Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223
De resultaten 551 tot 567 van 567 worden weergegeven.

Discussie: the matrix box

  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Hoop op een digi
    ik hoop op een Steelbook/steelcase als is het alleen maar omdat jij em dan weer moet kopen Mr steelbook
    nee maar een digipack zou leuk zijn, maar steelbook/case zou ik ook cool vinden :wink:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #552

    Standaard

    Ik heb al 3x The Matrix, wil niet nog meer :P

  3. #553

    Standaard

    is deze box nog ergens anders goedkoper te krijgen want bij Amazon is die 100 euro? (heb nog geen tijd gehad om deze hele topic door te lezen).
    Bv dank,

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh
    is deze box nog ergens anders goedkoper te krijgen want bij Amazon is die 100 euro? (heb nog geen tijd gehad om deze hele topic door te lezen).
    Bv dank,
    de R2??
    heb de R1 namelijk voor $ 33,- (excl. verzenden) gekocht bij pacific
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #555

    Standaard

    Ok, dat nieuwe boxje met één dvd per film is gereleased. Kan iemand me vertellen of er gebruik is gemaakt van de nieuwe transfers zoals in de 10 dvd box?

  6. #556

    Standaard

    Hij is inderdaad uit. Digipack. Heb alleen Revolutions en Reloaded los in de winkel zien staan, The Matrix zelf niet. Op zich best een aardige box.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom
    Ok, dat nieuwe boxje met één dvd per film is gereleased. Kan iemand me vertellen of er gebruik is gemaakt van de nieuwe transfers zoals in de 10 dvd box?
    Ik had hem gisteren even in mijn handen en ik had de indruk dat het gewoon de oude dvd's waren.

  8. #558

    Standaard

    ik heb de 3disc digipack vandaag gekocht en the matrix bevat de dvd uit de 10disc special editon (zie ik aan de layout van de cd zelf), maar reloaded en revolutions bevatten dezelfde dvds die ook los uitgeven waren toen ze net uitkwamen.

    Hebben ze dan bij mij de verkeerde uitgaves erin gedaan? of moet ik geluk hebben dat ze bij mij de verkeerde dvd van deel 1 erin hebben gedaan zodat ik nu de nieuwe transfer heb van the matrix?

    Ik hoop op reactie want als reloaded en revoluition ook de dvds uit die 10disc moeten bevatten dan ga ik zo snel mogelijk terug naar de winkel

  9. #559

  10. #560

    Standaard

    zou best kunnen dat reloaded en revolutions hetzelfde waren maar ingeval de layout (sticker) op d cdschijf zelf is van the matrix net zoals in de box met ook als titel

    1. the matrix

    maar de andere 2 hebben de layout van de ouwe uitgaves erop geprint zonder nummers ervoor

  11. #561

    Standaard

    Hey jongens,

    Hierbij bevestig ik wat er hier eerder geschreven is: de dvd van The Matrix is die uit de "The Matrix Collection" (dus de nieuwe transfer), bij de andere films gaat het om de één jaar oudere uitgave, die uit de "2 Disc Edition". Qua beeld zijn de verschillen voor de twee laatste films verwaarloosbaar, wat het wel "jammer" maakt, maar zeker niet "erg".

  12. #562

    Standaard

    ha tom, bedankt! ik was hier al een beetje bang voor maar inderdaad het is niet zo "erg". Op een dag koop ik misschien wel The Ultimate Matrix Collection...

  13. #563

    Standaard

    Ik heb de tien disc box hier gezien (lichte beschadiging) voor 40 euro. Alleen ben ik bang dat het hier alleen om Spaanse Subs gaat, want ik zit ik gran canaria.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #564

    Standaard

    Hmm, in Nederland kost ie bij de FRS nu ook 40 euro hoor. De LE met beeldje .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  15. #565
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom
    Hey jongens,

    Hierbij bevestig ik wat er hier eerder geschreven is: de dvd van The Matrix is die uit de "The Matrix Collection" (dus de nieuwe transfer), bij de andere films gaat het om de één jaar oudere uitgave, die uit de "2 Disc Edition". Qua beeld zijn de verschillen voor de twee laatste films verwaarloosbaar, wat het wel "jammer" maakt, maar zeker niet "erg".
    Bedankt voor de info. Leuke box voor degenen die ze nog steeds niet hebben Wel WEEEEER geen DTS! Zal er ook wel nooit meer van komen ben ik bang...

  16. #566

    Standaard

    Iemand enig idee of de LE 10 disc met beeldje nog ergens te krijgen is?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  17. #567

    Standaard

    Wel nog aan de dure kant, maar hier is die wel onder andere te vinden.

    http://www.veronicafilmshop.nl/home....en&show=detail
    The Superman Returns

Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •