Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 186 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Final Fantasy 7: Advent Children

    Er komt een nieuwe Final Fantasy film! Dit wordt echter geen sequel op de vorige film, The Spirits Within, maar een sequel op het spel Final Fantasy 7. Dit spel wordt door vele fans gezien als het beste deel in de Final Fantasy reeks, met een verhaal en personages superieur aan de film The Spirits Within.

    Erg cool nieuws dus, als je het mij vraagt.

    http://www.watch.impress.co.jp/game/...30926/se08.jpg
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  2. #2

    Standaard

    Ik ben benieuwd. Ik krijg gelijk zin om het stof er weer vanaf te halen (ik vind het ook het beste deel)

  3. #3

    Standaard

    Ik kan niet wachten op deze.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  4. #4

    Standaard

    FF7 is en blijft de beste uit de reeks...
    hopen dat deze film op hetzelfde niveau komt en alle overgebleven characters bevat ( tifa (L) )


  5. #5

    Standaard

    Mijn God, oude herinneringen komen weer op zetten! Tot diep in de nacht of beter: tot vroeg in de ochtend gespeeld op m`n PS-one destijds. 8) Echt een super game, nog steeds één van m`n favo`s aller tijden, wát een ervaring was dat toen. Leuk dat ze die gaan verfilmen zal me écht eens benieuwen!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  6. #6
    Jan Spoelder
    Guest

    Standaard

    ik zie dat ze sephiroth weer tot leven hebben geroepen. kben benieuwd hoe ze dat gaan verklaren

  7. #7

    Standaard

    De film wordt trouwens waarschijnlijk een direct-naar-DVD-release van ongeveer 60 minuten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jan Spoelder
    ik zie dat ze sephiroth weer tot leven hebben geroepen. kben benieuwd hoe ze dat gaan verklaren
    Als ik me het goed herinner werd er aardig wat gekloond in het spel, dus er moet wel iets te bedenken zijn daarop.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  8. #8

    Standaard

    Cool. Samen met deel 6 één van mijn favoriete FF-delen. Super dat ze een film gaan maken.

  9. #9

    Standaard

    zou het niet kunnen dat het gewoon het zelfde verhaal is met betere graphics?
    ik denk namelijk dat weinig mensen het kopen die het spel niet hebben gespeeld ( IK WEL WHAAAAH)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the_real_da
    zou het niet kunnen dat het gewoon het zelfde verhaal is met betere graphics?
    ik denk namelijk dat weinig mensen het kopen die het spel niet hebben gespeeld ( IK WEL WHAAAAH)
    Volgens de meeste sites zal het verhaal zich afspelen 2 jaar na de gebeurtenissen van het spel.

    Ik denk dat inderdaad niet mensen massaal zullen warmlopen voor deze titel, maar dat zal dan ook de reden zijn dat de film alleen op DVD uitkomt. Maar er zijn wereldwijd vast nog wel aardig wat mensen die interesse hebben in deze titel.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Volgens de meeste sites zal het verhaal zich afspelen 2 jaar na de gebeurtenissen van het spel.
    Klop inderdaad, de film speelt zich af 2 jaar na final fantasy 7
    Volgens de magic Box website:

    Square Enix has announced a DVD title called Final Fantasy VII: Advent Children. The story takes place 2 years after FFVII, the once peaceful world of FFVII has become corrupted again, and it seems both Cloud and Sephiroth are present in the movie.
    Dit is iets waar iedereen op gewacht heeft na het spelen van FF7 en wat mij betreft word dit wat the spirits within had moeten worden.
    Waar ik vooral van sta te kijken is dat ze dat haar van Cloud nog zo geloofwaardig is gebleven.

  12. #12

    Standaard

    Maar zijn het wel dezelfde makers als van The Spirits within?

  13. #13

    Standaard

    Ik neem aan van wel, want het is nog steeds van squaresoft, alleen zijn ze samen gegaan met Enix, onder de naam Square Enix...

    Van mij mag er ook nog wel een PS2 sequel komen op FFVII zoals er vele geruchten de ronde deden...

    Advent Children: BRING IT ON!!!
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard_oud
    Waar ik vooral van sta te kijken is dat ze dat haar van Cloud nog zo geloofwaardig is gebleven.
    Inderdaad, alhoewel hij me erg doet denken aan Tidus zo...
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    Maar zijn het wel dezelfde makers als van The Spirits within?
    Sowieso hetzelfde bedrijf, maar ik vraag me af hoe het precies zit. Volgens mij gaat deze film namelijk Japans worden, aangezien de film eerst in Japan zal uitkomen in 2004. Het is dus nog maar afwachten op details.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    Maar zijn het wel dezelfde makers als van The Spirits within?
    Sowieso hetzelfde bedrijf, maar ik vraag me af hoe het precies zit. Volgens mij gaat deze film namelijk Japans worden, aangezien de film eerst in Japan zal uitkomen in 2004. Het is dus nog maar afwachten op details.
    Maakt niets uit.... een degelijke Engelse ondertiteling (geen dub ) en we zijn gelukkig.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  17. #17

    Standaard

    Cool. Ik vereug me er nu al op. Ik vond FF7 sowieso al een tof spel. En nu komt er dan een film. 'k Ben benieuwd.
    <> Safetrader!! en MegaStarTrader<>

    De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog :P

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    (geen dub )
    Inderdaad!! aub geen dub!
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

  19. #19

    Standaard

    ik hoop gewoon op een engelse versie, dus geen dub maar gewoon een engelse lip synchronisatie ( what's in a name )
    vind engelse stemmen altijd sfeervoller en die aziatische stemmetjes leiden mij altijd af


  20. #20

    Standaard

    Eigenlijk lijken Japanse stemmen me wel geschikt voor deze film. Het is immers een sequel op een Japans spel. Maar goed, alles is beter dan Alec Baldwin. :wink:
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Eigenlijk lijken Japanse stemmen me wel geschikt voor deze film.
    Final Fantasy IS Japan; zoiets hoort gewoon in het Japans :wink:
    Net als de meeste animes trouwens...
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    "Aeris theme"
    die scene vond ik nu het beste van FFVII
    (Aeris = muts)

    Maar dat is slechts mijn bescheiden mening... :wink:
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bahamut
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    "Aeris theme"
    die scene vond ik nu het beste van FFVII
    (Aeris = muts)

    Maar dat is slechts mijn bescheiden mening... :wink:
    ik vond het ook een doos om mee te spelen, zo zwak ( behalve haar healing wind )
    maar dat stukje was nogal emotioneel, nooit heeft een spel bij mij zo'n impact gehad... ik vond tifa trouwens veel cuter


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    ik vond tifa trouwens veel cuter
    Welkom bij 99% van de mannelijke bevolking. :wink:
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •