Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.
  1. #1
    Michiel Aptroot
    Guest

    Standaard DVD Profiler, maar dan anders....

    De afgelopen dagen me een slag in de rondte gewerkt aan mijn eigen "dvd profiler". http://www.aptroot.net

    Nu vroeg ik me af of jullie nog bepaalde bepaalde fouten vinden, info missen of tips hebben.

    Mochten mensen interesse hebben in de sourcecode dan kunnen jullie mij mailen. Let wel dat je de dvd info zelf in een database zal moeten invoeren en enige kennis van ASP en HTML wel nodig is (en ik verder geen/nauwelijks technische ondersteuning geef).

    (als de site even niet beschikbaar is, dan ben ik de database opnieuw aan het uploaden)

  2. #2

    Standaard

    Meschien moet je de logo´s aan de linker kant zetten er er voor zorgen datje niet naar rechts hoeft te scrollen met een 800x600 Resolutie.

    De ruimte onder back to dvd kost alleen maar scrollen naar onderen.

  3. #3
    Michiel Aptroot
    Guest

    Standaard

    Meschien moet je de logo´s aan de linker kant zetten er er voor zorgen datje niet naar rechts hoeft te scrollen met een 800x600 Resolutie.
    Heb ik ook wel overwogen, maar aangezien tegenwoordig de meeste internetgebruikers toch wel een resolutie van 1024x768 of hoger beschikken heb ik voor hiervoor gekozen. In mijn opinie ziet dit er namelijk wat fraaier uit.

  4. #4

    Standaard

    maar niet iedereen wenst zijn hele scherm op te offeren aan een browser....ikzelf houd graag wat ruimte vrij op mijn bureaublad. Ik heb namelijk vaak meerdere apps tegelijkertijd aan staan.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  5. #5
    Michiel Aptroot
    Guest

    Standaard

    Balje en Pavko,

    Heb jullie kritiek ter harte genomen en de boel past nu binnen 800x600 pixels (horizontaal).

  6. #6

    Standaard

    Ziet er strak uit man! Mijn complimenten bij deze
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  7. #7

    Standaard

    ziet er inderdaad erg netjes uit zo.
    Misschien is het nog een idee om de UPC code te vermelden?
    Als iemand een dvd ziet in die uitvoering die die wil hebben dat die even de code kan opschrijven, en daar verder mee kan?
    Maar voor de rest zie ik ook geen op of aanmerkingen. Gewoon netjes zo

  8. #8

    Standaard

    Zeer fraai hoor

    ZOu de broncode wel willen hebben, heb alleen geen zak verstand van html + db enzo

    Dus laar maar hangen ;p

  9. #9

    Standaard

    Ziet er professioneel uit. Erg goed dat je dat helemaal zelf hebt opgebouwd. Ik heb alleen dat sommige kleine plaatjes aan de rechtkant niet in mijn browser verschijnen zoals bijv. bij The Shawshank Redemption-pagina.

  10. #10

    Standaard

    www.zeni.nl/dvdb

    misschien kun je er nog wat ideeen opdoen

  11. #11

    Standaard

    Ziet er goed uit Michiel. Je moet alleen even je Shawshank Redemption pagina checken, zoals Felix al zei.

    Ik heb ook een zelfgemaakte pagina voor mijn DVD collectie, maar ik heb het iets simpeler gehouden. Ik heb alleen de meest relevante informatie over de release die ik heb erbij gezet, aangezien ik geen zin had om al die informatie over de film zelf toe te voegen voor elke DVD.

    http://members.home.nl/gjalsem/dvd


    Oh en zeni, jouw DVD pagina geeft bij mij alleen maar een boel gekke php errors ofzo.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  12. #12

    Standaard

    Jouw DVD-pagina is ook mooi, Rinkelbeer. Ik vind vooral de foto's vaak erg goed gekozen. Heb je die zelf gecaptured?

  13. #13

  14. #14
    Michiel Aptroot
    Guest

    Standaard

    Heb bij de Shawshank Redemption wat data over het hoofd gezien, en ik weet ook wel nog wel waarom.

    Het geluid is namelijk Dolby Pro Logic en ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe ik binnen het 'matrix' plaatje de speakeropstelling moet weergeven. Wie o wie kan mij dat vertellen?

    Zeer veel dank voor alle complimenten overigens.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Felix
    Jouw DVD-pagina is ook mooi, Rinkelbeer. Ik vind vooral de foto's vaak erg goed gekozen. Heb je die zelf gecaptured?
    Ik had eerst van al mijn films zelf een screenshot genomen inderdaad (dat was nog redelijk veel werk, maar wel leuk ).
    Later heb ik een paar screenshots die me wat tegenvielen vervangen door plaatjes die ik van internet heb gehaald.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  16. #16
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    KLASSE beter als die van mij

  17. #17

    Standaard

    Kun je screenshots maken met powerdvd?

  18. #18
    Michiel Aptroot
    Guest

    Standaard

    Ik ga de UIN code zeker nog wel toevoegen, verder ben ik ook screenshots van plan (menu en film) en eventueel nog de originele filmposter.

    Iemand al enig idee hoe ik Dolby Pro-Logic moet aangeven in een matrix overzicht van speakers ?

    Mooie site trouwens Zeni, het gedeelte met statistieken vind ik erg leuk gevonden.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel Aptroot
    Iemand al enig idee hoe ik Dolby Pro-Logic moet aangeven in een matrix overzicht van speakers ?
    zo misschien:



    Dolby prologic heeft dus mono achtergeluid. Twee bolletjes voor op de hoeken en eentje achter in het midden.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  20. #20
    Michiel Aptroot
    Guest

    Standaard

    Dat plaatje had ik ook gevonden Charlie, maar helaas staat hier dus geen Pro-Logic bij. Heb me wezenloos gezocht, maar nog niet kunnen vinden.

    Als ik de uitleg over Pro-Logic lees dan denk ik aan deze opstelling:. Maar misschien zit er wel helemaal naast.

  21. #21

    Standaard

    Is het Dolby prologic of prologic II?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  22. #22

    Standaard

    Dolby Prologic is, zover is weet, geen geluidsstream.

    ProLogic mag alleen op media-spelers staan, en niet op dragers. Op de dragers staat dan gewoon Dolby Surround

  23. #23
    Michiel Aptroot
    Guest

    Standaard

    Ok, dus op de hoes van The Shawshank Redemption R2 UK staat dus gewoon een fout.

    En nog even reageren op Charlie...volgens jou zou dus Dolby Pro-Logic hetzelfde symbool gebruiken als Dolby Surround.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel Aptroot
    Ok, dus op de hoes van The Shawshank Redemption R2 UK staat dus gewoon een fout.

    En nog even reageren op Charley...volgens jou zou dus Dolby Pro-Logic hetzelfde symbool gebruiken als Dolby Surround.
    Volgens mij wel ja.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  25. #25
    Michiel Aptroot
    Guest

    Standaard

    nog even wat zitten speuren op de site van Dolby :

    Dolby Surround Pro Logic is the technology that decodes program material encoded in Dolby Surround; it is built into virtually every home theater audio system. Like the professional decoder units used in cinemas, Dolby Surround Pro Logic reconstructs the original four channels—left, center, right, and surround—that were encoded onto the program material's stereo soundtracks.

    Het is dus idd een fout op de hoes.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •