De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Di-rect in Indonesia [DVD]

    Di-rect in Indonesia [DVD]

    De Haagse band Di-rect zes dagen gevolgd tijdens een promotietour in Indonesië.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik zal echt never nooit een cd of DVD van ze kopen, maar ze maken wel goede muziek en ze verdienen het dan ook echt om in het buitenland succes te hebben

  3. #3

    Standaard

    Ik vind de muziek van Di-rect zwaar bagger en daarom zal ik al nooit iets van ze kopen. Afgezien van dat lijkt me deze dvd ook nog eens zwaar bagger. Ik vind eerlijk gezegd bijna 90% van alle dvd's die gaan over meegaan met een band op een tour zwaar bagger. Alleen als het echt iets interessants is moeten ze zoiets uitgeven, maar hou het maar liever bij volle concerten van bands, want daar gaat het toch uiteindelijk om. Kortom verspil in mijn ogen niet tijd aan dit soort dingen, maar aan het op dvd zetten van concerten.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Ik vind de muziek van Di-rect zwaar bagger en daarom zal ik al nooit iets van ze kopen. Afgezien van dat lijkt me deze dvd ook nog eens zwaar bagger. Ik vind eerlijk gezegd bijna 90% van alle dvd's die gaan over meegaan met een band op een tour zwaar bagger.
    Volgens mij vind je het behoorlijk bagger
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Ik vind de muziek van Di-rect zwaar bagger en daarom zal ik al nooit iets van ze kopen. Afgezien van dat lijkt me deze dvd ook nog eens zwaar bagger. Ik vind eerlijk gezegd bijna 90% van alle dvd's die gaan over meegaan met een band op een tour zwaar bagger.
    Volgens mij vind je het behoorlijk bagger
    Nee hoor valt wel mee :wink:
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  6. #6

    Standaard

    Even een vraagje dat verder niets met dit onderwerp te maken heeft, maar ik vraag het toch maar even. Hoe doe je zo'n stukje tekst of zoiets dat elke keer erbij komt te staan als je ergens op reageert? Iemand had zag ik hier een kort stukje tekst uit de film Magnolia. Hoe zet je dat neer? En zo'n fotootje erbij, hoe installeer je die?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Even een vraagje dat verder niets met dit onderwerp te maken heeft, maar ik vraag het toch maar even. Hoe doe je zo'n stukje tekst of zoiets dat elke keer erbij komt te staan als je ergens op reageert? Iemand had zag ik hier een kort stukje tekst uit de film Magnolia. Hoe zet je dat neer? En zo'n fotootje erbij, hoe installeer je die?
    Als je op iemand reageert druk je op "quote" ... die knop staat bij een bericht.

    Stukje tekst uit magnolia.. als je de mijne bedoelt kan je gewoon invullen bij jouw profiel. Daar heb je ruimte voor onderschrift. De knop jouw profiel staat gewoon tussen al die knoppen van mijn berichten, terug naar dvd.nl enzovoort.

    Een fotootje kan je geloof ik ook plaatsen bij jouw profiel, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

    Hoop dat ik je voldoende geinformeerd heb, anders PM me even, dan kunnen we deze thread schoonhouden voor de Di-rect dvd.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  8. #8

    Standaard

    Ach voor die 2,50 euro een maandje of wat geleden wilde ik t videoclipje wel in huis hebben (vond t wel een aardig plaatje). Heb m alleen nog nooit in m'n speler gestopt... :wink:

  9. #9

    Standaard

    Di-rect vind ik persoonlijk dus egt helemaal nix. Ik zou ook nooit iets van ze kopen.

  10. #10

    Standaard

    Hehe, ik ben volgens mij de enige Nederlander die voor deze review nog nooit van Di-rect gehoord had.

    En het zegt me nog steeds weinig eigenlijk.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Hehe, ik ben volgens mij de enige Nederlander die voor deze review nog nooit van Di-rect gehoord had.

    En het zegt me nog steeds weinig eigenlijk.
    Ik ben jaloers op je Nathan. Ik wou dat ik er nog nooit van gehoord had.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  12. #12

    Standaard

    Di-WHO?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •