Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 98 worden weergegeven.

Discussie: X-Men 2 (SE) [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Hoii weet iemand of x-man(deel1) ook al inmiddels te verkrijgen is in DTS versie net zoals X-man 2?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dieselboy
    Hoii weet iemand of x-man(deel1) ook al inmiddels te verkrijgen is in DTS versie net zoals X-man 2?
    Jazeker, onder de naam X-Men 1.5. Kijk in de recensie-sectie van deze site.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dieselboy
    Hoii weet iemand of x-man(deel1) ook al inmiddels te verkrijgen is in DTS versie net zoals X-man 2?
    Ja De X-Men 1.5 Versie
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  4. #29

    Standaard

    Ok bedankt...hij staat ook onder 'pricewatch'' heb ik net gelezen

  5. #30

    Standaard

    Wanneer is deze eigenlijk in de bios geweest ??
    greeetzzz to all of you! :thumb:

  6. #31

    Standaard

    van de zomer geloof ik(juli) en hij draaide 2 mnd geleden nog in pathe Utrecht.

  7. #32

    Standaard

    Één woord: Hebbûh!! 8)
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  8. #33

    Standaard

    ja precies maar klik maar ff op deze link.

    deze x-man box is echt vet! komt uit Begie?

    of komt deze ook gewoon in Nederland uit?

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dieselboy
    ja precies maar klik maar ff op deze link.

    deze x-man box is echt vet! komt uit Begie?

    of komt deze ook gewoon in Nederland uit?
    ff offtopic: Je kan ook gewoon je bericht wijzigen he?

    ontopic: Deze box komt hier ook uit. Het is de bovengenoemde xmen 2 2-disc in combinatie met xmen 1.5. Daarom heen gewoon een kartonnen hoes. Dus als je x-men 1.5 al hebt is de toegevoegde waarde niet veel, je kan dan beter gewoon de 2e film los aanschaffen.

    Ik hoop toch een beetje dat de mogelijkheid er komt de hoes apart te bestellen of iets dergelijks
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  11. #36

    Standaard

    Ik heb deel 1 nog niet dus koop deze box wel....ik ga altijd voor de DTS versie's

    maar ja straks komt deel 3 weer en dan komt er weer een box uit enz..

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dieselboy
    wel een mooie box hoesje. Jammer dat ik x-men 1.5 al heb.

    ik kan niet wachten totdat x-men 2 uitkomt.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Deze dvd komt zeker in m'n collectie alleen wat ik niet begrijp is dat er al waarderingen (cijfers) zijn gegeven voor deze dvd als hij nog niet eens in de winkel ligt.
    Ja... Dat is op z'n minst erg vreemd... Op deze manier lijkt het voor de zoveelste keer bevestigd te worden, dat er mensen zijn die de top-50 zo belangrijk vinden dat ze hem verpesten...

    Ooooh? Je hebt de regio-1 versie al gezien?....Tja... ga dan lekker op een Amerikaanse site stemmen!

  14. #39

    Standaard

    Toen deel 1 op dvd uitkwam gingen er al verhalen rond over X-2.. Heb de dvd niet gekocht met een box in het vooruitzicht.. Tadaaa.. maar nu komt er dus weer een X-3.. Is het nu verstandig om te blijven wachten of moet ik nu toch maar over de boeg...

    Normaal is December een dure maand.. Maar Oktober en November komen sinds de DVD vaak duurder uit

    - Reloaded (aangeschaft)
    - Lion King (aangeschaft)
    - X-2
    - Indiana Jones
    - TTT-EE
    brfffrrr.. Leuk met kerst in het vooruitzicht, maar zolang kan ik meestal niet wachten
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Op deze manier lijkt het voor de zoveelste keer bevestigd te worden, dat er mensen zijn die de top-50 zo belangrijk vinden dat ze hem verpesten...
    Zelf vind ik het ook nogal droevig dat sommige mensen dit doen. Aan de andere kant : waarom hen in de eerste plaats al de kans geven ? Waarom niet pas kunnen stemmen vanaf de releasedatum ?

  16. #41
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ik sluit mij aan bij Pat, ik heb de film in de cinema gezien en genoten (een van de betere sequels). Maar ik stem pas op deze dvd als ik het hele produkt heb gezien.
    Het hele stemmen is overigens wel vaker discutabel want waarvoor stemmen mensen. Als je straks 2 fast and 2 furious naast Casablanca SE zet zal je zien dat de eerste videopulp beter beoordeeld wordt als een echte filmklassieker die ook nog eens super opgelapt is voor een nieuwe generatie. Wat ik al gezien heb is de eerste een standaard uitgave en de ander een klassieker, maar ik kan nu al voorspellen welke beter gehonneerd wordt. Valse beoordeling dus.
    Ik denk zelf dat je de beoordeling moet splitsen in de film en de dvd als produkt. Een film kan bagger zijn maar een sublime dvd zijn uiteraard andersom ook. Mij valt op dat het medium dvd niet kan bestaan zonder de inhoud dat is namelijk de film, en alles erom heen zijn afgeleide zaken. Dus de beoordeling van de film is een essentieel onderdeel (maar extreem subjectief) en de beoordeling van de extra's zijn op hun eigen wijze belangrijk mits in de juiste context en tijdsperk bepaald (Dr. No wordt nooit DTS).

    En verder denk ik dat het eens leuk zou zijn om aan ieder die stemt een dossier te hangen van zijn stemgedrag in te zien door iedereen. Dan zie je meteen met wie je van doen hebt en hoeveel waarde je aan sommigen in hun stemgedrag hoeft te geven.
    En mogelijk gaan mensen dan eens wat subtieler om met hun stem, ik denk dat er dan meer 5-en en 6-en gaan vallen ipv 1-en & 10-tjes.

    Dit is geen aanval en ook niet zo bedoeld. Ook zou ik een aparte klassiekerklasse wel leuk vinden (Ben Hur, Casablanca, e.d.) zo dat de oudjes hun eigen waardering krijgen van mensen die ze wel waarderen en niet gekraakt worden door mensen voor wie veel geluid en explosies de norm is. Want het mooiste van DVD vindt ik de verkrijgbaarheid van een hoop oude titels die gerestaureerd worden en daardoor gered worden voor de toekomst.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  17. #42
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Ff een domme vraag, maar ben een beetje in de war. Wil zowel X-Men 1 als 2 hebben, dus een box lijkt me logisch. Volgens mij komt ie binnenkort uit (box met zowel 1 als 2). Klopt dat en/of is ie al uit en zo ja, hoe heet het?

    Beetje teveel x-men releases voorbij zien komen de laatste tijd, sorry

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Ff een domme vraag, maar ben een beetje in de war. Wil zowel X-Men 1 als 2 hebben, dus een box lijkt me logisch. Volgens mij komt ie binnenkort uit (box met zowel 1 als 2). Klopt dat en/of is ie al uit en zo ja, hoe heet het?

    Beetje teveel x-men releases voorbij zien komen de laatste tijd, sorry
    Er komt idd een box uit met beide delen. De box bevat X-Men 1.5 en X-Men 2 en bevat 4 discs. De box komt tegelijk uit met de release van X-Men 2
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Ff een domme vraag, maar ben een beetje in de war. Wil zowel X-Men 1 als 2 hebben, dus een box lijkt me logisch. Volgens mij komt ie binnenkort uit (box met zowel 1 als 2). Klopt dat en/of is ie al uit en zo ja, hoe heet het?

    Beetje teveel x-men releases voorbij zien komen de laatste tijd, sorry
    Er komt idd een box uit met beide delen. De box bevat X-Men 1.5 en X-Men 2 en bevat 4 discs. De box komt tegelijk uit met de release van X-Men 2
    Maar let op, want als ik het goed heb begrepen komt er nog een box uit met daarin: X-Men (de 1 disc dus), en de 1 disc van X2.


  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Ff een domme vraag, maar ben een beetje in de war. Wil zowel X-Men 1 als 2 hebben, dus een box lijkt me logisch. Volgens mij komt ie binnenkort uit (box met zowel 1 als 2). Klopt dat en/of is ie al uit en zo ja, hoe heet het?

    Beetje teveel x-men releases voorbij zien komen de laatste tijd, sorry
    Er komt idd een box uit met beide delen. De box bevat X-Men 1.5 en X-Men 2 en bevat 4 discs. De box komt tegelijk uit met de release van X-Men 2
    Maar let op, want als ik het goed heb begrepen komt er nog een box uit met daarin: X-Men (de 1 disc dus), en de 1 disc van X2.
    Ook nog , ze blijven bezig zeg.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  21. #46
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Ff een domme vraag, maar ben een beetje in de war. Wil zowel X-Men 1 als 2 hebben, dus een box lijkt me logisch. Volgens mij komt ie binnenkort uit (box met zowel 1 als 2). Klopt dat en/of is ie al uit en zo ja, hoe heet het?

    Beetje teveel x-men releases voorbij zien komen de laatste tijd, sorry
    Er komt idd een box uit met beide delen. De box bevat X-Men 1.5 en X-Men 2 en bevat 4 discs. De box komt tegelijk uit met de release van X-Men 2
    Maar let op, want als ik het goed heb begrepen komt er nog een box uit met daarin: X-Men (de 1 disc dus), en de 1 disc van X2.
    Ook nog , ze blijven bezig zeg.
    Snap je dat ik het weggetje een beetje kwijt was...

    Dus: box met superversies van 1 (1.5) en 2
    en box met gewone versies van 1 en 2

  22. #47

    Standaard

    Gelukkig is er ook een 1-disc editie. :P

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Hoe dan ook.......deze film moet ik gewoon hebben. Wat een entertainment zeg ! Gewoon fantastisch gemaakt........hier kan naar mijn mening Matrix Reloaded nooit tegenop !

  25. #50

    Standaard

    Veel beter als deel 1 en ook veel meer actie en spanning.
    Een film die je moet hebben.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •