Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 227 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    De videotheek hier op de hoek van de Schieweg heeft de UK-versie op DVD al in de verhuur, niet ondertiteld dus, en heeft nog geen idee wanneer ze de NL-release gaan uitbrengen; stond nog niet in de computer.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door duce
    Maar wanneer komt de nederlandse regio 2 nou pcies uit op dvd , was het nou toch voor de kerst of januari?????
    De DVD komt op 28 januari uit en is een 2 DVD. De kans is dus groot dat het om een behoorlijke release gaat.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #53

    Standaard

    Ik heb de dvd uit Engeland binnen gekregen, maar er zat geen boekje ofzo bij met de chapters...

    Heeft niemand dat verder??

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn
    Ik heb de dvd uit Engeland binnen gekregen, maar er zat geen boekje ofzo bij met de chapters...

    Heeft niemand dat verder??
    Mijn exemplaar heeft ook geen boekje en ik verwacht dat de rest van de exemplaren dat ook niet hebben. Ik denk dat Buena Vista aan het bezuinigen is op deze boekjes, want bij nieuwe releases worden deze nauwelijks of niet meer meegeleverd.

  5. #55

    Standaard

    die boekjes/chapter-index vind ik dus echt flutdingen! Echt iets wat ik zelf nooit gebruik...

    Bezuinigen lijkt me sterk, want de mijne zat wel vol gepropt met disney propaganda
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  6. #56

    Standaard

    Ik wil gewoon een boekje hebben . Vind die hoesjes altijd zo verdomde kaal overkomen zo zonder .
    Maar goed. Ik hoop mijn POTC maandag op de mat te hebben. Heb besteld bij dvdsoon.com. En die leveren toch lekker snel uit zeg. Woensdag in bestelling gezet, en donderdag al verzonden .
    Viel me enorm mee.
    Dat wordt even stevig doorkijken de komende dagen. Even mijn stapel wegwerken voor ik POTC kan gaan kijken

  7. #57

    Standaard

    Ik had em 3 maanden terug al bij CD-wow besteld, en werd 27nov verstuurd, en lag 1dec op mijn deurmatje de sint was erg vroeg :P
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  8. #58

    Standaard

    Het is niet mijn gewoonte om op dit forum ten bate van ons forum een link te plaatsen, maar in dit geval vond ik het nieuws toch verontrustend genoeg om er melding van te maken!

    De Benelux-versie van Pirates Of The Caribbean heeft geen Engelse DTS-track, wel een Franse! We hebben hier niet alleen een persbericht over, maar navraag bij Buena Vista zelf heeft ons enkel maar bevestiging van deze informatie gegeven!!!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Het is niet mijn gewoonte om op dit forum ten bate van ons forum een link te plaatsen, maar in dit geval vond ik het nieuws toch verontrustend genoeg om er melding van te maken!

    De Benelux-versie van Pirates Of The Caribbean heeft geen Engelse DTS-track, wel een Franse! We hebben hier niet alleen een persbericht over, maar navraag bij Buena Vista zelf heeft ons enkel maar bevestiging van deze informatie gegeven!!!!!
    Hoop alleen niet dat ook het beeld het zelfde is als de review van deze:
    http://dvd.ign.com/articles/442/442845p1.html

    Z,on grote productie,dit kan toch niet?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  10. #60

    Standaard

    Stelletje klungels.....flikken ze al weer zo iets....grrrrrrrr
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #61

    Standaard

    Dit is toch echt te erg!
    Omdat Buena Vista voor heel de Benelux uitgeeft schepen ze ons nou op met een Franse DTS track! Engels is toch de taal van de film dan doe je die toch in de beste geluidsspoor en een eventuele andere taal gewoon in DD, tenminste zo zou het horen te zijn! Stelletjes sukkels!
    Four-Star Trader (236)

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    De Benelux-versie van Pirates Of The Caribbean heeft geen Engelse DTS-track, wel een Franse! We hebben hier niet alleen een persbericht over, maar navraag bij Buena Vista zelf heeft ons enkel maar bevestiging van deze informatie gegeven!!!!!
    Dacht ik het niet! Godzijdank dat ik de UK-versie heb gekocht. Stelletje ********ken!!!

  13. #63

    Standaard

    een kofferverpakking? Dan ga ik mijn US versie verkopen en de koffervariant houden.
    De US versie heeft btw wel weer DTS .
    Maar wel BALEN dat de NL versie dat nou weer niet heeft. En ik maar denken dat de releases wat meer aandacht aan besteed werd de laatste tijd .

  14. #64

    Standaard

    Dat ze het zouden verkl*ten was wel te verwachten... Dat maakte ik me al lang niet meer druk over, maar ze moeten niet zo lang wachten met die releases in NL, want daardoor wijk ik altijd uit naar Engeland of Australië... En nu blijkt (voor de zoveelste keer) maar weer dat je je er nog beter aan doet ook...

    En ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken, dat ik op de dag van release ook nog veel goedkoper uit ben met de € 18 die ik er voor betaald heb...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  15. #65

    Standaard

    Mmmm misschien dat in Duitsland wel een regio 2 versie met Engelse DTS track + Nederlandse ondertitel uitkomt. Moet ik maar eens op gaan letten.

  16. #66

    Standaard

    Ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat dat niet zal gebeuren. Duitsland is groot genoeg om een eigen release te krijgen.

  17. #67
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Gloeiende gloeiende konijnenkeutels wat een klunzen, Cd wow of play effe loeren waar ie het goedkoopst is.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  18. #68

    Standaard

    bij CD-wow
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Omdat Buena Vista voor heel de Benelux uitgeeft schepen ze ons nou op met een Franse DTS track
    Zelf dit is imho geen goeie reden. 60% van de belgen spreekt Nederlands, en Luxemburg is maar een scheet groot.
    Even een rekensommetje:
    NL: 16.000.000 inwoners
    BE: 6.000.000 + 4.000.000 inwoners (zonder rekening te houden met tweetaligen)
    Luxemburg: 400.000 inwoners
    Totaal Nederlandstalig: 22 mio , totaal Franstalig: 4,4 mio
    Dit betekent dat 83% van de inwoners van de Benelux Nederlands spreekt, tegenover 17% Frans.
    Bij deze heet ik alle Nederlanders welkom bij "Het belgische gevoel", waar de minderheid de meerderheid controleert.
    Het zou mij niets verbazen mocht de hoofdzetel van Buena Vista (of is het niet hoog tijd voor een naamsverandering naar Mal Vista) zich in Brussel bevinden en hoofdzakelijk bevolkt worden door franssprekende walen.

  20. #70

    Standaard

    BV is inderdaad gevestigd in Brussel. Maar de personen met wie ik contact heb gehad totnogtoe spreken allemaal keurig Nederlands hoor! Zij voeren ook maar uit wat Disney US hen dirigeert, en zijn zelf ook niet altijd even blij met een dergeljke beslissing.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Zij voeren ook maar uit wat Disney US hen dirigeert, en zijn zelf ook niet altijd even blij met een dergeljke beslissing.
    Misschien wordt er maar 1 persing gemaakt voor de Benelux + Frankrijk?

  22. #72

    Standaard

    Misschien komt er net als met The Lion King een aparte versie in Nederland en Belgie?

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    BV is inderdaad gevestigd in Brussel. Maar de personen met wie ik contact heb gehad totnogtoe spreken allemaal keurig Nederlands hoor! Zij voeren ook maar uit wat Disney US hen dirigeert, en zijn zelf ook niet altijd even blij met een dergeljke beslissing.
    Wordt het dan niet eens tijd dat Disney wordt ingelicht dat 90% van de benelux de engelse taal wil? en dat ook wij recht op DTS hebben en boxen als de R1 uitvoeringen?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    BV is inderdaad gevestigd in Brussel. Maar de personen met wie ik contact heb gehad totnogtoe spreken allemaal keurig Nederlands hoor! Zij voeren ook maar uit wat Disney US hen dirigeert, en zijn zelf ook niet altijd even blij met een dergeljke beslissing.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    BV is inderdaad gevestigd in Brussel. Maar de personen met wie ik contact heb gehad totnogtoe spreken allemaal keurig Nederlands hoor! Zij voeren ook maar uit wat Disney US hen dirigeert, en zijn zelf ook niet altijd even blij met een dergeljke beslissing.
    Wordt het dan niet eens tijd dat Disney wordt ingelicht dat 90% van de benelux de engelse taal wil? en dat ook wij recht op DTS hebben en boxen als de R1 uitvoeringen? Volgens mij denken die amerikanen dat Parijs de hoofdstad van de benelux is!!!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #75
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Pirates of the Carribean: The curs of the wrong DTS track.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •