Pagina 57 van 57 EersteEerste ... 7475354555657
De resultaten 1.401 tot 1.414 van 1414 worden weergegeven.
  1. #1401

    Standaard

    Hij had mij een PM gestuurd. Daar heb ik op geantwoord, maar inmiddels al 2/3 dagen niks meer gehoord.
    You shoot me in a dream, you beter wake up and apologize!
    - Reservoir Dogs (1992) -

  2. #1402

    Standaard

    Zou je mij je antwoord kunnen emailen?
    Blijkbaar gaat er iets niet goed met PM. Dit is al de tweede keer dat ik ze niet binnenkrijg...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #1403

    Standaard

    Done.
    You shoot me in a dream, you beter wake up and apologize!
    - Reservoir Dogs (1992) -

  4. #1404

    Standaard

    Komt er nog een recensie van de LOTR EE op Blu-ray?

  5. #1405

    Standaard

    Ben bang van niet, we hebben deze titel helaas niet binnengekregen.
    Misschien dat we 'm nog uit eigen collectie kunnen doen, maar dat is niet op korte termijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #1406

  7. #1407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ben bang van niet, we hebben deze titel helaas niet binnengekregen.
    Misschien dat we 'm nog uit eigen collectie kunnen doen, maar dat is niet op korte termijn.

    Met alle respect maar dat is natuurlijk DE release van dit moment. Als je als site daar geen aandacht aan wil besteden wat is dan het bestaansrecht?

    Wil niet negatief doen, maar dit was de enige reden dat ik dvd.nl sinds lange tijd weer eens bezocht heb. Om die review aan te treffen....

  8. #1408

    Standaard

    Fijn dat je zo positief bent! Maar als de distributeur niet wil meewerken, wordt het lastig. We kunnen niet elke titel uit eigen collectie doen.

    Maar wees gerust! Hij komt eraan! Wordt aan gewerkt (uit eigen collectie).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #1409

    Standaard

    Uiteraard niet iedere titel uit eigen collectie maar voor zo`n uitgave moet natuurlijk een uitzondering gemaakt worden!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Uiteraard niet iedere titel uit eigen collectie maar voor zo`n uitgave moet natuurlijk een uitzondering gemaakt worden!
    Precies wat ik bedoel, top dat hij eraan komt

  11. #1411

    Standaard

    Kunnen jullie ook eens een keer een muziek Blu-ray reviewen? Zelden of nooit zie ik die voorbijkomen, terwijl er toch regelmatig muziek Blu-rays verschijnen.

  12. #1412

  13. #1413

    Standaard

    Daar hopen we nog wel op. De aanvraag is gedaan, maar de titel is op dit moment nog niet binnengekomen.
    Er komt weinig van A-Film binnen op dit moment.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #1414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Daar hopen we nog wel op. De aanvraag is gedaan, maar de titel is op dit moment nog niet binnengekomen.
    Er komt weinig van A-Film binnen op dit moment.
    Komt door het samen gaan met BFD, schijnt nogal een zooitje te zijn op het moment en van alles wordt niet tijdig geleverd/uitgesteld.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 57 van 57 EersteEerste ... 7475354555657

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •