Pagina 4 van 57 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1414 worden weergegeven.
  1. #76

  2. #77

    Standaard

    Ik mis nog altijd een review van "The Yards", ik zie deze DVD wel eens liggen en heb de film nog nooit gezien, maar ben wel benieuwd.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  3. #78

    Standaard

    En als jullie inderdaad recenties plaatsen van mensen die ze zelf insturen, kunnen jullie dan niet eentje plaatsen van The Fast & The Furious? Vette film, lekker geluidje, en geen recensie.
    Ik snap niet dat de filmmaatschappij die niet geeft. Het is toch altijd weer lekkere reclame voor ze zou ik zeggen (als die goed gedaan is dan, die dvd)

  4. #79
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Met alle respect voor jullie mooie (naar het schijnt, heb het zelf niet gelezen) magazine. Ik hoop niet dat er reviews komen die magazine only zijn/blijven.
    Dat je er even mee wacht voortdat ze op de site worden geplaatst lijkt me commercieel heel terecht, maar het doet afbreuk aan jullie site als er reviews van de dvd.nl crew ontbreken. En ook voor de bezitters van het magazine lijkt het me ideaal om een review even snel terug te lezen als je het blad niet bij de hand hebt.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Ik mis nog altijd een review van "The Yards", ik zie deze DVD wel eens liggen en heb de film nog nooit gezien, maar ben wel benieuwd.
    Dan heb je een post van mij over het hoofd gezien, ojeetje.
    The Yards werd aangekondigd als de beste maffia-film sinds The Godfahter. Ik heb bij deze film zitten vloeken vanwege zo veel arrogantie. De film is nergens spannend, indrukwekkend of leuk. Hij kabbelt maar wat voort naar een zeer voorspelbaar einde.
    Eerlijk zeggen, ik heb hem teruggebracht en mogen ruilen voor wat anders. Gelukkig dan toch nog.
    Advies: niet van voldoende gehalte of niveau om te kopen, alhoewel er klinkende namen acteren.
    Boe-geluiden, boe-geluiden!!!!!!

  6. #81

    Standaard

    De yards was leuk voor 1 keertje, maar voor de rest is het idd niet veel bijzonders.

    ik zou graag van de dvd training day een recensie zien, alleen die moet nog uitkomen

  7. #82

    Standaard

    Ik mis een review van de topdvd Men of Honor met Robert de Niro en Cuba Gooding Jr.

    Komt die nog?

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Ik mis een review van de topdvd Men of Honor met Robert de Niro en Cuba Gooding Jr.

    Komt die nog?
    Zit ik ook op te wachten.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Ik mis een review van de topdvd Men of Honor met Robert de Niro en Cuba Gooding Jr.
    Komt die nog?
    Deze heel goede film is in stilte voorbijgegaan. Bij MM lag ie eerst ook ergens vagelijk in het alphabetische rek. Zo langzamerhand komt ie wat meer naar voren. 't Is een echt gebeurd verhaal, dus dat ligt mij wel. Beide hoofdrolspelers leggen er veel overtuiging in. Ik heb 'm in mijn collectie zitten en daar hoort ie ook thuis.
    Beeld en geluid zijn prima. (onder water is dus ook echt onder water, bijvoorbeeld)

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    vloeken, veel arrogantie. Nergens spannend, indrukwekkend of leuk. Hij kabbelt maar wat voort naar een zeer voorspelbaar einde.
    Tsja, op je 54-ste levensjaar terugzien is niet altijd vrolijk.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Florus
    Ik hoop niet dat er reviews komen die magazine only zijn/blijven.
    Ik hoop het ook niet, want ik vind het blad te duur, alleen voor de recensies. En na verloop van tijd is een uitgave verouderd, dus vind ik dat ze wel online mogen komen. Wat zijn hiervoor de plannen???

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chino
    reviews van onbekendere films mis ik, oa: Funny Games
    Die review mis ik ook, maar ik mis vooral ook de dvd van deze film. Hij is nl. niet uit op dvd in NL (alleen een slechte Franse en UK release)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  13. #88

    Standaard

    Beste mensen,

    De thread met 'missende reviews' is nu vier pagina's lang en ik weet zeker dat hij nog veel langer kan worden .
    Maar ik kan jullie vertellen dat wij alle DVD's bespreken die we hebben, danwel die we kunnen krijgen. Als een DVD niet besproken is dan valt hij vrijwel zeker niet in 1 van deze categorieen of, de DVD is wel binnen en review zit eraan te komen. In elk geval heeft het dus geen zin om hier 'suggesties' te doen, we reviewen wat we kunnen, maar logischerwijs is dat helaas lang niet alles wat uitkomt.
    Eric van Ballegoie

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    we reviewen wat we kunnen, maar logischerwijs is dat helaas lang niet alles wat uitkomt.
    Dat begrijpen we, maar als het bijvoorbeeld duidelijk word dat er heel veel mensen zitten te wachten op een bepaalde recensie van een film, dan kan daar toch wel naar gekeken worden?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Florus[/i
    Ik hoop niet dat er reviews komen die magazine only zijn/blijven.
    [i]Originally posted by Jeroen Driessen]
    Ik hoop het ook niet, want ik vind het blad te duur, alleen voor de recensies. En na verloop van tijd is een uitgave verouderd, dus vind ik dat ze wel online mogen komen. Wat zijn hiervoor de plannen???
    Uuuh Eric?
    Niet om je onder druk te zetten, maar wat is het antwoord op deze vraag??
    Dat niet alle DVD's die verschijnen een review krijgen, daar kan ik inkomen. Ook nog dat ze in 1e instantie (tijdelijk) magazine only verschijnen is begrijpelijk, maar het zou zonde zijn als er bepaalde reviews op de site gaan ontbreken, omdat deze al in het magazine verschenen zijn.
    Kun je ons gerust stellen?
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Florus
    Ook nog dat ze in 1e instantie (tijdelijk) magazine only verschijnen is begrijpelijk, maar het zou zonde zijn als er bepaalde reviews op de site gaan ontbreken, omdat deze al in het magazine verschenen zijn.
    Kun je ons gerust stellen?
    Alle reviews komen uiteindelijk gewoon op de site. Wat nu in het blad staat verschijnt (na verloop van tijd) ook online.
    Eric van Ballegoie

  17. #92

    Standaard

    Ik mis nog steeds de recensie over Super Speedway.
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    maar als het bijvoorbeeld duidelijk word dat er heel veel mensen zitten te wachten op een bepaalde recensie van een film, dan kan daar toch wel naar gekeken worden?
    Als juillie dan met z'n allen een mailtje naar de maatschappij sturen, dan sturen zij misschien wel weer een DVD'tje aan Eric...

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Als juillie dan met z'n allen een mailtje naar de maatschappij sturen, dan sturen zij misschien wel weer een DVD'tje aan Eric...
    Oke dan, als Eric dan maar wel de DVD'tje die hij dankzij mij krijgt aan mij geeft nadat de recensie is gemaakt.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  20. #95

    Standaard

    Ik mis besprekingen van alle Homesceen-releases. Vaak prachtige films, maar omdat de dvd´s zo duur zijn (altijd tegen de €30) zou ik wel eerst een grondige besprekingen willen lezen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Voorthuizen
    Ik mis nog steeds de recensie over Super Speedway.
    Die moet nog steeds ergens in de DVDZone.nl archieven ronddwalen volgens mij....

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Die moet nog steeds ergens in de DVDZone.nl archieven ronddwalen volgens mij....
    Vrees het ook
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  23. #98

    Standaard

    Ik zag m al staan in een reactie, maar inderdaad, ik mis "Fucking Amal". Maar waar is "Next Friday"eigenlijk?

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Ik zag m al staan in een reactie, maar inderdaad, ik mis "Fucking Amal". Maar waar is "Next Friday"eigenlijk?
    Met alle respect, maar heb je gelezen wat hierboven door ons geschreven is? Het heeft totaal GEEN zin om hier titels op te blijven noemen die niet gerecenceerd zijn.. Er staat nu ongeveer 550 recensies op de site, en in NL alleen zijn meer dan 10.000 titels uit op DVD, we kunnen dus nooit alle titels doen.
    Eric van Ballegoie

  25. #100
    Marc R.
    Guest

    Standaard Symphonic Live van Yes

    Laatst de DVD van Yes, Symphonic Live live gekocht.
    Een DVD met een erg goede DTS track.
    Ik wacht eigenlijk al enige tijd op een recensie.

Pagina 4 van 57 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •