Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 57 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik vind deze inderdaad ook niet echt mooi. dus ik zal voor de normale versie gaan. Dat heb ik ook bij lotr fotr gedaan en daar heb ik nu dus wel spijt van. Ik zou graag de argonath nog aanschaffen maar ik kan ze nergens vinden. Advies aan jou is dus wel: wil je ze hebben, koop dan de gift set want de beeldjes los kom je bijna niet aan...

    Jimmy
    ADDICTION
    Ook ik ben Safetrader en MegaStartrader

  2. #27

    Standaard

    voor mij Zonder beeldje,met beeldje is het gewoon te duur

  3. #28

    Standaard

    ik ga niks van TTT kopen

    Bespaar ik mooi weer flink wat geld op iets dat ik toch niet bekijk

  4. #29

    Standaard

    Sorry hoor.... maar dat beeldje van Gollum (fan of niet) is echt te lelijk voor woorden Ik heb vorig jaar gelukkig wel de versie met the Argonouths gehad met kerst en die vind ik op dit moment meer dan voldoende :P

  5. #30

    Standaard

    Waarschijnlijk koop ik de versie zonder beeldje maar ik wacht het even af tot deze versie in de winkel staat: ik wil eens zien hoe ze er in het echt uitzien. Vanwege de verzamelaarswaarde hoef je dit soort dingen niet te kopen nee: er worden er over de hele wereld misschien wel enkele honderdduizenden van verkocht! Maar goed, als het nu een mooi stuk is voor op de dvd-kast dan zou ik dat het verschil wel waard vinden.

  6. #31

    Standaard Re: Get real

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingo Deswert
    Als het inderdaad zo is dat je mét de beeldjes er een 5e disk bijkrijgt, dan koop ik die met de beeldjes en mag je mijn beeldje voor een vriendeprijsje overnemen...
    Daar hou ik je aan!!!! :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  7. #32

    Standaard

    Even ter herrinnering hoe het er ook al weer uit ziet :wink:


  8. #33

    Standaard

    Wat betreft de 5e disc; is dat niet alleen voor de R1 versie? Volgens mij had de R2 NLO geen 5e disc erbij zitten, of heb ik dat nu verkeerd?

    En als dat wel zo was, dan was degene die bij de R1 zat de zogenaamde SE van degene die bij de R2 zat. Zo, volgen we 't nog? Maar oké, 't wordt ook duidelijk vermeld op het hoesje van de 5e disc: "Special Edition National Geographic Beyond the Movie DVD featuring 2 previously unreleased featurettes and a photo gallery." De NGC dvd die ik bij de MM had zien liggen had ook inderdaad deze paar extra's niet.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  9. #34

    Standaard

    Ik ga voor de versie met de beeldjes. Ik ga er anders later spijt van hebben als er bij de derde film ook nog zo'n collector's item zit, en ik heb ze niet alledrie...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blaatmaster
    Ik vind deze inderdaad ook niet echt mooi. dus ik zal voor de normale versie gaan. Dat heb ik ook bij lotr fotr gedaan en daar heb ik nu dus wel spijt van. Ik zou graag de argonath nog aanschaffen maar ik kan ze nergens vinden. Advies aan jou is dus wel: wil je ze hebben, koop dan de gift set want de beeldjes los kom je bijna niet aan...
    Bij Fnac in Antwerpen staan er anders nog een stuk of drie, mét Argonath.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #36

    Standaard

    Ik ga voor de R1 met extra dvd over Gollum en dus niet vanwege het beeldje van Gollum want dat vind ik een kitch object (het lijkt wel een laaf!) 8)

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Wat betreft de 5e disc; is dat niet alleen voor de R1 versie? Volgens mij had de R2 NLO geen 5e disc erbij zitten, of heb ik dat nu verkeerd?
    Dat klopt, maar dat had met rechten te maken.
    Deze bonus disc zal dit keer wel bij de Regio 2 giftset zitten. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #38

    Standaard

    ik ga voor de 4 disc zonder beeldjes .
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  14. #39

    Standaard

    Het gaat me een rib uit m'n lijf kosten, maar ik ga waarschijnlijk voor de R1 met beeldje(s).

    De standaard-versie hiervan koop ik wel op R2, maar voor de zekerheid (net iets beter geluid, zekerheid van beste/hoogste kwaliteit (9 van 10x is R1 kwalitatief beter (commentaar mag starten )) kies ik voor de R1. Dat ik daarbij voor de versie incl. beeldje(s) kies is zoals Werner al zei: 'Straks krijg ik er spijt van'. Ook al is de beeldjes-versie 20 pond ( ) duurder.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dat klopt, maar dat had met rechten te maken.
    Deze bonus disc zal dit keer wel bij de Regio 2 giftset zitten. :wink:
    Ah, oké. Ik ga denk zowiezo wel voor de R1, omdat ik van deel 1 ook de R1 heb. De zogenaamde SE's koop ik wel zodra ze bij Play weer voor 7,99 weggaan.

    Blijf 't zonde vinden dat ze voor Gollum zijn gegaan ipv de Two Towers.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  16. #41

    Standaard Re: Get real

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingo Deswert
    Ga weg. Het gaat toch om de films en de vele extra's? Wat kunnen mij die (kitscherige?) beeldjes schelen?
    Daar ligt nou net het probleem. In tegenstelling tot de balpen of sleutelhanger die je soms krijgt bij aankoop van een dvd zijn de beeldjes
    1) helemaal niet kitscherig
    2) hun prijs momenteel waard
    3) collector's items die in de (nabije) toekomst voor veel geld van eigenaar zullen wisselen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet
    punt 1 t/m 3 klopt niet helemaal. je moet zekers 2 tot 3 tientjes meer betalen voor die box met beeldje. ze worden gemaakt voor zeg???? 50 cent, 1euro tussenhandel, enz. je wordt dus genaaid.
    Dat is net wat ik bedoel. Ze worden niet gemaakt voor 1 Euro. Ze worden gemaakt door WETA. Dat is hetzelfde als een Carravagio kitsch noemen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet
    ze worden niet veel meer waard dan dat je ervoor moet betalen hoor, ga maar niet vanuit dat ze na 10 jaar opeens 100 euro meer waard zijn of zoals velen zullen hopen honderden euro's.
    Bovendien is hun aantal, net als met elk WETA-beeldje, gelimiteerd.
    Elk gelimiteerd beeldje stijgt sowieso in waarde.
    De Balrog en Ringwraith beelden van WETA worden ondertussen geschat op het dubbel tot driedubbele van hun waarde. (Tenminste, als er kandidaat-verkopers te vinden zijn)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet
    maar ook dat is mijn mening. maar voor eenieder die ze wel willen hebben hebben gelukkig een andere mening die ik respecteer.
    Ik probeer niemand te overtuigen om de set met de beeldjes aan te schaffen.
    Ik probeer wel iedereen ervan te overtuigen dat de bijgevoegde beeldjes hun prijs zeker waard zijn. Het zijn geen gimmicks. Het zijn kleine kunstwerkjes.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  17. #42

    Standaard Re: Get real

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingo Deswert
    Ga weg. Het gaat toch om de films en de vele extra's? Wat kunnen mij die (kitscherige?) beeldjes schelen?
    Daar ligt nou net het probleem. In tegenstelling tot de balpen of sleutelhanger die je soms krijgt bij aankoop van een dvd zijn de beeldjes
    1) helemaal niet kitscherig
    2) hun prijs momenteel waard
    3) collector's items die in de (nabije) toekomst voor veel geld van eigenaar zullen wisselen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet
    punt 1 t/m 3 klopt niet helemaal. je moet zekers 2 tot 3 tientjes meer betalen voor die box met beeldje. ze worden gemaakt voor zeg???? 50 cent, 1euro tussenhandel, enz. je wordt dus genaaid.
    Dat is net wat ik bedoel. Ze worden niet gemaakt voor 1 Euro. Ze worden gemaakt door WETA. Dat is hetzelfde als een Carravagio kitsch noemen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet
    ze worden niet veel meer waard dan dat je ervoor moet betalen hoor, ga maar niet vanuit dat ze na 10 jaar opeens 100 euro meer waard zijn of zoals velen zullen hopen honderden euro's.
    Bovendien is hun aantal, net als met elk WETA-beeldje, gelimiteerd.
    Elk gelimiteerd beeldje stijgt sowieso in waarde.
    De Balrog en Ringwraith beelden van WETA worden ondertussen geschat op het dubbel tot driedubbele van hun waarde. (Tenminste, als er kandidaat-verkopers te vinden zijn)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet
    maar ook dat is mijn mening. maar voor eenieder die ze wel willen hebben hebben gelukkig een andere mening die ik respecteer.
    Ik probeer niemand te overtuigen om de set met de beeldjes aan te schaffen.
    Ik probeer wel iedereen ervan te overtuigen dat de bijgevoegde beeldjes hun prijs zeker waard zijn. Het zijn geen gimmicks. Het zijn kleine kunstwerkjes.
    Mischien dan ook wel, maarja, wat je al zegt mbt de waarde. je moet er wel een koper voor vinden. en zolang die eerste van FOTR nog steeds te kust en te keur bij de diverse winkels ligt, zal daar nog niet direkt verandering in komen, maar nogmaals, is mijn mening. Mensen die het graag willen hebben, moeten zich niet laten leiden door andere meningen, en zekers niet die van mij.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  18. #43

    Standaard

    In amerika komt ook een mooie gebonden hardcover uit van het boek met 2 gelimiteerde beeldjes!

    mischien nog iets voor de verzamelaar(s)?

    Link: http://www.houghtonmifflinbooks.com/...eNumber=688946

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    In amerika komt ook een mooie gebonden hardcover uit van het boek met 2 gelimiteerde beeldjes!

    mischien nog iets voor de verzamelaar(s)?

    Link: http://www.houghtonmifflinbooks.com/...eNumber=688946
    Deze boeksteunen zijn ook los te koop. onder andere hier : 35mmcollectibles
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  20. #45

    Standaard

    nou,ik ben er toch aan uit gekomen!!!
    het wordt dus toch de 5 disc versie met het beeldje!!! :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  21. #46

    Standaard

    ik ga voor de versie zonder beeldjes. Dit wegens geld en dergelijke.
    Heb de eerste ook zonder beeldjes gekocht

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Misskiss
    ik ga voor de versie zonder beeldjes. Dit wegens geld en dergelijke.
    Heb de eerste ook zonder beeldjes gekocht
    Ik ook hoor. Beelden gaat het mij om, en wel die beelden die op het scherm komen.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Misskiss
    ik ga voor de versie zonder beeldjes. Dit wegens geld en dergelijke.
    Heb de eerste ook zonder beeldjes gekocht
    Ik ook hoor. Beelden gaat het mij om, en wel die beelden die op het scherm komen.
    In dit geval krijg je naast het beeldje van Smeagol ook extra beelden op je scherm, door de extra 5e dvd die er bij zit! :wink:
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  24. #49

    Standaard

    Ik ga voor de 4-disc!!!
    Gewoon omdat ik het niet waard vind om veel meer geld uit te geven aan zo'n beeldje. En de eerste heb ik ook zonder beeldjes gekocht dus...
    En nou heb ik dat geld over , dus kan ik daar weer andere geweldige films van kopen :wink:

  25. #50

    Standaard

    Ik ga voor de 4-disc!!!
    Gewoon omdat ik het niet waard vind om veel meer geld uit te geven aan zo'n beeldje. En de eerste heb ik ook zonder beeldjes gekocht dus...
    En nou heb ik dat geld over , dus kan ik daar weer andere geweldige films van kopen :wink:

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •