Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 136 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Nog 5 dagen...
    Ik kan echt niet meer wachten tot ik deze dvd in huis kan halen! (Zoals velen hier op het forum! :wink: )

    Goede recensie! En klopt het dat wat in de recensie staat dat de dvd in een kartonnen slipcase zit? Dat lijkt mij wel top namelijk!
    Four-Star Trader (236)

  2. #27

    Standaard

    deze film komt ook zeker in mijn collectie
    maar weet er al iemand meer over de lion king 1 1/2 zie http://www.imdb.com/title/tt0318403/ waar ook een trailer staat.
    Als ik het goed begrijp dan gaan timon en pumbaa het verhaal hervertellen

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rut
    Alleen een paar minpuntjes voor de recensie: de op hol geslagen kudde werd niet naar het olifantenkerkhof gelokt. En de stem van Rowan Atkinson is niet voor Rafiki, maar voor Zazu (dit is al eerder gemeld :wink: ).
    Het eerste staat ook niet in de recensie, dat is een interpretatie die je zelf maakt. Het tweede is inderdaad fout en heb ik aangepast.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van Abeelen
    Als ik het goed begrijp dan gaan timon en pumbaa het verhaal hervertellen
    Yep, dat is die "Lion King 3" waar reclame over wordt gemaakt. Behoorlijk flauw want 99 % van de grappen gaan over de diverse lichaamsvochten die uit het lijf van Pumbaa ontsnappen. Wat een puberaal gezever!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard Re: Lion King, The (2-disc SE)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door recensie
    Alhoewel Disney het zelf niet toegeeft, vertoont het verhaal van The Lion King opvallend grote overeenkomsten met het Japanse anime verhaal Kimba, The White Lion (in het Japans Jangaru Taitei) van Osamu Tezuka uit 1965.
    Ik heb die site even bekeken en "the Lion King" vertoont inderdaad verdacht veel overeenkomsten met die Japanse anime-film. De hyena's, Scar, Simba, Mufasa op Pride Rock; het ziet er in feite allemaal hetzelfde uit. En dan heb ik het nog niet eens over Rafiki.
    Maar niettemin blijft dit, of het nou plagiaat is of niet, een van mijn meest geliefde films. Ik was, toen de film uitkwam, als 7-jarige zo stom om de Nederlandse video te kopen, maar vanaf woensdag wordt het echt volop genieten van de Engelse stemmen. Ben vooral zeer benieuwd naar de stem van Rowan Atkinson. De prestatie van Jeremy Irons als de gemene oom Scar, die ik door een of andere making-off wel ken, blijft verbazen. Maar vallen de Amerikaanse stemmen van Timon en Pumbaa echt zo tegen? Dat zal dan inderdaad wel de eerste keer zijn dat ik liever de Nederlandse dan de Amerikaanse stemmen hoor. Maar ja, ut geeft niet, ik kan hoe dan ook gewoon niet wachten tot ik deze woensdag of donderdag in mijn handen krijg. Eindelijk!

  6. #31

    Standaard

    Hoezo over 5 dagen ???

    Hoewel ik deze DVD via de fluisteractie heb besteld, lag de Leeuwenkoning vandaag bij onze Plusmarkt in de schappen voor € 21,95

    Sorry voor de reclame, maar dat moest ik effe kwijt.

    Gr. Theo

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juba
    Hoezo over 5 dagen ???

    Hoewel ik deze DVD via de fluisteractie heb besteld, lag de Leeuwenkoning vandaag bij onze Plusmarkt in de schappen voor € 21,95

    Sorry voor de reclame, maar dat moest ik effe kwijt.

    Gr. Theo
    What the ****

    Hoe halen ze het in hun bolle hersens....Grrrraaaauw!
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  8. #33

    Standaard

    En er schijnt ook een waardebon te downloaden op www.disney.nl waarmee je w.s. ook nog eens € 5,- korting krijgt.... (hoop ik)

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juba
    En er schijnt ook een waardebon te downloaden op www.disney.nl waarmee je w.s. ook nog eens € 5,- korting krijgt.... (hoop ik)
    Dat klopt....

    Je kan er ook rechtstreeks komen om aan de lion king banner op deze site te klikken :wink:
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  10. #35

    Standaard

    als Buena Vista de releases zo houd en de ondertiteling iets lager plaatst stop ik met zeuren

    een vrijwel perfecte release dit.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juba
    En er schijnt ook een waardebon te downloaden op www.disney.nl waarmee je w.s. ook nog eens € 5,- korting krijgt.... (hoop ik)
    Dat klopt....

    Je kan er ook rechtstreeks komen om aan de lion king banner op deze site te klikken :wink:
    Waar kan je dan allemaal korting krijgen? Alle winkels?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    waar kan je dan allemaal korting krijgen? Alle winkels?
    Nee, het zijn er eigenlijk maar een paar. De winkels die meedoen aan de kortingsactie kan je hier vinden.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    waar kan je dan allemaal korting krijgen? Alle winkels?
    Nee, het zijn er eigenlijk maar een paar. De winkels die meedoen aan de kortingsactie kan je hier vinden.
    Bedankt!

  14. #39

    Standaard Re: Lion King, The (2-disc SE)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Maar vallen de Amerikaanse stemmen van Timon en Pumbaa echt zo tegen? Dat zal dan inderdaad wel de eerste keer zijn dat ik liever de Nederlandse dan de Amerikaanse stemmen hoor.
    Ik vind van niet. Ik prefereer de Amerikaanse stemmen juist weer heel erg boven de Nederlandse. Ik vind die Belgische accenten van Timon en Pumbaa hoogst irritant en het past ook voor geen meter bij de film vind ik.

    Maar goed, ieder zijn mening uiteraard.

  15. #40

    Standaard

    Een van de beste films wie op dvd gewoon gaat verschijnen .
    Woensdag is hij zeker van mij.
    Wat me wel op valt is dat het nieuwe liedje helemaal niet zo lang duurt ook vraag ik me af hoe ze dat met inspreken hebben gedaan ?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blofeld100
    Een van de beste films wie op dvd gewoon gaat verschijnen .
    Woensdag is hij zeker van mij.
    Wat me wel op valt is dat het nieuwe liedje helemaal niet zo lang duurt ook vraag ik me af hoe ze dat met inspreken hebben gedaan ?
    Op de DVD staat een extra over het maken van dit nieuwe liedje, dus woensdag zul je het weten, tenzij iemand anders het antwoord al heeft.

  17. #42

    Standaard

    Geweldige film, woensdag bekeken en heb op vele momenten met kippevel zitten kijken, schitterend, !
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  18. #43

    Standaard

    heb de regio 1 giftset en daar ben ik heel blij mee hoef niet speciale een dts track er op ook al is dat misschien een stuk mooier maar de regio1 vind ik gewoon mooier maar misschien koop ik de regio 2 ook wel.

  19. #44

    Standaard

    Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik vond The Lion King dus helemaal niks.

  20. #45

    Standaard

    zag in de nieuwe Makro folder dat je ook 5 euro korting krijgt op de verkoopprijs, als je tegelijkertijd 8 flessen shampoo koopt
    "Hey, Finch, what's the capital of Thailand?"
    "Bang-Cock"
    mijn DVD collectie

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik vond The Lion King dus helemaal niks.
    Mag ik vragen waarom?

  22. #47

    Standaard

    in de Veronica gids zit ook een 5 euro kortingsbon

  23. #48

    Standaard Re: Lion King, The (2-disc SE)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Maar vallen de Amerikaanse stemmen van Timon en Pumbaa echt zo tegen? Dat zal dan inderdaad wel de eerste keer zijn dat ik liever de Nederlandse dan de Amerikaanse stemmen hoor.
    Ik vind van niet. Ik prefereer de Amerikaanse stemmen juist weer heel erg boven de Nederlandse. Ik vind die Belgische accenten van Timon en Pumbaa hoogst irritant en het past ook voor geen meter bij de film vind ik.
    Timon en Pumbaa zijn 'aparte' personages, en daarom is het ook zo leuk dat ze 'aparte' stemmen hebben gekregen in het Nederlands. Tuurlijk zijn ze in het Engels ook tof, maar dit zijn toch echt de enige twee waar ik liever de Nederlandse (of liever gezegd, Belgische :wink: ) stemmen hoor.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik vond The Lion King dus helemaal niks.
    Mag ik vragen waarom?
    Dat mag, alleen wil ik niemand overtuigen dat het een slechte film is hoor. Het zal wel een goede film zijn maar ik heb altijd wat moeite met Disney gehad (zal wel vanwege de brave blauwogige clichevolle en erg traditionele verhaallijnen zijn). Ik heb de film in november 1994 gezien en toen met een 4.5 beoordeeld met als opmerkingen matig amusement, tekeningen niet best, verhaal niet interessant, stemmen zijn wel okay.

    Maar ik kan er best mee leven dat iedere andere dvd-liefhebber de film geweldig vind. Het verbaast me alleen.

  25. #50

    Standaard Re: Lion King, The (2-disc SE)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik vind van niet. Ik prefereer de Amerikaanse stemmen juist weer heel erg boven de Nederlandse. Ik vind die Belgische accenten van Timon en Pumbaa hoogst irritant en het past ook voor geen meter bij de film vind ik.
    Heb je 100 % gelijk in. Eén opmerking echter, "Belgische" stemmen bestaan niet. Het zijn Vlaamse, Franse of Duitse stemmen. Belgisch is geen taal (thank goodness...)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •