Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 31 van 31 worden weergegeven.

Discussie: Pi

  1. #26

    Standaard

    Iemand deze titel al gezien op R2 NL?



    Simon

  2. #27

    Standaard

    Komt pas 26 augustus uit op dvd in NL.

  3. #28

    Standaard

    Al bekend wat voor extra's er op het schijfje komen? Of zijn deze exact hetzelfde als bij de R1?
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  4. #29

    Standaard

    Weet iemand of ik deze nog kan uithalen op regio 2? Ik heb zelf de regio 1, maar wil graag een regio 2 aan iemand kado doen. Volgens medewerker bij MM wordt deze niet meer gedrukt

  5. #30

    Standaard

    Heb me hier letterlijk ook de pleuris naar gezocht, mocht niet baten. Heel af en toe kom ik hem nog tegen op Koninginnedag ofzo. *Davidshadow13 slaat zich voor zijn kop dat hij hem niet meegenomen heeft voor 50 cent.

    Maar verder als er geen NL subs op hoeven te zitten maar wel regio 2, dan kan je bij amazon nog wel een tweedehands exemplaar vinden voor redelijke prijzen.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  6. #31

    Standaard

    Volgens mij heb ik de UK versie in de kast staan. PM me maar als je hem wilt overnemen of ruilen.

    Super goede film alleen ik kijk hem haast nooit meer.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •