Pagina 1 van 24 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 591 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Walt Disney Treasures ook op r2.

    Binnenkort komen ze ook in Nederland uit,weet iemand of deze versies net zo als de r1 versies zullen zijn?

    Release Titel Genre Maatschappij
    17-03-2004 Walt Disney Treasures - Mickey In Living Colors Animatie Buena Vista

  2. #2

    Standaard

    en worden dit ook genummerde tins?
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  3. #3

    Standaard

    Ze staan al enige tijd op de bruna-site. Heb daar een vraagje heen gestuurd hoe de dvds verpakt worden en kreeg een bijzonder 'vriendelijk' antwoord: "De dvd's hebben geen metalen verpakking. Deze hebben de normale kunststof verpakking." Het antwoord van de kenner/expert zullen we maar zeggen...

  4. #4
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door piet superlight
    "De dvd's hebben geen metalen verpakking. Deze hebben de normale kunststof verpakking."
    En dat is dan toch al weer een stuk minder leuk nieuws

  5. #5

    Standaard

    Als ze in elk land gaan uitbrengen in tin dan is er de limited af van de regio 1 versies, ben al blij dat de kids hier ook van kunnen gaan genieten in Nederland.

  6. #6

    Standaard

    Tinnen doos of niet, ik ben hier blij mee. Ga ook zeker Mickey in Colour 1 & 2 kopen en natuurlijk Goofy en Donald.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Tinnen doos of niet, ik ben hier blij mee. Ga ook zeker Mickey in Colour 1 & 2 kopen en natuurlijk Goofy en Donald.
    alleen staan deze op geen enkele releasedatum

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie
    Als ze in elk land gaan uitbrengen in tin dan is er de limited af van de regio 1 versies, ben al blij dat de kids hier ook van kunnen gaan genieten in Nederland.
    Uiteraard ben ook ik er gewoon blij mee dat ze gaan komen.
    En mijn kids ook, dat is een ding wat zeker is

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Tinnen doos of niet, ik ben hier blij mee. Ga ook zeker Mickey in Colour 1 & 2 kopen en natuurlijk Goofy en Donald.
    alleen staan deze op geen enkele releasedatum
    Hmm dat is matig. Weet iemand of de filmpjes die op de treasures er ook een paar op die binnenkort of al verschenen dvd's staan, zoals die dvd iedereen houdt van Donald enzo.?

  10. #10

    Standaard

    Bij Dvd-Home zijn de Treasures al verschoven naar voorjaar 2004
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  11. #11

    Standaard

    Hmm... als ze geen tins hebben dan hoop ik dat de prijs ook daarop aangepast wordt.

  12. #12
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Tins of niet ... het is de inhoud die telt wat mij betreft, en die is zijn gewicht in goud waard :wink:

    Deze schaf ik zeker allemaal aan !

  13. #13

    Standaard

    Wat ik wel raar vind is dat alleen Mickey In Living Colors en Silly Symponies vermeld worden bij de release datums, zullen dit dan de enige zijn die in Nederland uitkomen?

  14. #14
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Phoenix-
    Wat ik wel raar vind is dat alleen Mickey In Living Colors en Silly Symponies vermeld worden bij de release datums, zullen dit dan de enige zijn die in Nederland uitkomen?
    Laat ons hopen van niet, misschien zijn net deze 2 uitgekozen om bij release eens te peilen of er een publiek voor is in de benelux ... ik kan me wel inbeelden dat kleurencartoons daar dan beter voor geschikt zijn dan zwart-wit cartoons.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Phoenix-
    Wat ik wel raar vind is dat alleen Mickey In Living Colors en Silly Symponies vermeld worden bij de release datums, zullen dit dan de enige zijn die in Nederland uitkomen?
    Laat ons hopen van niet, misschien zijn net deze 2 uitgekozen om bij release eens te peilen of er een publiek voor is in de benelux ... ik kan me wel inbeelden dat kleurencartoons daar dan beter voor geschikt zijn dan zwart-wit cartoons.
    Beide genoemde Treasures zaten in R1 ook in de eerste wave. Dus ik vermoed dat ze "achter de R1 waves" gaan aanhobbelen. De eerste wave bestond in R1 verder nog uit "Disneyland USA" en "Davy Crockett". Ik vermoed dat de markt voor die twee Treasures hier in R2 veel te klein is (ingeschat) en dat de eerste wave derhalve wordt beperkt tot deze twee delen.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  16. #16
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Zou spijtig zijn van Davy Crockett ... Disneyland USA kan me niet veel schelen of die al dan niet gereleased wordt, vrienden van me in R1 zeggen toch dat die niet veel te betekenen heeft.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door piet superlight
    Ze staan al enige tijd op de bruna-site. Heb daar een vraagje heen gestuurd hoe de dvds verpakt worden en kreeg een bijzonder 'vriendelijk' antwoord: "De dvd's hebben geen metalen verpakking. Deze hebben de normale kunststof verpakking." Het antwoord van de kenner/expert zullen we maar zeggen...
    Ik kan ze anders niet vinden op de bruna site hoor

  18. #18

    Standaard

    Ik heb een mailtje naar Bol.com gestuurd, om te vragen of hun wisten of de dvd's in tin uitkomen, of niet.

    Geachte heer Vlasblom,


    Hartelijk dank voor uw e-mail.

    Hierbij kunnen wij u het volgende laten weten. Na navraag bij Disney,
    zijn we niet verder gekomen. Het schijnt dat een bepaald percentage van
    de genoemde titels worden uitgeleverd in een tinnen box, erg vreemd. Wij
    gaan proberen om een aantal boxen te bestellen zodat we zeker weten dat
    daar ook een aantal tinnen boxen bij zitten, zodat we de eerste
    bestellers ook een tinnen box kunnen garanderen. Maar helaas kunnen we
    nu nog niets beloven.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Linda Krouwel
    bol.com Klantenservice
    Walt disney schijnt nogal onduidelijk te doen over de nederlandse releases. dus kleine kans dat wij zo'n mooie tin verpakking krijgen hier
    I am a freak, and I am proud of it:)

  19. #19
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Wat ik me steeds meer en meer begin af te vragen is wat mensen nou wel zo mooi vinden aan die tinnen verpakking. Handig is het in geen geval, snel beschadigd is het ook al en de prijs stijgt natuurlijk ook want het is iets speciaals

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Wat ik me steeds meer en meer begin af te vragen is wat mensen nou wel zo mooi vinden aan die tinnen verpakking. Handig is het in geen geval, snel beschadigd is het ook al en de prijs stijgt natuurlijk ook want het is iets speciaals
    Ik heb alle 7 uitgebrachte R1 Treasures en eerlijk gezegd ging het mij in eerste instantie om de inhoud van de DVD's. Aangezien ze toen alleen nog maar limited EN in tin beschikbaar waren, kreeg ik vanzelf de 7 tins in huis. Nu blijf ik bij de R1 tins, omdat dat de eenheid van de serie benadrukt.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  21. #21
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Wat ik me steeds meer en meer begin af te vragen is wat mensen nou wel zo mooi vinden aan die tinnen verpakking. Handig is het in geen geval, snel beschadigd is het ook al en de prijs stijgt natuurlijk ook want het is iets speciaals
    Ik heb alle 7 uitgebrachte R1 Treasures en eerlijk gezegd ging het mij in eerste instantie om de inhoud van de DVD's. Aangezien ze toen alleen nog maar limited EN in tin beschikbaar waren, kreeg ik vanzelf de 7 tins in huis. Nu blijf ik bij de R1 tins, omdat dat de eenheid van de serie benadrukt.
    In dat geval lijkt me dat niet meer dan logisch

  22. #22

    Standaard

    Disney zelf zegt dat de Treasures MET tin komen, maar dat ze na een paar maanden zonder tin in de winkel liggen. Als je dus met tin wilt is het verstandig om ze in de pre-order te zetten.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Wat ik me steeds meer en meer begin af te vragen is wat mensen nou wel zo mooi vinden aan die tinnen verpakking. Handig is het in geen geval, snel beschadigd is het ook al en de prijs stijgt natuurlijk ook want het is iets speciaals
    1. Die tins rulen gewoon hard!
    2. Als je er tijdig bij bent kosten ze niet meer dan een normale 2-disc.
    3. Als je ze fatsoenlijk behandelt beschadigen ze echt niet, je moet er natuurlijk niet mee gaan gooien

  24. #24
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Wat ik me steeds meer en meer begin af te vragen is wat mensen nou wel zo mooi vinden aan die tinnen verpakking. Handig is het in geen geval, snel beschadigd is het ook al en de prijs stijgt natuurlijk ook want het is iets speciaals
    1. Die tins rulen gewoon hard!
    De vraag was nou net waarom ?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Wat ik me steeds meer en meer begin af te vragen is wat mensen nou wel zo mooi vinden aan die tinnen verpakking. Handig is het in geen geval, snel beschadigd is het ook al en de prijs stijgt natuurlijk ook want het is iets speciaals
    1. Die tins rulen gewoon hard!
    De vraag was nou net waarom ?
    Kwestie van persoonlijke smaak denk ik. Sommigen hier kicken op genummerde edities, op edities met een kartonnen sleeve en weer anderen op gift sets. Je vind het mooi of je vind het niet mooi.

Pagina 1 van 24 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •