Pagina 56 van 57 EersteEerste ... 646525354555657 LaatsteLaatste
De resultaten 1.376 tot 1.400 van 1414 worden weergegeven.
  1. #1376
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Terminator: Savlation krijgen jullie ook wel binnen zeker, voor een review?

  2. #1377

    Standaard

    Ja, die komt er wel.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #1378

  4. #1379

    Standaard

    Lola Rennt QFC editie

    de eerste release was zo dramatisch dat ik eigenlijk wel benieuwd ben wat A-FIlm er van gemaakt heeft.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #1380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Star Trek (2009)?
    Is aangevraagd, maar ik twijfel of deze gaat komen, helaas.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Lola Rennt QFC editie

    de eerste release was zo dramatisch dat ik eigenlijk wel benieuwd ben wat A-FIlm er van gemaakt heeft.
    Deze is wel aangevraagd, maar het blijkt (helaas) precies dezelfde versie te zijn die er al bestaat. Dus het is dezelfde transfer met hetzelfde geluid.
    Er komt dan ook geen review van (alleen het hoesje is anders).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #1381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Is aangevraagd, maar ik twijfel of deze gaat komen, helaas.



    Deze is wel aangevraagd, maar het blijkt (helaas) precies dezelfde versie te zijn die er al bestaat. Dus het is dezelfde transfer met hetzelfde geluid.
    Er komt dan ook geen review van (alleen het hoesje is anders).
    Zeker van? D'r zijn namelijk 2 versies van LR in omloop. Diegene die in de Essential Arthouse Of The 90's box zit is namelijk wél de goeie versie (full-bitrate DTS track, anamorf etc.)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #1382

    Standaard

    Ik heb hierover contact gehad met A-Film en daar kreeg ik het antwoord dat het de standaard versie was, zonder beter geluid.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #1383
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    En The Pianist op Blu-ray, ook nog in de planning?

  9. #1384

    Standaard

    Op z'n minst zou dat ''controversieel'' zijn.

  10. #1385

    Standaard

    Town creek aka Blood creek van Joel Schumacher, als deze al op dvd is of wanneer deze op dvd verschijnt?!

  11. #1386

    Standaard

    Transformers 1 & 2 op BD ?
    G.I. JOE op BD ?


  12. #1387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Transformers 1 & 2 op BD ?
    G.I. JOE op BD ?
    Transformers helaas niet, G.I. Joe komt er wel.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #1388
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    The Road hebben jullie die al binnen gekregen van DFW Blu-ray?

  14. #1389

    Standaard

    Ik zit mij af te vragen of het niet mogelijk is om import titels te gaan bespreken? Ik merk dat er wel erg veel mensen zijn op het forum die hun titels uit andere landen halen, om overduidelijke redenen. Zo zul je denk ik ook veel meer reacties en discussies gaan krijgen.
    En tegenwoordig heb je lang niet altijd een creditcard meer nodig om uit het buitenland te bestellen. Zo kan ik mij zelfs voorstellen dat twijfelende forumleden wel eens over de streep kunnen worden getrokken

    Ik besef mij dat dit ook niet altijd mogelijk is, maar zijn jullie (crewleden en reviewers) hier echt enkel afhankelijk van review exemplaren? Of halen jullie zelf ook veel titels in huis... Kan me voorstellen dat de fanatieke crewleden hier ook massaal hun titels importeren...

    Waarschijnlijk is dit al eens eerder besproken, maar ik geloof echt dat het een verrijking is voor de site, en zo meer bezoekers genereerd
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  15. #1390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    The Road hebben jullie die al binnen gekregen van DFW Blu-ray?
    The Road gaat er komen, op DVD en Blu-ray Disc!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #1391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik zit mij af te vragen of het niet mogelijk is om import titels te gaan bespreken? Ik merk dat er wel erg veel mensen zijn op het forum die hun titels uit andere landen halen, om overduidelijke redenen. Zo zul je denk ik ook veel meer reacties en discussies gaan krijgen.
    En tegenwoordig heb je lang niet altijd een creditcard meer nodig om uit het buitenland te bestellen. Zo kan ik mij zelfs voorstellen dat twijfelende forumleden wel eens over de streep kunnen worden getrokken

    Ik besef mij dat dit ook niet altijd mogelijk is, maar zijn jullie (crewleden en reviewers) hier echt enkel afhankelijk van review exemplaren? Of halen jullie zelf ook veel titels in huis... Kan me voorstellen dat de fanatieke crewleden hier ook massaal hun titels importeren...

    Waarschijnlijk is dit al eens eerder besproken, maar ik geloof echt dat het een verrijking is voor de site, en zo meer bezoekers genereerd
    De kans is niet zo groot dat we import titels gaan recenseren. Dat heeft verschillende redenen.
    We willen duidelijk zijn over wat we aanbieden. Nu kun je er zeker van zijn dat als we een review plaatsen, deze titel in Nederland te koop is en afspeelbaar is op elke Nederlandse DVD/BD-speler. En dat deze Nederlandse ondertiteling heeft.
    Met import titels (R1) ben je daar lang niet altijd zeker van.
    Plus het feit dat wij geen contacten hebben met maatschappijen die deze titels aanbieden.
    We zouden evt. uit eigen collectie kunnen recenseren, maar we hebben op dit moment amper mensen genoeg om het nog liggende werk af te ronden.
    Dus dan zouden we ons team flink uit moeten gaan breiden. En als iets me het afgelopen jaar is tegengevallen, dan is het wel de animo van mensen om voor DVD.nl te recenseren!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #1392

    Standaard

    Dat is wel jammer... Ik ken via via wel wat filmliefhebbers, en mensen die zelfs actief zijn in het maken van films. Ik zal daar eens een balletje opgooien

    Ik heb zelf wel eens geprobeerd een review te schrijven, maar ik kan dat gewoon niet (helaas). Want ik kijk toch redelijk wat films.
    In ieder geval bedankt voor de verheldering
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  18. #1393

    Standaard

    Komt er evt. nog een review van de blu-ray van Armageddon?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  19. #1394

    Standaard

    Ja, van Armageddon kun je binnenkort een review verwachten.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #1395

    Standaard

    Ik mis er een van Fucking Åmål (1998). Ik wil hem ook wel zelf schrijven. Of een poging wagen een goede/mooie recensie te schrijven.
    You shoot me in a dream, you beter wake up and apologize!
    - Reservoir Dogs (1992) -

  21. #1396
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chevy93 Bekijk bericht
    Ik mis er een van Fucking Åmål (1998). Ik wil hem ook wel zelf schrijven. Of een poging wagen een goede/mooie recensie te schrijven.
    Die gaat er toch niet komen. Maar hier is wel een review voor je.

    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=274


  22. #1397

    Standaard

    Waarom niet?
    You shoot me in a dream, you beter wake up and apologize!
    - Reservoir Dogs (1992) -

  23. #1398

    Standaard

    Omdat de DVD al jaren uit is. DVD.nl richt zich vrijwel voornamelijk op recente titels.

  24. #1399

    Standaard

    Duidelijk. Ik wacht nog steeds op een heruitgave.
    You shoot me in a dream, you beter wake up and apologize!
    - Reservoir Dogs (1992) -

  25. #1400

    Standaard

    En als je de ambitie hebt om een redactionele bijdrage te leveren aan de site, kun je altijd contact opnemen met Ludo Keeris over een proefrecensie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 56 van 57 EersteEerste ... 646525354555657 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •