op DVD met deel 1 en 2 om vervolgens toch nog een deel 3 te gaan maken. Als ik dat had geweten, had ik ze wel apart gekocht.
    gebeurt te vaak, zo stond ik ook een keer met de el mariachi/desperado box in mijn handen en heb nu de x-men 1.5/2 box in mijn bezit...

    /edit na zien van trailer...

    What's with the lightsaber
    Red het regenwoud, eet meer specht...
    mijn dvd-profiler

    www.prikstok.nl : prikkelend scherpzinnig!

  21. #46

    Standaard

    Een van de titels waar ik me al heel lang op verheug, ik vind de Blade films echt supertof!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Zow ziet er goed uit, Blade rules echt!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  24. #49

    Standaard

    Ik zit hier echt op te wachten. De trailer ziet er weer erg veelbelovend uit met een flinke brok actie. En Wesley Snipes vind ik echt ultra cool als vampier/vampierslachter. Coole moves, gave wapens, blitse one-liners. Ik kan niet wachten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #50

    Standaard

    voor de wwe fans... de worstelaar triple H speelt ook een vampier (was te zien op EEN trailer)

    Maar het lijkt me een gave film te worden, 1&2 vond ik ook niet onaardig
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •