De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spongebob Terug naar de Oertijd [DVD]

    Spongebob Terug naar de Oertijd [DVD]

    Wederom negen afleveringen verzameld van de vrolijke zeespons.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Allemaal leuk een aardig deze dvd maar waar blijven de compleete seizoenen op dvd in Nederland
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #3

    Standaard

    Waarom is in een keer iedereen boven de 12 helemaal fan van Spongebob?
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  4. #4

    Standaard

    Kameraad van mij heeft verkering met Spongebob.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Waarom is in een keer iedereen boven de 12 helemaal fan van Spongebob?
    Misschien omdat mensen het leuk vinden
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #6

    Standaard

    Dit is toch de 5e DVD in plaats van de 4e? Ik dacht dat "SpongeBob Duikt In Het Diepe" hier nog voor kwam?

  7. #7

    Standaard

    Ze moeten es kappe met die dvd's. In amerika zijn allang de eerste 3 seizoenen op dvd.

    Volgens mij wachten ze hiermee totdat ze alles op die thema gebaseerde dvd's hebben uitgebracht en dan volgen de seizoenen zodat je alles opnieuw kan gaan kopen.

    Ik wacht wel.

  8. #8

    Standaard

    is mis trouwens een nederlandse ondertiteling

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wilbert Rietman
    Kameraad van mij heeft verkering met Spongebob.
    excuse me? :P 8)

  10. #10

    Standaard

    Ik denk (ik weet het niet zeker) dat de DVD-box die in Oktober 2005 uitkomt in Nederland een Seizoen box is, het is dan seizoen 1. Want in de U.K komt op 7 November wel seizoen 1 op DVD, en momenteel komt wat er in de U.K uitkomt ook hier in Nederland uit en andersom. Dus misschien is die box wel seizoen 1, ik hoop het in ieder geval.

    link

  11. #11

    Standaard

    Spongebob Squarepants is gemaakt voor de televisie en daarom hebben de afleveringen een 1.33:1 beeldformaat.
    Aangezien we nu al bijna 10 jaar breedbeeld-tv hebben en Spongebod een nieuwe tv-serie is, is dit geen logische gevolgtrekking meer.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #12

    Standaard

    .
    Quote:
    Spongebob Squarepants is gemaakt voor de televisie en daarom hebben de afleveringen een 1.33:1 beeldformaat.

    Aangezien we nu al bijna 10 jaar breedbeeld-tv hebben en Spongebod een nieuwe tv-serie is, is dit geen logische gevolgtrekking meer.


    eigenlijk wel;
    Spongebob is gemaakt voor Nickelodeon. Nick zendt uit in 4:3, dus wordt de show ook in 4:3 gemaakt.
    Nick zendt in Amerika ook uit in breedbeeld, maar shows wijzigen zeer zelden hun beeldformaat na een aantal seizoenen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •