Pagina 6 van 57 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1414 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Van Star Wars en Spiderman natuurlijk!

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    wanneer komt de LotR 4disc NL review???
    Deze is er nog steeds niet, terwijl er wel allemaal B-films reviews opkomen. Ik dacht dat er aan deze gewerkt was...

  3. #128

    Standaard

    LOTR 4 disc komt vandaag online. Ik ben de laatste hand aan de tekst aan het leggen en wacht verder nog op een statement van A-film mbt het geluid.
    Eric van Ballegoie

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    LOTR 4 disc komt vandaag online. Ik ben de laatste hand aan de tekst aan het leggen en wacht verder nog op een statement van A-film mbt het geluid.
    Eindelijk Ben zeer benieuwd

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    wacht verder nog op een statement van A-film mbt het geluid.
    Gaaf, ben benieuwd. Hopelijk komt er een inruilactie ofzo als het geluid idd slecht blijkt te zijn (heb het nog steeds niet gehoord, maar ja...).

  6. #131

    Standaard

    Het is niet gelukt om vandaag een statement van A-Film te krijgen, overigens gaat de review wel gewoon vanavond online.

    PS: Ik heb zelf geen problemen bij het geluid kunnen ontdekken op mijn installatie, maar wellicht is dit afhankelijk van de gebruikte apparatuur, maar ik wil dus graag horen ofhet probleem bij A-film bekend is.
    Eric van Ballegoie

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Het is niet gelukt om vandaag een statement van A-Film te krijgen, overigens gaat de review wel gewoon vanavond online.

    PS: Ik heb zelf geen problemen bij het geluid kunnen ontdekken op mijn installatie, maar wellicht is dit afhankelijk van de gebruikte apparatuur, maar ik wil dus graag horen ofhet probleem bij A-film bekend is.
    Toch vreemd dan, aangezien het best een "rel" is. Neem aan dat jou gehoor ook wel getraind is, of niet? Denk ook dat A-film gewoon gaat ontkennen, want als ze al die DVD's moeten gaan vervangen...

    Maar hier zal nog wel eententanders over gezegd worden onder de review. PS: Wanneer is vanavond??

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Wanneer is vanavond??
    Vanavond is voor morgenochten Ik heb zojuist A Beautiful Mind gegekeken en ga nu samen met mijn kamergenoot de review afmaken...
    Eric van Ballegoie

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Vanavond is voor morgenochten Ik heb zojuist A Beautiful Mind gegekeken en ga nu samen met mijn kamergenoot de review afmaken...
    O, dan heb ik morgen op het werk wat te doen. Succes ermee!

    PS: moet toch wel minstens eens TOPPEr zijn hè

  10. #135

    Standaard

    Ik heb de DTS track zojuist nog eens goed beluisterd op mijn PC 5.1 set en daar hoor ik inderdaad wel wat tikjes, dezelfde tikjes zijn op mijn Yamaha versterker niet te horen. Ik bel morgen gelijk nogmaals met A-film, en pas daarna zal ik de recensie publiceren. Ik ben namelijk toch wel erg benieuwd wat nu het probleem is. Als blijkt dat de DTS track niet 100% compatibel is zou dat niet zo mooi zijn... Wordt vervolgd!
    Eric van Ballegoie

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik heb de DTS track zojuist nog eens goed beluisterd op mijn PC 5.1 set en daar hoor ik inderdaad wel wat tikjes, dezelfde tikjes zijn op mijn Yamaha versterker niet te horen.
    Het probleem van de dropouts is bekend met de PAL versie van LOTR. De Australische site van Michael DVD heeft er het volgende over geschreven:

    The bad news first - the same ill-advised pitch correction that was applied to the theatrical version of the DVD is present on the Dolby Digital and DTS soundtracks of this film. The DTS soundtrack's extra resolution makes the artefacts from this process more obvious, with dropouts and pops being noticed at 14:19, 29:20, 39:38, and 75:26 on Disc One. A subtle dropout was also noticed at 46:57 on Disc Two, which was also quite noticeable on the Dolby Digital soundtrack. The Dolby Digital soundtrack also featured a series of quick pop-like sounds at 65:10 that I didn't remember hearing in the DTS soundtrack. While individual sensitivity is a factor in whether this artefact will bother you, my own insensitive hearing and the fact that I heard dropouts or stepping frequently in both soundtracks means it is hard to ignore.

    As to which of the soundtracks I preferred listening to, it's a bit of a mixed bag. The Dolby Digital soundtrack makes it more difficult to hear the artefacts that were introduced by the pitch correction, but the battle sequences seem more alive in the DTS soundtrack. The Dolby Digital soundtrack also seems a little more muffled or congested, so the DTS soundtrack is the marginal winner. Neither of them is the optimal experience of the film, however, due to the pops, which indicates that the pitch correction was done quite badly even in comparison to the previous two-disc set.

  12. #137

    Standaard

    Dat had ik inderdaad al gelezen ja en op die tijdstippen was er op mijn normale set niets bijzonders te horen, het geluid klonk gewoon prima.

    Overigens is pitch correction (het omlaag transponeren van het geluid om de hogere toonhoogte door 4% speedup ongedaan te maken) niet iets slechts, zeker niet. En ik zie ook niet in hoe pitch correction zou leiden tot dropouts in het geluid. Maar goed, op mijn PC set hoorde ik wel een paar keer een tikje, overigens niet op de momenten die op michaeldvd genoemd worden.
    Eric van Ballegoie

  13. #138

    Standaard

    Ik mis een review van Forrest Gump
    Mijn DVD Collectie

    A priest, a nun, an Irishman, a Scotsman, a cowboy, a lawyer, a salesman, and a blonde all walk in to a bar. The bartender says, "Hey, is this some kind of joke?"

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik bel morgen gelijk nogmaals met A-film, en pas daarna zal ik de recensie publiceren. Ik ben namelijk toch wel erg benieuwd wat nu het probleem is. Als blijkt dat de DTS track niet 100% compatibel is zou dat niet zo mooi zijn... Wordt vervolgd!
    Heb jij deze 4-disc nu van A-film ontvangen en maak je er een review van, of is het eigen collectie? Vraag me af of A-film er wel serieus op in zal gaan, gezien de consequenties die dat wellicht zal hebben. Ook is er niet zo'n rel ontstaan als met Monster's Inc. toen, dus ben benieuwd.

  15. #140

    Standaard

    De recensie staat online, ik krijg helaas viciemail bij de persoon die ik bij A-Film moet hebben. Ik moet er nu echter vandoor voor de rest van de dag dus heb ik de review toch online gezet. Wordt vervolgd.
    Eric van Ballegoie

  16. #141

    Standaard

    Spiderman
    The Talend Mr Ripley

  17. #142

    Standaard

    Black Hawk Down

    Spider-man

    Das Boot (dir.cut)

    Forrest Gump

    Star Wars - Attack of the clones

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaniBierhoff
    Ik mis een review van Forrest Gump
    Ik ook en ook van GoodFellas

  19. #144

    Standaard

    Ik mis trouwens ook nog de revieuws waar geen punten en verhalen zijn. Dat komt als het magazine uit de winkels is!

    Ja en waneer is dat??

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  20. #145

    Standaard

    Ik heb niet alles doorgelezen, maar is het de bedoeling dat we films mogen neerzetten die we graag als review zien?

    In dat geval:

    - Star Wars: Attack of the Clones
    - Spiderman

    Die twee toch wel in het bijzonder
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonyman
    Ik mis trouwens ook nog de revieuws waar geen punten en verhalen zijn. Dat komt als het magazine uit de winkels is!
    Het magazine is uit de winkels en we zijn reeds begonnen met het vullen van de betreffende recensies (o.a. Blue Velvet, Cocoon en een deel van de muziektitels). Dit is echter inderdaad nog niet afgerond.

  22. #147

    Standaard

    Wanneer komt er een review van the ten commandments. Hij is al meer dan 2 jaar op dvd en nog steeds geen review van deze prachtige film.

  23. #148

    Standaard

    van forrest gump, goodfellas, independence day

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV
    Er mogen wel eens wat meer reviews komen van muziek DVD's.
    nee, meer van films juist!

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    van forrest gump, goodfellas, independence day
    Independence day mag van mij ook wel.
    Ik wil wel is weten of de film extra's het waard zijn om hem op dvd aan te schaffen.
    Omdat ik hem in 1997 voor fl. 40,00 al op video heb gekocht,wil ik er niet zoveel voor uitgeven.

Pagina 6 van 57 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •