Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 186 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Misschien is die kerk waar Cloud doorheen loopt wel die kerk waar hij Aeris leerde kennen. 8)

    i weet zeker weten het van wel, zoals ik eerder zei ben wel heel erg benieuwd naar de uiteindelijk film. Vooral sephiroth ziet er gevaarlijk uit.
    Aziatische films zijn de best!!!!!!!

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...as=Ronaldo1981

  2. #52

    Standaard

    Ik vond FF: TSW nou niet bepaald voldoen aan mijn beeld van Final Fantasy... iets teveel geweren en iets te weinig grote zwaarden en indrukwekkende toverspreuken

    't Is niettemin wel een erg aangename film. 'ns Kijken hoe FF7 't gaat doen.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamespot.com
    Final Fantasy VII: Advent Children will take place two years after the original PlayStation Final Fantasy VII game. The world looks to be peaceful, having avoided destruction, but inhabitants have begun suffering a new physical malaise called Seikon-Shoukougun.

    Cloud has been living alone up to this point. While Sephiroth was seen in promotional footage at the Tokyo Game Show, it is not known if he has been resurrected or if his appearance was a dramatization from Cloud's past.

    Two mysterious characters are seen in Advent Children--one is a gray-haired man in a tight black costume (actually seen fighting duels with Cloud during various promotional events at TGS). Another mysterious character is covered in white linen from head to toe, seen sitting in a wheelchair. No hints have been given as to who this character is.

    The game's creative staff is listed as the following:

    Director: Tetsuya Nomura (Final Fantasy VII character designer, Kingdom Hearts director)
    Co-Director: Takeshi Nozue (Final Fantasy IX CG designer, Final Fantasy X animation director)
    Producer: Yoshinori Kitase (Final Fantasy X director)
    Co-Producer: Shinji Hashimoto (Final Fantasy VIII producer)
    Script Writer: Kazunari Nojima (Final Fantasy X script writer)
    Art Director: Yusuke Naora (Final Fantasy X art director)
    Music Composition: Nobuo Uematsu (Final Fantasy series music composer)
    Mech and Creature Design: Takayuki Takeya (Anime "Heat Guy J" mech designer, freelance figure artist)

    Final Fantasy VII: Advent Children is scheduled for release in the summer of 2004.
    De film wordt dus helemaal door mensen van de Japanse Final Fantasy crew gemaakt. Goed nieuws als je het mij vraagt. Vooral dat Nobuo Uematsu de muziek gaat doen.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    De film wordt dus helemaal door mensen van de Japanse Final Fantasy crew gemaakt. Goed nieuws als je het mij vraagt. Vooral dat Nobuo Uematsu de muziek gaat doen.
    jup, zijn soundtrack van FF7 is geweldig!


  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Vooral dat Nobuo Uematsu de muziek gaat doen.
    En of dat goed nieuws is! Die man heeft echt ontzettend goede muziek geschreven voor Final Fantasy. Ik heb nog een hele reeks Final Fantasy muziek, echt leuk om te luisteren

  6. #56

    Standaard

    leuk dat er nog zoveel FF-fans erbij zitten op dit forum.
    ik ben ook helemaal gek van FF. en vooral VII ja. alleen ik heb helaas nooit de 2 ultimate weapons verslagen
    voor degene die nog een goeie square rpg spel willen spelen: check chrono trigger (snes) ook te spelen op een snes emulator. vind ik persoonlijk 1 van de betere rpg's, alleen wel aan de korte kant.

    alleen waarom gaat deze film maar een uurtje duren? dat kan toch wel wat langer? maar misschien zijn dan de productiekosten te hoog.

    wel beter dat Nobuo Uematsu de muziek gaat doen, deze man kan echt goed muziek componeren. vooral FF the concert ofzo is helemaal goed + fithos .... (ik weet niet meer uit m'n hoofd hoe je dat verder schijft.)

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.C
    alleen ik heb helaas nooit de 2 ultimate weapons verslagen
    Toch nog even blijven oefenen :P
    Net zolang blijven skillen tot je (het liefst 3 ) Master Final Attack Materia hebt... voor underwater Weapon...

    En die andere (Ruby geloof ik...) Gewoon Cloud overhouden en net zo lang rammen (Omnislash) tot je die 1.000.000 HP eraf hebt gekicked
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  8. #58

    Standaard

    Kheb alle FF rpg's gespeeld van 1 t/m 7 behalve 5 geloof ik ,want die was alleen uitgekomen in het Japans :/ en een Japanse RPG vind ik nou niks aan he

    Maar de film vond ik wel leuk dus ben benieuwd naar de volgende :d
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    Kheb alle FF rpg's gespeeld van 1 t/m 7 behalve 5 geloof ik ,want die was alleen uitgekomen in het Japans :/ en een Japanse RPG vind ik nou niks aan he
    FF 5 (4 en 6 ook trouwens) is opnieuw gereleased voor de Sony Playstation, dus als je geluk hebt vind je hem nog ergens.

    Ook zwerft er nog een vertaalde ROM voor de SNES emulator rond op het internet die door enkele enthousiaste fans is vertaald. Maar da's uiteraard niet helemaal legaal.

  10. #60

    Standaard

    Spelen jullie dit spel nog regelmatig ofzo omdat jullie nog zoveel (kleine) details weten? Het verhaal weet ik nog wel in grove lijnen maar wapens en spreuken enzo weet ik (bijna) niet meer. Tevens heb ik al zo`n 3 jaar geleden m`n PS-One verkocht.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Spelen jullie dit spel nog regelmatig ofzo omdat jullie nog zoveel (kleine) details weten? Het verhaal weet ik nog wel in grove lijnen maar wapens en spreuken enzo weet ik (bijna) niet meer. Tevens heb ik al zo`n 3 jaar geleden m`n PS-One verkocht.
    ja ben pas weer op nieuw begonnen... (zit nu bij de Midgar Zolom)
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  12. #62

    Standaard

    Ik had liever een FFVII-2 voor de ps2 gehad. Hoezo maken ze eigenlijk FFX-2 terwijl het overgrote deel van de fans van Final Fantasy FFVII als het beste deel zien.

    Toch ben ik wl benieuw hoe ze Cloud, Barret en Sephiroth gaan neerzetten en wie de stemmen gaan inspreken.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Link wil niet werken bij mij.
    Kan iemand de file online zetten?
    Ik vond een link naar de trailer op een forum.
    Misschien heb je hem inmiddels al....but just in case:

    http://scorpius.spaceports.com/~drea..._full2mins.avi

    Ik neem aan dat het om dezelfde trailer gaat die hier eerder is genoemd.


    Arno *you have to be weird to be normal*
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Star_Fresh
    Toch ben ik wl benieuw hoe ze Cloud, Barret en Sephiroth gaan neerzetten en wie de stemmen gaan inspreken.
    Ik hoop echt op een team professionele Japanse stemacteurs.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Spelen jullie dit spel nog regelmatig ofzo omdat jullie nog zoveel (kleine) details weten? Het verhaal weet ik nog wel in grove lijnen maar wapens en spreuken enzo weet ik (bijna) niet meer. Tevens heb ik al zo`n 3 jaar geleden m`n PS-One verkocht.
    ja ben pas weer op nieuw begonnen... (zit nu bij de Midgar Zolom)
    LOL! 8)
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  16. #66

    Standaard

    heb hem deze zomer op pc gekocht ( kon hem alleen nog krijgen via australie voor 20 euro ofzo) helemaal uitgespeeld en geweldig!!!


  17. #67

    Standaard

    Het blijft me opvallen dat FFVII zelfs via Ebay nog een enorm hoge prijs haalt. (Eigenlijk wel begrijpbaar.)
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  18. #68

    Standaard

    ik heb de platinum versie voor de Playstation, ik ben nog steeds opzoek naar de Orginele versie.
    En oja weet iemand wanneer deze film precies gaat uitkomen ???
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  19. #69

    Standaard

    Wat is het verschil tussen de platinum en de orginele versie dan?
    Toch alleen de prijs en het hoesje??
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  20. #70

    Standaard

    Ja Platinum versie is precies hetzelfde.

    Er gaan trouwens geruchten dat Advent Children een andere marketing-campagne zal doorlopen dan de gebruikelijke dvd-release. De release van Advent Children is namelijk gelijktijdig met de Release van Sony's PSP. En aangezien Sony inmiddels een stevig vinger in de pap heeft bij Square, lijkt het erop dat ze dit aan mekaar gaan koppelen. In de eerste plaats willen ze dus de lancering van de PSP exclusief koppelen aan een waarschijnlijk op de film gebaseerde game. Of alleen de film eerst uitbrengen op UMD formaat. Sony heeft namelijk uitgebreid gemeld dat ze grote contracten gesloten hebben met Filmmaatschappijen om met hun nieuwe hand-held wonder ook de filmindustrie te veroveren..

    Daarnaast, en hier wordt het interessant voor de dvd-consument, zal er misschien wel eerst een versie van de film uitkomen die uitsluitend op de PS2 te bekijken is...mmm..
    We wachten maar af..uiteindelijk zal er toch wel een dvd release volgen, de vraag is alleen in wat voor oplages en spreiding??

  21. #71

    Standaard

    Is FFVII dan ook op de PC te krijgen ?

    Origineel ????
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  22. #72

    Standaard

    Jazekers deel VIII ook geloof ik, daarna niet meer. Ik vond trouwens dat deel IX wel het niveau van VII evenaarde.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Wat is het verschil tussen de platinum en de orginele versie dan?
    Toch alleen de prijs en het hoesje??
    Platinum is precies hetzelfde alleen het hoesje en de discs zijn anders , minder mooi, en ik als 100 % FF fan wil de mooie versie hebben
    Maar die is haast niet meer te krijgen .
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  24. #74

    Standaard

    Weet iemand eigenlijk hoe ik aan FFVII voor de psx kan komen? (iemand die er nog vanaf wilt ofzo ). Het liefst heb ik het origineel, maar platinum is voorlopig ook wel goed omdat het me nu alleen gaat om het spelen .

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Race Maniac
    Weet iemand eigenlijk hoe ik aan FFVII voor de psx kan komen? (iemand die er nog vanaf wilt ofzo ). Het liefst heb ik het origineel, maar platinum is voorlopig ook wel goed omdat het me nu alleen gaat om het spelen .

    http://www.futurezone.nl/menu/produk...produkt=021755

    Veel speelplezier! :wink:

    PS. als je ff vermeld dat je de originele wilt,krijg je die..anders sturen ze gewoon de platinum op..

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •