Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 186 van 186 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    En er komt ook nog een soort spin-off van VII volgens mij. Iets met Ceberus in de naam geloof ik en die game gaat over Vincent.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Duidelijk verhaal voor mensen die nog niet weten hoe het zit, Nathan. Alleen...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Eind dit jaar komt de nieuwe FF uit voor de Playstation 2, met wederom nieuwe personages en een nieuw verhaal, getiteld Final Fantasy VII. Daarna verhuist de serie naar de Playstation-3, met Final Fantasy VIII.
    Dat moeten dus XII en XIII zijn. :wink:

    (De eerste beelden van Final Fantasy XIII zien er trouwens wel supermooi uit. Jammer dat die PS3 zo duur wordt alleen. Ben verder niet een hardcore gamer.)
    Tiepvoutje aangepast.

    Inderdaad jammer dat de PS3 zo duur gaat worden. Maar het zal nog wel even duren voordat FFXIII klaar is en tegen die tijd hoop ik dat de prijs al een stukje gezakt is.

  3. #178

    Standaard

    dank u voor de informatie!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #179

    Standaard

    Sony Pictures Home Entertertainment have announced the Region 1 DVD release of Final Fantasy VII: Advent Children - Limited Edition Collector's Set for 20th February 2007 priced at $49.95 SRP. This CG animated continuation of the Final Fantasy VII storyline is being released for a second time in the US as part of a Limited Edition set that bundles the original 2-disc set with several additional pack-in extras.

    These include a bonus disc, script, book and postcards.

    Full details are TBC.


    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  5. #180

    Standaard

    Wow die ziet er erg tof uit. Die wil ik wel hebben volgend jaar.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  6. #181

    Standaard

    Kunnen ze daar niet beter even mee wachten totdat Advent Children Complete uitkomt?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk
    En er komt ook nog een soort spin-off van VII volgens mij. Iets met Ceberus in de naam geloof ik en die game gaat over Vincent.
    Ik ben nu het PS2 spel Dirge of Cerberus aan 't spelen, ja. Sommige FMV's zien er net zo uit als AC. 8)




  7. #182

    Standaard

    Ziet er gaaf uit. Heb zelf alleen helaas geen PS2 meer. Komt binnenkort ook nog een game voor de PSP uit die ga ik wel aanschaffen.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk
    Komt binnenkort ook nog een game voor de PSP uit die ga ik wel aanschaffen.
    Inderdaad. Crisis Core... met Zack in de hoofdrol.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    a bonus disc
    :P De Last Order OVA? Ik heb 'm wel al als fansub, maar op dvd zou 't nog beter zijn. 8)


  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB
    :P De Last Order OVA? Ik heb 'm wel al als fansub, maar op dvd zou 't nog beter zijn. 8)

    Jammer genoeg krijgt alleen Japan zulke releases, als het net in Amerika / Europa uitkomt.
    Mijn Collectie
    _________________
    Nog ?? DVD's Te Gaan: 300
    Laatste DVD Gekocht: Festen, She's All That, Ginger Snaps 2

  10. #185

    Standaard

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  11. #186

    Standaard

    Wow, als iemand die gaat bestellen doe ik graag mee !
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •