Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Around the World in 80 Days (SE) [DVD]

    Around the World in 80 Days (SE) [DVD]

    Dé verfilming van producer Michael Todd naar de gelijknamige roman van Jules Verne.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Warner is weer verschrikkelijk goed bezig. Het zier er uit als een geweldige release.

  3. #3

    Standaard

    Heb de film gisteren gezien en vond hem geweldig.

  4. #4

    Standaard

    De release ziet er inderdaad goed uit. Dit soort films worden helaas niet meer gemaakt. De cover is wat minder mooi, door het gebruik van het Family Entertainment-logo.

    Even muggenziften: Als ik het goed begrepen heb is de korte film Trip to the Moon die aan de film vooraf gaat een kortere versie (de film duurt bijna 12 minuten NTSC). Op de Amerikaanse DVD is op disc 1 de volledige versie te vinden. Verder ontbreekt op disc 2 een lijst met alle cameo's uit de film. Voor mij geen reden om de DVD niet aan te schaffen, maar het is wel jammer.

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    heb hem vroeger eens een keer gezien

    was wel goed :wink:
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  6. #6

    Standaard

    De remake met Jackie Chan en Steve Coogan komt binnenkort in de bios.
    In de States heeft deze (flauwe?) versie het niet echt goed gedaan volgens mij. Origineel is zoals altijd beter.

  7. #7
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Wat me wel opvalt is dat er blijkbaar wel extra's zijn, maar niks dat zich echt toespitst op het maken van de film zelf ?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    De cover is wat minder mooi, door het gebruik van het Family Entertainment-logo.
    Hier ben ik het 100% mee eens. Doet zwaar af van de sjieke uitstraling van de cover binnen het kader. Helaas lijkt dat een fenomeen dat volgens mij alleen 'onze' uitgave treft. Desalniettemin lijkt het me voor de rest een kwaliteitsuitgave.

  9. #9

    Standaard

    Weer zo'n weer-ga-lo-ze special edition van een klassieker door Warner. Aan alle dvd-uitgevers die niet 'Warner' heetten kan ik alleen maar zeggen: "kijk lui zo hoort het nou!". Wat zou dvd's verzamelen mooi zijn als alle klassiekers zou zouden worden uitgebracht. Ik zou geen geld meer overhouden denk ik dus misschien is het maar beter dat enkel Warner dit doet. :wink:

    Als ik geen dvd-embargo had afgekondigt voor mezelf dan had ik dat ding gisteren gekocht. Nu staat ie bovenaan mijn verlanglijst. Prachtige uitgave.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Weer zo'n weer-ga-lo-ze special edition van een klassieker door Warner. Aan alle dvd-uitgevers die niet 'Warner' heetten kan ik alleen maar zeggen: "kijk lui zo hoort het nou!". Wat zou dvd's verzamelen mooi zijn als alle klassiekers zou zouden worden uitgebracht. Ik zou geen geld meer overhouden denk ik dus misschien is het maar beter dat enkel Warner dit doet. :wink:

    Als ik geen dvd-embargo had afgekondigt voor mezelf dan had ik dat ding gisteren gekocht. Nu staat ie bovenaan mijn verlanglijst. Prachtige uitgave.
    Idd, embargo's zijn zeer belangrijk de laatste tijd

    Ben al helemaal enthousiast over deze film, maar ik heb net Spiderman 3DVD besteld en de R3 Army of Darkness (nu een crappy R1 versie)

    Dus maar wachten tot halverwege volgende maand.....

    Dure hobby niet waar?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Helaas lijkt dat een fenomeen dat volgens mij alleen 'onze' uitgave treft.
    Dat denk ik niet. Ik heb de DVD zojuist gekocht en de cover is identiek aan bovenstaande cover. Het lijkt erop dat Warner deze film als een kinder/familiefilm op de markt heeft gezet.

  12. #12

    Standaard

    Met 'onze' doelde ik in dit geval op de R2 NL release. Ik had wat duidelijker kunnen zijn in mijn reactie, toegegeven.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Met 'onze' doelde ik in dit geval op de R2 NL release. Ik had wat duidelijker kunnen zijn in mijn reactie, toegegeven.
    Oké, maar dan nog. Op veel websites zie je (zelfs bij de recensie op DVD-Home) alleen de afbeelding die in het kader staat. Ik bedoel deze:


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Oké, maar dan nog. Op veel websites zie je (zelfs bij de recensie op DVD-Home) alleen de afbeelding die in het kader staat. Ik bedoel deze:

    en


  15. #15

    Standaard

    Positiever recensie, ga m zeker aanschaffen!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #16

    Standaard

    Vanavond gekeken... en heerlijk genoten! Dit soort films mogen ze mij elke dag voorschotelen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD.nl review
    Het beeldmateriaal is digitaal gerestaureerd en heropgenomen. En dat is te zien, wat een fantastisch mooi beeld. Niet geheel perfect, maar desalniettemin een indrukwekkend mooi beeld van een film die bijna 50 jaar oud is.
    Het beeld ziet er inderdaad prachtig uit! Inderdaad... op sommige plaatsen is nog wel een spettertje te zien, maar dat is niet iets wat stoort... Ik vind het zelfs een beetje bij zo'n film horen vanwege "het vroegâh sfeertje"...

    Wat me wel heel erg verbaasde (en soms stoorde), is dat Warner bij sommige scenes nog een (flink) aantal vlekjes heeft laten zitten die secondenlang zichtbaar zijn en die naar mijn mening gemakkelijk weg te poetsen zijn omdat ze vooral in de egale vlakken (b.v. lucht) opvallen. Volgens mij gaat het hier om stofjes op de cameralens of beeldchip van de scanner. Ik herkende ze meteen vanuit mijn digi-fotografiehobby... waar ik ze net zo storend ervaar

    Maar goed... Eigenlijk is het maar een kleinigheidje. Al met al... Prima release!

  17. #17

    Standaard

    Hele mooie film denk ik...ga hem zeker aanschaffen!


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Oké, maar dan nog. Op veel websites zie je (zelfs bij de recensie op DVD-Home) alleen de afbeelding die in het kader staat.
    Ik vermoed dat de collega's van DVD-Home gebruik hebben gemaakt van de internationale cover en deze een Nederlands tintje (lees: 6 jaar aanduiding) hebben gegeven. Je zou het ze voor kunnen leggen als je hierover uitsluitsel wilt hebben.

  19. #19
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Of ze gebruiken misschien een eerdere versie van de cover en Warner is op het laatste moment nog van gedacht veranderd ?

  20. #20
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Omdat de extra's her en der over de 2 DVD's verspreid is, is het in het begin zoeken naar de exta's maar ik heb ze gevonden. De film is heel leuk en er gebeurt namelijk heel veel. Dat maakt zo'n lange film niet zo langdradig

  21. #21

    Standaard

    Dank voor de review.
    Trok me toch wel weer over de streep.
    Veel leuke extra's, In vergelijking met de regio 1 zo goed als het zelfde.
    maar hier Nederlandse ondertitels wat bij een familiefilm als deze toch wel mijn voorkeur heeft.

    Enig minpuntje is inderdaad de verpakking. Kregen we bij "The adventures van Robin Hood" (toch ook een familiefilm?) nog een mooie sleeve, nu moeten we het doen met een wel erg kale case met een in mijn ogen misplaatstebugs bunny op de voorkant. Maar dat is niet het ergste. Ik mis vooral een scene overzicht in de vorm van een bijlage.
    Zit deze er niet in? Of ligt het dit keer aan de winkelier?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Ik mis vooral een scene overzicht in de vorm van een bijlage.
    Zit deze er niet in? Of ligt het dit keer aan de winkelier?
    Ik heb 'm gisteren gesealed gekocht... en er zit inderdaad geen inlegvel met een scene-overzicht in... Alleen een reclamefoldertje voor CompuServe ADSL met DVD aanbieding...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Ik mis vooral een scene overzicht in de vorm van een bijlage.
    Zit deze er niet in? Of ligt het dit keer aan de winkelier?
    Ik heb 'm gisteren gesealed gekocht... en er zit inderdaad geen inlegvel met een scene-overzicht in... Alleen een reclamefoldertje voor CompuServe ADSL met DVD aanbieding...
    Het lijkt erop dat Warner is gestopt met het vermelden van de hoofdstukken op de verpakking. Alle titels die eerst in een snapper verkrijgbaar waren en nu in een keepcase worden uitgebracht vermelden geen hoofdstukindeling meer op de verpakking en ook bij nieuwe releases wordt dit niet meer gedaan. De enigste maatschapijen die dat nu nog doen is Columbia TriStar en Paramount. De rest niet of nauwelijks.

    Nu we het toch over de hoofdstukken hebben. Ik vind dat Warner gerust eens mag stoppen met het niet kunnen selecteren van elk hoofdstuk via de menu's. Bij bijna alle titels kun je de hoofdstukken maar per 2 of 3 kiezen, dus bijvoorbeeld alleen hoofdstukken 1, 3, 5, enz. of 1, 4, 7 enz.

  24. #24

    Standaard

    Nu we het toch over de hoofdstukken hebben. Ik vind dat Warner gerust eens mag stoppen met het niet kunnen selecteren van elk hoofdstuk via de menu's. Bij bijna alle titels kun je de hoofdstukken maar per 2 of 3 kiezen, dus bijvoorbeeld alleen hoofdstukken 1, 3, 5, enz. of 1, 4, 7 enz.
    Vervelend als je je favoriete scene wil zoeken. Ook bij Meet me in St. Louis. Daar wil ik eigenlijk direkt naar bepaalde songs kunnen klikken, Het is nogal een gezoek zo. Wat een geklaag hè :wink:

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Wat een geklaag hè :wink:
    Inderdaad, maar dat laat zien dat we niet helemaal tevreden zijn over de manier waarop distributeurs bezig zijn.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •