Pagina 50 van 57 EersteEerste ... 40464748495051525354 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 1414 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    Weet niet hoe het met South Park zit, maar gezien de problemen met Fox, gaat Simpsons denk ik sowieso niet komen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #1227
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Weet niet hoe het met South Park zit, maar gezien de problemen met Fox, gaat Simpsons denk ik sowieso niet komen.
    Denk niet, dat ze de South Park serie gaan behandelen. Aangezien de rest ook niet hebben gedaan. Fox titels kan DVD.nl best doen, maar dan moeten ze vermelden, dat ze de DVD uit eigen collectie hebben gebruikt. Dan mag het wel weer.

  3. #1228

    Standaard

    Tuurlijk kan iemand dat uit eigen collectie doen. Maar dat wordt tegenwoordig nog zelden tot niet gedaan. Gekregen films en series lijken me voor te gaan.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #1229

    Standaard

    Het ontbreekt bijna altijd aan tijd om iets uit eigen collectie te recenseren. Nieuwe titels hebben voorrang en dan schiet het er helaas vaak bij over om nog iets uit eigen collectie te doen.
    Ik heb hier thuis al heel lang Gone With The Wind S.E. of Titanic 4 disc liggen, maar helaas, ik kom er niet aan toe om ze recenseren.
    Het is geen onwil, maar puur tijdgebrek.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #1230

    Standaard

    Kijkend naar het feit dat 20th Century Fox NL en Warner Brothers NL zijn gefuseerd in Warner Brothers NL, is er dan een mogelijkheid dat er alsnog dvd's en Blu-Rays van Fox gerecenseerd zullen worden nu?
    Ikran is not horse!

  6. #1231

    Standaard

    Kijkend naar het feit dat 20th Century Fox NL en Warner Brothers NL zijn gefuseerd in Warner Brothers NL
    huh?! News Corp. en Time Warner die samenwerken?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #1232

    Standaard

    Dat zou ik ook wel willen weten.

  8. #1233

    Standaard

    BS op niveau
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #1234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    huh?! News Corp. en Time Warner die samenwerken?
    Gaat om de Nederlandse afdelingen. Stond in de Holland Film Nieuws van 2 maanden geleden. Ik zal morgen kijken of ik op mijn werk een scan kan maken van het stuk in het blad. Maar omdat bijvoorbeeld films als The Happening en What Happends in Vegas bijvoorbeeld al in de bioscopen worden uitgebracht door Warner Brothers (2 recente foxfilms met gewoon het foxlogo voor de film terwijl de filmblikken duidelijk Warner Brothers zeggen) en X-Files: I Want To Believe samen met Australia ook worden uitgebracht in Nederland lijkt het mij dat de dvd's bijvoorbeeld ook door ze worden uitgegeven. Vandaar dus ook mijn vraag of er dus hier ook veranderingen gaan komen in het beleid. Maar goed, ik zal morgen op mijn werk het betreffende stuk uit de Holland Film Nieuws opzoeken.
    Laatst aangepast door Joris Springer : 28-06-2008 om 17:01
    Ikran is not horse!

  10. #1235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Gaat om de Nederlandse afdelingen. Stond in de Holland Film Nieuws van 2 maanden geleden. Ik zal morgen kijken of ik op mijn werk een scan kan maken van het stuk in het blad. Maar omdat bijvoorbeeld films als The Happening en What Happends in Vegas bijvoorbeeld al in de bioscopen worden uitgebracht door Warner Brothers (2 recente foxfilms met gewoon het foxlogo voor de film terwijl de filmblikken duidelijk Warner Brothers zeggen en ze ook in Warner Brothers stijl werden geleverd, Head gewoon vooraan en niet zoals normaal bij 20th Century Fox dat je ze eerst moet terugspoelen) lijkt het mij dat de dvd's bijvoorbeeld ook door ze worden uitgegeven. Vandaar dus ook mijn vraag of er dus hier ook veranderingen gaan komen in het beleid.
    Zijn in beide gevallen geen films die door of fox of wb geproduceerd zijn, slechts de distributie hiervan:

    What Happens in Vegas
    The Happening
    Verder heeft Fox zelfs niets te maken met het feit hoe de films op spoel gezet worden door het ondertitelcentrum of zelfs door distributiecentrum te Gein, wel apart om te zien dat er nog steeds meer SMT'ers (service medewerker techniek) bij komen.

    maarjah we gaan te ver of topic.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  11. #1236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Zijn in beide gevallen geen films die door of fox of wb geproduceerd zijn, slechts de distributie hiervan:

    What Happens in Vegas
    The Happening
    Verder heeft Fox zelfs niets te maken met het feit hoe de films op spoel gezet worden door het ondertitelcentrum of zelfs door distributiecentrum te Gein, wel apart om te zien dat er nog steeds meer SMT'ers (service medewerker techniek) bij komen.

    maarjah we gaan te ver of topic.
    Ik heb het even opgezocht vandaag op mijn werk. Ja, ze werken samen maar nee, het gaat niet met betrekking tot dvd's, alleen bioscoopdistributie blijkbaar. Vandaar mijn verwarring, ik dacht dat het op alles sloeg maar schijnbaar alleen bioscoopfilms brengen ze samen uit.
    Ikran is not horse!

  12. #1237

    Standaard

    Waar blijven besprekingen van de dvd's van de films van de Dardenne broertjes?

    - La Promesse
    - Rosetta (gouden palm 2000)
    - Le fils
    - l'Enfant (gouden palm 2005)

  13. #1238

    Standaard

    L'Enfant staat al geruime tijd in de lijst: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2662

    De oudere titels zullen niet meer aan bod komen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #1239
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    No country for old men is ook welkom.

  15. #1240

    Standaard

    De blu-ray van The NeverEnding Story.

  16. #1241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De blu-ray van The NeverEnding Story.
    Zit in de planning!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #1242

  18. #1243

    Standaard

    Nog geen review van The Simpsons Movie gezien. Wel vreemd. Ook de Titanic DE. Ik las iets van 20th Century Fox titels. Wat is eigenlijk de reden dat Fox zo weinig besproken wordt?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  19. #1244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Nog geen review van The Simpsons Movie gezien. Wel vreemd. Ook de Titanic DE. Ik las iets van 20th Century Fox titels. Wat is eigenlijk de reden dat Fox zo weinig besproken wordt?
    Kan ik op antwoorden: Fox geeft geen viewings, of toch als ze iets geven moet het eigenlijk onmiddellijk teruggestuurd worden. Maakt het leven van de reviewers onmogelijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #1245

    Standaard

    Dat wist ik niet. Jammer.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  21. #1246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Kan ik op antwoorden: Fox geeft geen viewings, of toch als ze iets geven moet het eigenlijk onmiddellijk teruggestuurd worden. Maakt het leven van de reviewers onmogelijk.
    Dat klopt, Fox wil dat recensietitels binnen een bepaalde (korte) periode terug worden gestuurd. Af en toe wordt er iets uit eigen collectie gerecenseerd, verder dus geen Fox titels.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #1247

    Standaard

    Is er eigenlijk bekend waarom Fox dit zo doet?

  23. #1248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Is er eigenlijk bekend waarom Fox dit zo doet?
    Het officiële argument is dat ze dit doen in de strijd tegen illegale kopieën.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #1249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het officiële argument is dat ze dit doen in de strijd tegen illegale kopieën.
    Onzinargument dus, wnat een kopietje is volgens mij binnen een paar minuten gemaakt.

  25. #1250

    Standaard

    De nieuwe Rambo-film.

Pagina 50 van 57 EersteEerste ... 40464748495051525354 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •