Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 57 van 57 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Hoe zit dat zoiezo met al die LOTR-crap. 4 DVD's voor 1 film??? Dat is toch niet normaal.
    Okay, een tweede DVD met wat extra's kan best leuk zijn, maar het moet ook niet veel gekker worden.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Hoe zit dat zoiezo met al die LOTR-crap. 4 DVD's voor 1 film??? Dat is toch niet normaal.
    Okay, een tweede DVD met wat extra's kan best leuk zijn, maar het moet ook niet veel gekker worden.
    oepsss
    ik ben bang dat er maar weinig mensen zijn hier op het forum die jou mening zullen delen!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Hoe zit dat zoiezo met al die LOTR-crap. 4 DVD's voor 1 film??? Dat is toch niet normaal.
    Okay, een tweede DVD met wat extra's kan best leuk zijn, maar het moet ook niet veel gekker worden.


    Zo zouden alle dvd releases moeten zijn!

    Ik ga in iedergeval gewoon voor de 4-disc omdat ik niks om een beeldje geef en het 1e deel heb ik ook de 4-disc gehaald zonder beeldjes.
    Four-Star Trader (236)

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Hoe zit dat zoiezo met al die LOTR-crap. 4 DVD's voor 1 film??? Dat is toch niet normaal.
    Okay, een tweede DVD met wat extra's kan best leuk zijn, maar het moet ook niet veel gekker worden.


    Zo zouden alle dvd releases moeten zijn!
    Als er tenminste wel gekozen kan worden ben ik 't hier helemaal mee eens. Voor de echte fan is 't toch leuk. Crap is 't zeker niet.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Hoe zit dat zoiezo met al die LOTR-crap. 4 DVD's voor 1 film??? Dat is toch niet normaal.
    Okay, een tweede DVD met wat extra's kan best leuk zijn, maar het moet ook niet veel gekker worden.
    oepsss
    ik ben bang dat er maar weinig mensen zijn hier op het forum die jou mening zullen delen!!
    Opinions are like assholes, everyone's got one...
    :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Hoe zit dat zoiezo met al die LOTR-crap. 4 DVD's voor 1 film??? Dat is toch niet normaal.
    Okay, een tweede DVD met wat extra's kan best leuk zijn, maar het moet ook niet veel gekker worden.


    Zo zouden alle dvd releases moeten zijn!
    Als er tenminste wel gekozen kan worden ben ik 't hier helemaal mee eens. Voor de echte fan is 't toch leuk. Crap is 't zeker niet.
    Okay, ik kan inderdaad wel begrijpen dat zoiets voor de fans een ultieme kans is om de collectie te vergroten, maar toch vind ik persoonlijk dat het soms wel lijkt dat de film ondergeschikt lijkt te worden aan alle dingen die er om heen worden verzonnen om de fans uit te buiten. Dit is gewoon mijn mening en ik wil hier niemand persoonlijk mee aan vallen ofzo.

  7. #57

    Standaard

    Zonder beeldjes!

    Ieder z'n smaak maar ik vind het reuze kitsch en het laatste beeldje eigenlijk lelijk. Als je iets op de boekenplank erbij wilt zetten......nou, koop het boek. Amazon.com heeft een mooie rode leatherette collector's edition staan. Prachtboek, spreek uit ervaring.

    of bij barnes & noble, bol.com etc etc, ik heb geen amazon aandelen

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •