Pagina 1 van 23 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 567 worden weergegeven.

Discussie: the matrix box

  1. #1

    Standaard the matrix box

    der komt een box uit, regio 2
    met the matrix 1,2en3
    weet er iemand hier al meer over?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #2

    Standaard Re: the matrix box

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank
    der komt een box uit, regio 2
    met the matrix 1,2en3
    Hoe weet jij dat?
    There is only one real truth: causality!...

  3. #3

    Standaard

    van iemand die alles v dvds afwist
    het komt er 100% zeker
    maar info is nog niet geweten
    de watchowski brothers of hoe noemen ze, hebben zelf gezegd dat er ne box aankomt

    daarom koop ik perse niet the matrix reloaded
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #4
    KAY
    Guest

    Standaard

    dat had ikzelf ook al gedacht, daarom heb ik reloaded ook nog niet gekocht.

  5. #5

    Standaard

    Natuurlijk komt er van zo'n triologie een box. (dat zal ook wel met TLotR gebeuren) Maar ik heb reloaded (en 1e Matrix) wel gekocht.
    Als de box er komt zal dat wel ergens halverwege 2004 zijn. Dan zal ik wel bekijken of zo'n ding de moeite waard is. Zo ja, verpats ik de losse delen.

  6. #6

    Standaard

    Ik wacht ook op de box, tenminste als deel drie een stuk beter is dan deel 2. Anders hou ik het bij deel 1.

  7. #7

    Standaard

    Same here, ik wacht ook op de box.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  8. #8

    Standaard

    Volgens The Digital Bits (en zij zijn erg betrouwbaar qua info) zal de box uitkomen nadat de drie delen zijn uitgebracht [waarschijnlijk bedoelen ze hier wel de dvd-release!]. In de USA is de special edition van de eerste film inderdaad gecancelled vanwege die box.
    De echt interessante extra's zijn dan ook weerhouden van de release die nu verkrijgbaar is (een MTV-parodie als extra lijkt mij alleszins enkel maar
    bijgesleurd opvulsel om dat tweede schijfje te kunnen verantwoorden, enkel "The freeway chase" kan als valabel supplement gelden)
    De huidige uitgave is ook niet aangekondigd als zijnde een special edition maar gewoon een 2-disc set.
    Het komt dus neer op dubbelkopen ofwel slikken en wachten....

  9. #9

    Standaard

    Is dit gewoon niet keihard genaaid worden. Ik koop nu gewoon de 3 losse dvd's en dan komt er strax een grootte uitgave met veel meer extra's. Brengen ze geen revisited uit van Reloaded en Revolutions?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vikash
    Is dit gewoon niet keihard genaaid worden. Ik koop nu gewoon de 3 losse dvd's en dan komt er strax een grootte uitgave met veel meer extra's.
    Ja, zo gaat het altijd. Het is aan jou om je te laten naaien of te wachten op de box.

  11. #11

    Standaard

    ik koop ze toch wel los en de box ook wel
    Kan niet wachten
    Nog maar 3 weken eer de film er is
    Ikran is not horse!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vikash
    Is dit gewoon niet keihard genaaid worden. Ik koop nu gewoon de 3 losse dvd's en dan komt er strax een grootte uitgave met veel meer extra's.
    Ja, zo gaat het altijd. Het is aan jou om je te laten naaien of te wachten op de box.
    Ja maar dit is niet echt aangekondigd ofzo zoals de LOTR boxen

  13. #13
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Who cares of het aangekondigd is, logisch denkend aan het geld ligt het voor de hand dat ze de Matrixformule uitwringen voor iedere cent. Dus die box komt er wel want er zijn volksstammen die 20 keer dezelfde film kopen vanwege het geluid, beeld of extra's en zelfs de verpakking. Dus show me the money....
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  14. #14

    Standaard

    ik heb em gewoon gekocht, reloaded. fantastisch. en het 9 uit 10 gebleken dat de boxen gewoon de bekende dvd's zijn en een kartonnetje eromheen. zal nu ook wel zo zijn. dus geen nieuwe extra's ofzo.

    gaan ze ook doen met blade 1 en 2. gebeuren doet het toch, wel of niet aangekondigd idd. maakt mij niet zoveel uit. die ene uit de 10 voor mij is dus Alien. ik heb de oude box maar verkocht omdat die nieuwe versie toch wel enorm is...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  15. #15
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ik koop ook reloaded niet. Allereerst omdat ik het een ***film vond, en als Revolutions niet veel beter is ik die films snel vergeet en mijn Matrix+Revisited in de kast laat staan, en anders omdat ik ook een leuke trilogy box verwacht.

    LotR vraag ik me toch af of daar van de extended versies een box komt, ik denk dat die box dan zo prijzig zal zijn dat maar weinig mensen het er nog voor neer zullen tellen.....

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V
    *knip*
    LotR vraag ik me toch af of daar van de extended versies een box komt, ik denk dat die box dan zo prijzig zal zijn dat maar weinig mensen het er nog voor neer zullen tellen.....
    Peter Jackson lijkt me zowiezo niet iemand die deze films laat uitmelken. Er is al meer dan genoeg keus voor de fans en het is allemaal van te voren aangekondigd, dus als er een trilogybox zou uitkomen lijkt 't me dat die de bioscoopversies of de EE's zouden bevatten, maar niet met alle extra's erbij.

    Maar oké, om weer on-topic te gaan. 'keb zojuist Reloaded via een ruil bemachtigd en ik ben er helemaal blij mee. De box zal ik later ook wel aanschaffen en dan doe ik Reloaded (en als ik 'm heb Revolutions) wel weer weg ofzo.

    Is het eigenlijk al bekend wanneer de trilogybox uit zal komen? Of is wordt daar nog over gespeculeerd? Zou me 't beste lijken als 'ie tegelijk met Revolutions uitkomt, maar dat zal wel niet zo zijn.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vikash
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vikash
    Is dit gewoon niet keihard genaaid worden. Ik koop nu gewoon de 3 losse dvd's en dan komt er strax een grootte uitgave met veel meer extra's.
    Ja, zo gaat het altijd. Het is aan jou om je te laten naaien of te wachten op de box.
    Ja maar dit is niet echt aangekondigd ofzo zoals de LOTR boxen
    Het lijkt me eigenlijk meer dan logisch dat de Matrix Trilogie in een box uitkomt.
    Vooraf was al bekend dat er 3 films gemaakt zouden worden (okay, afhankelijk van het succes van deel 1 uiteraard).
    Dus dat er een box komt lijkt me duidelijk...

    Mzzls.
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  18. #18
    Mathijs
    Guest

    Standaard Boxen

    Ik persoonlijk koop alleen een box als ik cker weet dat er niet nog meer delen uit komen. (zoals bij Matrix, LotR & Star wars)

    Kijk bijvoorbeeld naar James Bond, koop je mooie box met de eerste 20 en dan kan je deel 21 er mooi naast zetten.

    Mathijs

  19. #19

    Standaard

    ...ja, maar wie zegt dat Bond #21 het laatste deel is? Er wordt nu al gezocht naar een nieuwe James Bond, dus het lijkt me sterk dat meer delen uitblijven.

    Naar mijn mening is het erg onzinnig om te wachten met het kopen van een film die je graag op DVD wil hebben, omdat de kans bestaat dat er een boxset uitkomt. Indien de box er niet komt koop je de film namelijk alsnog, en indien er box er wel komt wacht je maanden met het in huis halen van de film...

  20. #20

    Standaard

    Wat ik mij afvraag, en dat is dan gericht aan degenen die de aankoop van Matrix Reloaded uitstellen vanwege een trilogie-box die in de toekomst uitkomt met dan naar verwachting meer bonus materialen en featurettes: Hoe vaak KIJKEN jullie die extra's dan? Want hoewel ik bij de keuze tussen een kale versie en de special edition ook vrijwel altijd voor de S.E. kies, is mijn ervaring dat ik de extra's hoogstens 1 keer kijk, en vaak niet eens alles ervan.

    Uiteindelijk is voor mij het belangrijkst dat de film zelf er met goede kwaliteit beeld en geluid op staat, want die kijk ik wel vaker. Ik heb meerdere DVDs in mijn collectie met commentaartracks die ik nog nooit beluisterd heb. Ik heb dus de Matrix Reloaded DVD gekocht, ik heb de extra's bekeken, en ben blij met de MTV Movie Awards spoof omdat ik die erg leuk vind. En verder kunnen die extra's mij allemaal eigenlijk niet zo boeien. Leuk om een keer te zien, en daarna waarschijnlijk nooit meer.

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Weet je het gaat mij eigenlijk helemaal niet om de extra's van de matrixfilms maar om het feit dat de tweede eigenlijk gewoon bagger was. De eerste was wel aardig met vernieuwende effecten. De derde kan of beter worden of het schip laten zinken, we shall see.
    Ik wil gewoon weg niet bakken geld storten in een produkt waar ik twijfels over heb, dan wil ik mogelijk 1x een editie kopen. want er komt zoveel beters aan de komende tijd dat ik Matrix reloaded zonde van mijn centen vind.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  22. #22

    Standaard

    De specials van LOTR:FOTR heb ik toch wel een keer of 12 gezien (De film 25 keer)

  23. #23

    Standaard

    Bij mij is het helemaal erg, ik koop altijd liever een dvd als ie een S.E. met veel extra's of een extra schijfje, maar ik heb volgens mij meer dan de helft van mijn extra's niet gezien . En die extra's een tweede keer bekijken, doe ik denk ik ook niet. Vandaar dat ik maar de gewone Alien box laatste gekocht heb.

  24. #24

    Standaard

    Ik ken het helemaal .
    Ging laatst een kijken wa ik nog moest kijken: kwam op een schijfje of 15 uit ...... Das wel ernsig veel voor mij .
    En daar zijn er laatst weer 5 bijgekomen: de LOTR TTT EE (extra's disc 4+5 al gezien) en vandaag Moulin Rouge gekocht alla 2 discs .
    En dan zometeen bestelling plaatsen voor POTC wat weer 2 nieuwe discs is.
    Ofwel: ik koop harder dan ik kijk .
    En toch moet ik de box van Matrix hebben 8)

  25. #25

    Standaard

    Deze box is het kopen niet waard.

    Je kan het best gewoon Reloaded en Revolutions laten liggen wat een k@#&*films waren dat.

Pagina 1 van 23 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •