Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel Aptroot
    Ok, dus op de hoes van The Shawshank Redemption R2 UK staat dus gewoon een fout.

    En nog even reageren op Charlie...volgens jou zou dus Dolby Pro-Logic hetzelfde symbool gebruiken als Dolby Surround.
    Dat denk ik wel, aangezien het center-kanaal bij ProLogic door de recveiver gemaakt wordt uit het linker en rechter kanaal, en dus niet op de drager staat.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel Aptroot
    Ok, dus op de hoes van The Shawshank Redemption R2 UK staat dus gewoon een fout.

    En nog even reageren op Charley...volgens jou zou dus Dolby Pro-Logic hetzelfde symbool gebruiken als Dolby Surround.
    Volgens mij wel ja.
    eigenlijk moet er ook nog een bolletje in het midden...

    Dolby Pro Logic is a matrix decoder that decodes the four channels of surround sound from a Dolby Matrix encoded stereo track, such as VHS HiFi tapes, Stereo CDs, and some TV shows. Dolby Surround is a matrix encoding process that in essence combines the Left, Center, Right, and Surround channels onto a single stereo track. A Pro Logic decoder then extracts the four channels on playback. If you listen to a Dolby Encoded soundtrack on a normal stereo system you may notice some sounds appearing to come from beyond the speakers or even from behind you.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrokenTable
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel Aptroot
    Ok, dus op de hoes van The Shawshank Redemption R2 UK staat dus gewoon een fout.

    En nog even reageren op Charlie...volgens jou zou dus Dolby Pro-Logic hetzelfde symbool gebruiken als Dolby Surround.
    Dat denk ik wel, aangezien het center-kanaal bij ProLogic door de recveiver gemaakt wordt uit het linker en rechter kanaal, en dus niet op de drager staat.
    kijk dat wist ik dus niet... toch maar 3 bolletjes dus....
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrokenTable
    Dat denk ik wel, aangezien het center-kanaal bij ProLogic door de recveiver gemaakt wordt uit het linker en rechter kanaal, en dus niet op de drager staat.
    Rear staat ook niet op de drager...

    dus: Left. Center, Right, Rear(Mono)
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrokenTable
    Dat denk ik wel, aangezien het center-kanaal bij ProLogic door de recveiver gemaakt wordt uit het linker en rechter kanaal, en dus niet op de drager staat.
    Rear staat ook niet op de drager...

    dus: Left. Center, Right, Rear(Mono)
    Rear staat toch dmv. een fase verschuiving in (1 van de?) voorkanalen op de drager?

  6. #31

    Standaard

    Rinkelbeer, zou je me kunnen vertellen welke php errors je krijgt? Voor zover ik weet zou alles goed moeten werken,
    error_reporting(E_ALL) laat ook geen errors zien.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrokenTable
    Rear staat toch dmv. een fase verschuiving in (1 van de?) voorkanalen op de drager?
    Ja het rear kanaal word d.m.v. faseverschillen uit het stereosignaal gehaald, maar dat geld ook voor het centerkanaal.
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zeni
    Rinkelbeer, zou je me kunnen vertellen welke php errors je krijgt? Voor zover ik weet zou alles goed moeten werken,
    error_reporting(E_ALL) laat ook geen errors zien.
    Ik weet niet wat er aan de hand was, maar het probleem is al verdwenen. Je pagina doet het nu gewoon en ziet er netjes uit.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrokenTable
    Rear staat toch dmv. een fase verschuiving in (1 van de?) voorkanalen op de drager?
    Ja het rear kanaal word d.m.v. faseverschillen uit het stereosignaal gehaald, maar dat geld ook voor het centerkanaal.
    De center wordt toch gemaakt door de gelijke geluiden rechts en links te filteren en naar de center te sturen?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrokenTable
    De center wordt toch gemaakt door de gelijke geluiden rechts en links te filteren en naar de center te sturen?
    Center en rear zijn in het stereo signaal gemixt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dolby.com
    Dolby Surround is a matrix encoding process that in essence “folds” Left, Center, Right, and Surround channels onto stereo soundtracks. A Pro Logic decoder “unfolds” the four channels on playback (without a Pro Logic decoder, the encoded program plays in regular stereo).
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  11. #36

    Standaard Re: DVD Profiler, maar dan anders....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel Aptroot
    Mochten mensen interesse hebben in de sourcecode dan kunnen jullie mij mailen. Let wel dat je de dvd info zelf in een database zal moeten invoeren en enige kennis van ASP en HTML wel nodig is (en ik verder geen/nauwelijks technische ondersteuning geef).
    mooie site! en om het bovenstaande heb ik je een mailtje gestuurd

  12. #37

    Standaard Re: DVD Profiler, maar dan anders....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hankey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel Aptroot
    Mochten mensen interesse hebben in de sourcecode dan kunnen jullie mij mailen. Let wel dat je de dvd info zelf in een database zal moeten invoeren en enige kennis van ASP en HTML wel nodig is (en ik verder geen/nauwelijks technische ondersteuning geef).
    mooie site! en om het bovenstaande heb ik je een mailtje gestuurd
    Heb je mijn mailtje gehad Michiel? Zo niet dan zou ik hierbij graag de sourcecode van je willen hebben. Je kan hem mailen naar kemper67@zonnet.nl alvast bedankt!

    teddy

  13. #38
    Michiel Aptroot
    Guest

    Standaard

    Heb je mailtje gehad Hankey.

    Zit alleen tot vrijdag in New York, dus komend weekend komt de boel er pas aan.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel Aptroot
    Heb je mailtje gehad Hankey.

    Zit alleen tot vrijdag in New York, dus komend weekend komt de boel er pas aan.
    aha, veel plezier daar dan en dan zie ik het wel verschijnen!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel Aptroot
    Heb je mailtje gehad Hankey.

    Zit alleen tot vrijdag in New York, dus komend weekend komt de boel er pas aan.
    denk je er nog aan Michiel?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •