Pagina 17 van 57 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 1414 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scrat
    Ik zou nog graag een review zien van Blood in Blood out.
    Is die te krijgen dan op regio 2?
    Die is te koop zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=6880

    En waar, voor maar 9,99 : http://www.vanleest.nl/pages/product...oductID=404747

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    TTT is in de maak, die komt zeer binnenkort op de site.
    Zeer binnenkort is al ruim een maand geleden...
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    TTT is in de maak, die komt zeer binnenkort op de site.
    Zeer binnenkort is al ruim een maand geleden...
    Duurt inderdaad erg lang, jammer. Misschien is er niemand van DVD.nl die um heeft. Maar behalve deze site zijn er nog ander alternatieve sites, die wel de recensie hebben. je bent dus niet afhankelijk van deze site.

  4. #404

    Standaard

    Ik zou graag een recensie willen zien van Shawshank Redemption, ook al is de DVD qua kwaliteit prut en komt er nog een SE aan, ik zou toch graag een recensie er van willen zien. Iemand van de DVD.nl crew moet deze schitterende film toch wel in zijn collectie hebben zitten?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Iemand van de DVD.nl crew moet deze schitterende film toch wel in zijn collectie hebben zitten?
    Ik wacht nog steeds op de S.E. in ieder geval. Dus ik kan je niet helpen.

  6. #406

    Standaard

    The Two Towers nog steeds ...en PotC & The Italian Job & Bad Boys 2

    Kzou zeggen laat die Reviews van onbekende films achterwegen en review meer dan van dit soort Films...

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morpheus19
    The Two Towers nog steeds ...en PotC & The Italian Job & Bad Boys 2

    Kzou zeggen laat die Reviews van onbekende films achterwegen en review meer dan van dit soort Films...
    dat doen ze helaas niet, snap het ook niet helemaal, van allemaal rare films worden reviews gemaakt maar van bekende films niet

  8. #408
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morpheus19
    The Two Towers nog steeds ...en PotC & The Italian Job & Bad Boys 2

    Kzou zeggen laat die Reviews van onbekende films achterwegen en review meer dan van dit soort Films...
    dat doen ze helaas niet, snap het ook niet helemaal, van allemaal rare films worden reviews gemaakt maar van bekende films niet
    ik snap het wel. Over de bekende films is al veel bekend. iedereen weet hoe de dvd is. welke geluidssporen, het verhaal.

    Bij onbekende films weet men het vaak niet, en ik vind het ook leuk om zo'n review te lezen van een film waarvan ik nog nooit heb gehoord. zo leer je ook eens wat non-hollywood kraker films te waarderen

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morpheus19
    The Two Towers nog steeds ...en PotC & The Italian Job & Bad Boys 2

    Kzou zeggen laat die Reviews van onbekende films achterwegen en review meer dan van dit soort Films...
    We proberen een goede mix te maken tussen blockbusters en minder bekende titels. Dat zal niet voor iedereen de gewenste mix opleveren en er zullen altijd titels blijven die we niet (kunnen) recenseren.

    De recensie van LoTR-TTT is in voorbereiding, maar door andere drukke werkzaamheden komt deze grote klus wel enigszins in de verdrukking.
    Beide versies van The Italian Job zullen deze week op de site gaan komen. Bij de toezending van PotC is helaas is mis gegaan waardoor wij deze set niet hebben ontvangen. Op dit moment geven we voorrang aan de titels die wel binnenkomen en zullen later deze titel nog eens oppakken. Het moge ondertussen duidelijk zijn dat PotC een lekker filmspektakel is op een prima DVD set met top beeld en geluid en prima extra's. Dus mocht je over de aanschaf van PotC twijfelen, gezien de lage prijs gewoon kopen.

  10. #410

    Standaard

    Yep, helemaal eens met Arnold. Pirates gewoon kopen!

    En wat betreft de reviews van Pirates en LOTR.. tsja, we geven liever geen voorrang aan titels die we niet opgestuurd krijgen.
    Als we alles hier uit eigen collectie gaan lopen doen denken de maatschappijen ook: oh, we hoeven ze niks meer toe te sturen, ze doen het toch wel.

  11. #411

    Standaard

    Ok tis wel duidelijk.

    Maar ik en ik denk ook veel anderen vinden het leuk om Reviews te lezen van bekende titels.

    Maar ok als die LOTR: TTT EE er is zal ik niet meer klagen

    Jullie doen nog steeds top werk!

    p.s. PotC heb ik

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Iemand van de DVD.nl crew moet deze schitterende film toch wel in zijn collectie hebben zitten?
    Ik wacht nog steeds op de S.E. in ieder geval. Dus ik kan je niet helpen.
    Oke, kan ik me wel voorstellen, maar als je de SE eenmaal hebt verwacht ik wel een mooie recensie van je. :P
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  13. #413

    Standaard

    Robbie Williams - What We Did Last Summer

  14. #414
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik wacht al een hele tijdje op de DVD Recensie van The Two Towers 4 disc edition.
    Wanneer wordt ie een keertje gepubliceerd?

    Alvast bedankt

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Ik wacht al een hele tijdje op de DVD Recensie van The Two Towers 4 disc edition.
    Wanneer wordt ie een keertje gepubliceerd?

    Alvast bedankt
    je bent niet te enige :wink:

  16. #416

    Standaard

    Ik mis een review van alle CSI series.
    Als je altijd blijft doen wat je altijd al gedaan hebt, zul je steeds krijgen wat je allang hebt.

    De laatste DVD aanwinst is
    Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) (1disc)
    &
    Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)

  17. #417

    Standaard

    Being John Malkovich
    ik zit nu te twijfelen of ik hem zal kopen (is maar iets van 15 euro ofzow..)

    misschien dat iemand anders even snel kan zeggen wat hij van deze DVD vind?

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andre van Helvoort
    Ik mis een review van alle CSI series.
    Die zijn in het verleden aangevraagd maar niet binnengekomen. Een gemiste kans voor de betreffende maatschappij! Desalniettemin is het wel een topserie natuurlijk. Wellicht dat we straks met CSI Miami wel 'geluk' hebben?

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Being John Malkovich
    ik zit nu te twijfelen of ik hem zal kopen (is maar iets van 15 euro ofzow..)

    misschien dat iemand anders even snel kan zeggen wat hij van deze DVD vind?
    Ik vond de film erg goed. De DVD weet ik niet meer precies... want ik had hem gehuurd, maar volgens mij zat dat ook wel snor.

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andre van Helvoort
    Ik mis een review van alle CSI series.
    Die zijn in het verleden aangevraagd maar niet binnengekomen. Een gemiste kans voor de betreffende maatschappij! Desalniettemin is het wel een topserie natuurlijk. Wellicht dat we straks met CSI Miami wel 'geluk' hebben?
    Ik heb alleen liever een review van CSI zonder Miami.
    maar ja je kunt natuurlijk niet alles hebben.

  21. #421

    Standaard

    Mochten er nu echt mensen zijn die heel erg graag de recensie van LOTR TTT EE willen lezen, en niet meer kunnen wachten, stuur me dan maar een PM, ik wijs dan wel een Nederlandse recensie hiervan aan.

    Als dit niet mag trouwens mensen van de crew...laat het me dan maar even weten, wil alleen maar helpen.
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  22. #422

    Standaard

    Ik moet het toch nog een keer vragen...

    Lord of the Rings: The Two Towers EE

    Please!!

  23. #423

    Standaard

    Hij komt eraan. Steeds opnieuw ernaar vragen zorgt echt niet dat de review zichzelf ineens schrijft
    Eric van Ballegoie

  24. #424

    Standaard

    Zou leuk voor jullie zijn
    Zou jullie best wel wat werk uit handen kunnen nemen

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morpheus19
    Ik moet het toch nog een keer vragen...

    Lord of the Rings: The Two Towers EE

    Please!!
    Iedere keer dat iemand er naar vraagt beginnen ze weer helemaal VAN VOREN AF AAN met schrijven. Vraag het dus svp niet meer!!

Pagina 17 van 57 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •