Pagina 2 van 57 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1414 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Lijkt mij een ultiem idee om de drukke DVD-crew een beetje te ontzien. Ik hou me in ieder geval aanbevolen...
    Goed idee!!!
    Lijkt mij ook wel een leuk idee....heb altijd afgevraagd wat erbij komt kijken bij een re-viewen v.e. dvd

  2. #27

    Standaard

    Welke reviews mis ik ? Die van alle films die hier nog niet besproken zijn, en vooral dan die uit mijn eigen collectie.
    De opmerking van de crew over het ter beschikking stellen van films door de uitgevers, daar kan ik goed inkomen. Echter - zoals al gezegd - er kan ook uit eigen collecties geput worden.

  3. #28

    Standaard

    Ik vind het ook een goed plan om de leden hun reviews te laten mailen naar de crew. review@dvd.nl ofzo, dat weet ik ook niet.

    Ik mis nog reviews van oudere films, en ik denk dat er sowiezo vaker een review kan worden toegevoegd, of zit de review crew de hele dag in de kantine, dat lijkt me niet. Want volgens mij is het een prima crew. Er moet alleen wel wat werk uit komen hoor. Veel succes ermee

    groet Rein

  4. #29

    Standaard

    Wij werken uit principe niet met recensies die ingezonden worden.

    De mensen die momenteel zorgen voor de recensies op DVD.nl zijn alle erg kritisch op beeld en geluidskwaliteit, hebben alle een volwaardig 5.1 / 6.1 installatie met breedbeeld TV en bovendien een HTPC waarop de beeldkwaliteit van een disc goed te beoordelen is.

    We hebben nu dus een goede 'standaard' waaraan de recensies voldoen, en die standaard willen we graag houden.
    Eric van Ballegoie

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reinschaap
    ik denk dat er sowiezo vaker een review kan worden toegevoegd
    Het is natuurlijk wel veel werk, zo'n disc volledig doornemen en opnieuw doornemen om te zien wat je eerst gemist hebt, om beter op geluid/beeld te letten, om commentaren te beluisteren en extra's te zien. Maar misschien moet de review crew dan maar uitgebreid worden ?
    Reviews door niet-crewleden zijn leuk maar dikwijls (nog) veel subjectiever (ik denk dan aan wat ik bvb. soms lees op dvdreview.co.uk)...

  6. #31

    Standaard

    Ok Eric, ik begrijp het. Het is idd wel logisch dat jullie geen reviews van leden willen hebben. Ik zou persoonlijk bijvoorbeeld nooit iets kunnen vertellen over of het geluid wel goed klinkt in de achterboxen ofzo. Ik heb domweg daar de boxen niet voor, heb ook geen ht. Veel succes verder

  7. #32

    Standaard

    Ik mis op deze site de "previews", van toekomstige releases. Deze zie je bij dvd-home wel veel (maar daar vind ik de reviews minder goed geschreven). Hebben die soms betere contacten? (want met de nieuwsberichten zijn ze ook al vaak sneller en ze hebben veel meer prijsvragen...)

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Ik mis op deze site de "previews", van toekomstige releases.
    Inderdaad een goeie suggestie !
    Ook zou ik graag updates (al was het maar een rappel) zien daar waar men vermeld dat er snel meer uitleg volgt over iets dat men nog niet kon bespreken. Soms staat die opmerking er maanden later nog.
    [B]
    Deze zie je bij dvd-home wel veel (maar daar vind ik de reviews minder goed geschreven).
    Ik vraag me af of sommige reviewers (en dit slaat niet noodzakelijk op dvd.nl of dvd-home !) al eens van een spellingscontrole hebben gehoord...

  9. #34

    Standaard

    [i]Originally posted by Eric van Ballegoie
    De mensen die momenteel zorgen voor de recensies op DVD.nl zijn alle erg kritisch op beeld en geluidskwaliteit, hebben alle een volwaardig 5.1 / 6.1 installatie met breedbeeld TV en bovendien een HTPC waarop de beeldkwaliteit van een disc goed te beoordelen is.
    We hebben nu dus een goede 'standaard' waaraan de recensies voldoen, en die standaard willen we graag houden.
    Ik kan het aleen maar eens zijn met Eric, dan gaat namelijk absoluut een bepaalde standaard verloren. Maar er zijn genoeg plekken waar je je eigen bevindingen over een DVD kwijt kunt. Ik heb dat meermalern gedaan, maar moet eerlijk zeggen dat de respons beperkt was.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    We hebben nu dus een goede 'standaard' waaraan de recensies voldoen, en die standaard willen we graag houden.
    Fair enough...
    En een apart gedeelte voor reviews van leden dan?!?

  11. #36

    Standaard

    Binnen bijv. het regio 2 forum wordt regelmatig een DVD besproken door forumleden (zie ook de reactie van Henk Heideveld). Dit forum leent zich immers uitermate voor het posten van je persoonlijke ervaringen (lees: recensie) met een bepaalde regio 2 DVD. Een aparte sectie neemt m.i. de kracht weg van het regio 2 forum, dè aangewezen plek voor leden om R2 DVD's te bespreken en te bediscussiëren!

  12. #37

    Standaard

    Ik mis een recensie van de 2disc versie van Cast Away? Dat lijkt mij toch een dvd die niet oud is en wel zo speciaal dat hij een recensie mag hebben

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Een aparte sectie neemt m.i. de kracht weg van het regio 2 forum, dè aangewezen plek voor leden om R2 DVD's te bespreken en te bediscussiëren!
    Check!!! Okidoki... als ik inspiratie voel opborrelen, dan schrijf ik misschien een keer een stukje over een nieuwe DVD in het Regio 2 (of Regio 1) gedeelte... is inderdaad de beste plek hiervoor...

  14. #39

    Standaard

    Kom op mensen, met z'n allen naar het R2 forum. Lekker lullen over de DVD's zelf. Smaken verschillen, dus vermijdt "oorlog".

  15. #40

    Standaard

    Komt er een review van A.I. Limited edition.Ik zit er wel naar uit te kijken.

  16. #41

    Standaard

    Hmmm....recensies van o.a. In The Mood for Love S.E. en andere buitenlandse/non-american films....aangezien het zowiezo ontzettend moeilyk is voor dit soort films goede recensies te vinden...

    Edit: OW!....EEN RECENSIE VAN THE FUGITIVE S.E. ZOU OOK ERG FYN ZYN!!!
    Trouwens in een ongelooflyk lelyk doosje...welke sukkels denken nou dat deze doosjes gebruikersvriendelyk en mooi zyn!?
    Als deze in the UK in een normaal doosje zit dan zal ik deze dus ook gewoon bestellen, ipv hier in NL kopen...

  17. #42

    Standaard Ik mis een review van cleopatra

    Een van de betere spektakel film's. Ik hoop dat hij er snel aankomt

  18. #43

    Standaard

    Ik mis ook een review, namelijk van Forrest Gump
    Toch een topper lijkt me

    Eric, komen die nog?

  19. #44

    Standaard

    En wat dacht je van Independence Day SE ?

  20. #45

    Standaard

    ja, en zo kan je er nog wel 30 opnoemen
    Waarschijnlijk schrijven de crew-leden voornamelijk recensies die ze opgestuurd krijgen van de leveranciers. En als er een Forrest gump S.E. of wat dan ook uit komt, zullen ze er wel verslag van doen.
    Zou volgens mij vrij duur zijn om zelf alles te moeten kopen, en dan er recensies over te moeten schrijven.

  21. #46

    Standaard

    Ron, je weet toch ook wel dat ze allemaal grote prive collecties hebben. Ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal deze dvds niet hebben en dus niet kunnen recenseren.

  22. #47

    Standaard

    Interessante thread die wat mij betreft een blijvertje mag worden...
    Ik heb de titel een klein beetje aangepast.

    Misschien is het interessant waneer de heren (en dame) reviewers af en toe eens iets uit de eigen collectie pakken en er iets over schrijven?

  23. #48

    Standaard

    Precies, bedankt Alex voor de steun. Kun jij ze niet wat dvds geven? Je kan best wat missen

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Kun jij ze niet wat dvds geven? Je kan best wat missen
    Daar heb ik ook al weleens aan gedacht... Het nadeel is alleen dat we nogal ver uit elkaar wonen...
    We zouden ze natuurlijk heen-en-weer kunnen sturen, maar wat dat betreft heb ik weinig vertrouwen in de sorteerkamers van de post...

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    ja, en zo kan je er nog wel 30 opnoemen
    Waarschijnlijk schrijven de crew-leden voornamelijk recensies die ze opgestuurd krijgen van de leveranciers. En als er een Forrest gump S.E. of wat dan ook uit komt, zullen ze er wel verslag van doen.
    Zou volgens mij vrij duur zijn om zelf alles te moeten kopen, en dan er recensies over te moeten schrijven.
    Volgens mij heeft Eric al een en ander toegelicht in de thread waarnaar ik verwijs. Het is natuurlijk interessant om te zien welke "grote" titels allemaal ontbreken, maar zolang de dvd's niet beschikbaar worden gesteld houdt het even op.

Pagina 2 van 57 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •