Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 136 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    super release, en door de actie van MACRO ook nog eens goedkoop !

    wat een zalige release is dit. die extra song voegt wel iets toe, maar het hebben van een veel betere beeldkwaliteit en super geluid vergeleken met mijn grijs gedraaide videoband is toch wel sfeer verhoogend. en de extra's zijn ook de moeite waard. alleen dat spel "grab a grub" vind ik slecht. dan is zelfs dat spel bij DINOSOUR beter gedaan. maar ja, je kan niet alles hebben.
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  2. #77

    Standaard Blue Ray

    Disney heeft de compressie waarschijnlijk wat geforceerd om binnen 10 jaar deze dvd nogeens uit te kunnen brengen in blue ray disc formaat. Laat de kassa maar rinkelen! :wink:

  3. #78
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Ik had van de beeldkwaliteit toch net ietsjes meer verwacht ... ze is zeker niet slecht, maar er zijn al releases geweest waar het beter was. Het kleurenplaten is natuurlijk ook wel heel ongelukkig voor de MPEG2 compressie. De heel fleurige en kleurige scenes zagen er meestal zeer goed uit, maar van zodra er wat veel geel / rood / bruin in zat viel er me toch wat blokvorming op, niks wereldschokkends, maar op mijn LCD viel het toch wel op.

    Verder een zeer puike release !

    De titel van de film is zelfs The Lion King op de hoes en niet De Leeuwenkoning .... ze hebben bij Buena Vista denk ik eindelijk door hoe het moet !

  4. #79

    Standaard ondertiteling

    Perfecte dvd.........mooie uitvoering
    Alleen VERDOMDE JAMMER van die te hoge ondertiteling......
    Is daar bij BV dan helemaal niemand die daar op let ???????
    CUL8R

  5. #80

  6. #81

    Standaard

    Easter Egg gevonden: dvd Credits

    [spoiler:835d198d20]Ga naar het set up menu op disc 1 en druk met je pijl naar beneden onder het THX logo. Er verschijnt een film klapper (ook wel en actie klapper genoemd) druk op Enter.[/spoiler:835d198d20]

  7. #82

    Standaard

    het blijkt dus toch dat ik niet de enige ben die over het beeld wat te klagen heeft. ik wist niet echt wat er mee aan de hand was, maar het leek soms niet helemaal goed. echter kan dat ook zijn omdat ik niet heel erg veel disney's bekijk, en ik meer gewend ben aan de pixxar stijl, ala dinosaur, toy story of monstors inc. die zijn echt echt mooi getekend. ik had het idee dat de lion king soms niet helemaal in perspectief was getekend, en in die zin viel de film mij nogal tegen. maar dat is grotendeels ook een kwestie van smaak denk ik.

    het geluid, zeer zeker de dts heeft me echt doen verbazen zoals ik maar een paar keer eerder ben verbaasd, ongelofelijk mooi vond ik em. maar de betoverende muziek, met die mega mooie afrikaanse invloeden hielpen daar erg aan mee, en deden mij echt de rillingen over mijn rug lopen. zeker de mensen die zelf in afrika geweest zijn, vooral de zuid afrikaanse invloeden, waar ook paul simon op graceland op briljante wijze gebruik maakte, klinken duidelijk door. en ik ben echt verliefd geworden op deze muziek als ladysmith black mombaso, na ik in hartje qosa land heb mogen vertoeven. ik moet deze cd dan ook echt wel zelf hebben.

    het achtergeluid vond ik prachtig. ik las dat verschillenden daarover klaagde, dat het te hard zou zijn. echter vind ik persoonlijk het echtergeluid eerder te zacht bij de meeste titels dan te hard, en daar baal ik wel eens van. lion king was dus echt mijn track in die zin.

    het verhaal was een ander erg sterk punt. echter kwam het geheel nogal sterk overeen met een andere disney, namelijk dinosaur. echter was the lion king wel eerder dus zal het eerder andersom zijn, maar omdat ik the lion king destijds nooit heb gezien, en dinosaur wel ervaarde ik het wel zo, maar des al niet te min, prachtig.

    de extra's, zijn inderdaad een hele karrevracht. te veel om allemaal te bekijken, wou ik haast zeggen. echter staat binnenin de hoes dat can you feel the love tonight in de versie dooe elton john op disc 1 te vinden is, mooi niet dus. maar de review geeft aan dat deze op disc 2 staat, die heb ik nog niet gezien.

  8. #83

    Standaard

    Heb vanmidddag de Nl gesproken versie gekeken. Ben er zeer tevreden over. Ook nog even wat extra's van disc 1 gekeken en zag er ook allemaal leuk uit. ben tevreden over het beeld en geluid. ga van de week de Engels gesproken versie en ben benieuwd naa het geluid. Een mooie uitgave van Disney. Kijk nu al uit naar Alladin
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #84

    Standaard

    In de kartonnen hoes staat dat er een video clip van Sir Elton John op zou staan. Deze kan ik niet vinden. Wel een nummer met de kinderclub en de sing along song. Heeft iemand deze kunnen vinden?

  10. #85

  11. #86

    Standaard

    Onder welk werelddeel, weet je dat zo?

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    tweede dvd
    ja, dat klopt

  13. #88

    Standaard

    staat wel een review op deze pagina, kijk maar even.

  14. #89

    Standaard

    Vreemd trouwens dat deze film op de hoes de Engelse titel draagt en niet, zoals alle andere Disney DVD's, de Nederlandse versie.

    Niks mis mee, maar viel me even op.

    Robin

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W.
    Vreemd trouwens dat deze film op de hoes de Engelse titel draagt en niet, zoals alle andere Disney DVD's, de Nederlandse versie.

    Niks mis mee, maar viel me even op.

    Robin
    Ja, dat vind ik eigenlijk wel jammer. Nu heb ik "De Leeuwenkoning 2" en "The Lion King", beetje inconsequent.

  16. #91

    Standaard

    Daar ben ik eigenlijk wel blij mee. Eindelijk staat de originele titel een keer op de hoes. Dit gaan we niet veel meemaken bij Disney kan ik je voorspellen.
    Tenzij het nieuw beleid is natuurlijk, maar ik vrees van niet.

  17. #92

    Standaard

    maandag in huis gehaald bij frs (mét 10 euro korting én twee dagen eerder dan de release)
    sinds die dag al een stuk of vier keer gekeken.
    nog steeds helemaal weg van simba, nala en alle anderen.
    een grote tegenvaller was alleen het liedje 'morning report'.
    ik had stiekem een nieuwe 'can you feel the love tonight' verwacht,
    maar das misschien ook een beetje groen van mij...
    kortom; top! disney heeft me vorig jaar al blij gemaakt met
    beauty and the beast, nu met the lion king..
    als ze dan ook nog aladdin snel releasen, ben ik een gelukkig mens.. :wink:
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  18. #93

    Standaard

    De allerleukste Disney-classic wat mij betreft. Toen hij op video uit kwam hadden wij thuis nog geen videorecorder, dus heb de film een hele tijd niet gezien. De komende dagen moet dat maar even goedgemaakt worden dan.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    maandag in huis gehaald bij frs (mét 10 euro korting én twee dagen eerder dan de release)
    sinds die dag al een stuk of vier keer gekeken.
    nog steeds helemaal weg van simba, nala en alle anderen.
    een grote tegenvaller was alleen het liedje 'morning report'.
    ik had stiekem een nieuwe 'can you feel the love tonight' verwacht,
    maar das misschien ook een beetje groen van mij...
    kortom; top! disney heeft me vorig jaar al blij gemaakt met
    beauty and the beast, nu met the lion king..
    als ze dan ook nog aladdin snel releasen, ben ik een gelukkig mens.. :wink:
    Can you feel the love tonight is een van de beste film nummer ooit voor mij!!! Die is ECHT goed!!

    Morning report is wel melig maar niet bijzonder.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    kan iemand mij vertellen of de DTS track van de NL versie het waard is om de dvd nogmaals te kopen (ik heb de R1 versie al).

    Topfilm! 8)
    bedoel je de Nederlandse DTS track? Die is er namelijk niet :S

    Of bedoel je (en dat lijkt me wel) dat de R1 versie alleen 5.1 heeft. De opnieuw gemixte versie is iig VEEL beter dan de oude mix!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    kan iemand mij vertellen of de DTS track van de NL versie het waard is om de dvd nogmaals te kopen (ik heb de R1 versie al).

    Topfilm! 8)
    bedoel je de Nederlandse DTS track? Die is er namelijk niet :S

    Of bedoel je (en dat lijkt me wel) dat de R1 versie alleen 5.1 heeft. De opnieuw gemixte versie is iig VEEL beter dan de oude mix!
    Maar is de Engelse DTS track van de NL editie een stuk beter dan de Engelse DD5.1 track van de R1 editie...?


  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Maar is de Engelse DTS track van de NL editie een stuk beter dan de Engelse DD5.1 track van de R1 editie...?
    Waarschijnlijk niet. Het verschil tussen een DD track (mits hoge bitrate 448 kb/s) en een DTS track (halfbitrate 754 kb/s) is meestal niet zo heel groot.

  23. #98

    Standaard

    Heb de DVD via de fluisteraktie gekregen en vrijwel direkt gekeken
    Ondanks dat het geluid via de achterspeakers inderdaad soms een beetje hard was kan ik niets anders zeggen dan het geluid overweldigend is !! om over de film nog maar te zwijgen ... kippuuuuuuuhvel

    Verder prima recensie !!
    5 Star Trader | SafeTrader - 583 deals and counting !!
    If Martians fell from the sky, what would that do to God? Would we put the weapon down, or aim it up at the sky?
    To the movies

  24. #99

    Standaard

    Super DVD hoor .... alleen jammer dat mijn receiver geen DTS ondersteunt en dat ik dus niet weet hoe die versie klinkt

    Alleen 1 klein minpunt .. als je hem in het Nederlands zet dan is bij het openingslied van de film, zodra Simba omhoog wordt gehouden zeg maar, het geluid niet goed. De stem is steeds iets te vroeg zodat het totaal niet klinkt. Is dit iemand al opgevallen?

    Voor de rest alleen maar lof hoor!

  25. #100

    Standaard

    Prachtige DVD, erg goed geluid! Dit is toch wel mijn pronkstuk uit mijn collectie geworden. Gisteravond voor de 2e keer gekeken en weer kippenvel gekregen (vooral bij de de End Roar!)

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •